Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Lastina stanica je uvek bila uređenja i čistija od BASa... Da postoje NVO, angažovale bi advokate i pitale zašto je BASu dato eksluzivno pravo i silni krediti. Trebalo je BASu samo platiti za gašenje stanice, a novu tretirati kao gradsku koja se daje u koncesiju najboljem ponuđaču.
 
Nema potrebe davati na koncesiju, nego dati svakome da koristi, ali da plaća naknadu za korišćenje. Isto uvesti i po lokacijama po gradu koje se koriste za to, a nisu predviđene za tu svrhu.
 
Misliš ko večeras što nijedna linija gradskog prevoza gde su privatnici pružaoci usluge nije obavila polazak pa sam morao da pešačim 5 kilometara? :)
Kakve veze to ima sa BAS-om? Tu je kriv GSP sto ne radi kontrolu i sto se zna kako se ti dilovi sklapaju. S obzirom da zivimo u srbiji tom logikom mozemo naci milion problema i nikada resenje. Mislim da je mnogo bolje da stanicu kontrolise neka privatna firma nego opet da bude leglo uhlebljenih iz partije. Mozda bi bolje i funkcionisala, standardna praksa u normalnim drzavama.
 
Има по Србији доста приватних станица које нису баш у најбољем стању.
 
<offtopic>

Vlogzilin intro uvek isti. "Dobar dan. Dobrodosli u moj novi vi... [fadeout]..deo". Dikcija iritantna do bola


<offtopic>
 
Objava jednog od sindikata u BAS...
IMG_20230728_081845.jpg
 
Не него ће логика буде да вас буде још 700 па да буде по један запослени за сваки точак аутобуса који дође… Богу хвала па ће последњи бастион социјалистичког самоуправљања да падне
 
Nema potrebe davati na koncesiju, nego dati svakome da koristi, ali da plaća naknadu za korišćenje. Isto uvesti i po lokacijama po gradu koje se koriste za to, a nisu predviđene za tu svrhu.
Lastina stanica je uvek bila uređenja i čistija od BASa... Da postoje NVO, angažovale bi advokate i pitale zašto je BASu dato eksluzivno pravo i silni krediti. Trebalo je BASu samo platiti za gašenje stanice, a novu tretirati kao gradsku koja se daje u koncesiju najboljem ponuđaču.
Da postoje ozbiljne NVO, one bi se zalagale za potpunu zabranu privatizacije i naknade za korišćenje javnih površina perona za prijem i otpremu putnika i od atmosferskih uticaja zaštićene čekaonice. Privatnicima se mogu davati šalteri, ugostiteljstvo, butici, toalet... Ali vezano za osnovne uslove za čekanje i dostup autobusima, njih ne treba opterećivati preprekama i dažbinama. Javni interes je kvalitetom i cenom povući automobiliste na javni prevoz, a onima koji nemaju auto povoljne i dostupne varijante.

Vezano baš za BAS, kako bi tvoj lokal u centralnoj gradskoj zoni bio ekonomski neuspešan nije dovoljno biti obična bu****, potrebno je biti totalna bu****. U tom nekom Bloku 42, možda i ne bi uspeo neki novi Delta siti, ali da nekakav manji centar sa picerijama, restoranima, roštiljem, pekarama, prodavnicama suvenira, turističkim agencijama, kafićima, igraonicom, supermarketom, prodavnicom igračaka, mobilnih telefona, i još par takvih lokala, sa plaćanjem parkinga za svakog ko stoji preko sat vremena, i bez bilo kakvih peronskih karata! Javno privatno partnerstvo tu može biti za to da privatnik izgradi takav tržni centar, a da u svom trošku napravi čekaonicu, šalter salu, perone sa nadstrešnicama, terminus gradskih i prigradskih autobusa.
 
Objava jednog od sindikata u BAS...
Pogledajte prilog 168637
Najvažnija grana autobuske stanice, izgleda da je bio rostilj.Radnički savet, bio je neka vrsta, interne glasačke mašinerije-masonerije.
Logika je bila,posle mene potop,pa je i logično,da su im sada sve ladje potonule.
Živeo nama Bole, zvani šteta :D,a što se tiče programa,najbolje će im biti ,da prebace na Srećne Ljude:ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Od izvora dva putića. Jedan je deregulacija. Dozvoliti svakom ko ima para, prostora i interesa da napravi autobusku stanicu i da ponudi svoje usluge na tržištu.
Onda bi imali više stanica što bi dovelo do toga da npr. bus za NS u 13.00 ide sa jedne a onaj u 13.30 sa druge.

Drugi put je ovaj naš. Ali se slažem da treba sve rešiti pravno, jer postoji monopol privatne kompanije koja ne plaća koncesiju za njega.
 
A šta će biti ako stvarno završe do nove godine.
Hoće li to stvarno biti glavna stanica bez perona?
Nerealno mi da ako bude gotova u decembru da bas zatvore. Dzaba peroni bez šaltera.
 
Vrh