Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

@n Iva

A gde se na BAS nalazi čekaonica koju po pravilniku mora da ima autobuska stanica? Ja sam na toj stanici video <10 mesta za sedenje van perona, ne računajući kafiće, a ima hiljade putnika dnevno.
Zna se da postoje čekaonice na stanici.
Ni u jednoj čekaonici ne sede svi - banka, MUP, klinika, aerodromski gejtovi čak.
 
Zna se da postoje čekaonice na stanici.
Ni u jednoj čekaonici ne sede svi - banka, MUP, klinika, aerodromski gejtovi čak.

To izgleda znate samo vi zaposleni, a više sam mesta za sedenje viđao u malim poslovnicama banki ili klinikama nego na BAS. Ponavljam to je OBAVEZA za dobijanje statusa autobuske stanice, samo što je to izgleda širok pojam kod nas pa su biletarnicu ili hodnik na putu do perona računali kao čekaonicu.
 
To izgleda znate samo vi zaposleni, a više sam mesta za sedenje viđao u malim poslovnicama banki ili klinikama nego na BAS. Ponavljam to je OBAVEZA za dobijanje statusa autobuske stanice, samo što je to izgleda širok pojam kod nas pa su biletarnicu ili hodnik na putu do perona računali kao čekaonicu.
Primer male poslovnice banke ? Koja, gde?
 
U svakom slučaju možeš podneti nadležnoj instituciji (otkrij kojoj) zahtev za vanredni uvid u ispunjenost kriterijuma, prvo im uplatiš par desetina hiljada dinara.
 
Zna se da postoje čekaonice na stanici.
Ni u jednoj čekaonici ne sede svi - banka, MUP, klinika, aerodromski gejtovi čak.
Ја сам до марта редовно користио БАС три-четири пута месечно и заиста не знам где може бесплатно да се седне, а да није дрвена клупа на перону. Претпостављам да ћемо добити фотографију као доказ за тврдњу о постојању чекаонице.

To izgleda znate samo vi zaposleni, a više sam mesta za sedenje viđao u malim poslovnicama banki ili klinikama nego na BAS. Ponavljam to je OBAVEZA za dobijanje statusa autobuske stanice, samo što je to izgleda širok pojam kod nas pa su biletarnicu ili hodnik na putu do perona računali kao čekaonicu.
Можда се мисли на "чекаоницу" према долазним перонима где су запослени БАС-а вазда на пуш-паузи. :LOL: Треба довољно места за 700 запослених.

Koje 2-3 evropske stanice bi naveo kao dobar primer čekaonica?
Не треба нам пример из Европе. У Новом Саду постоји пристојна чекаоница где може да се седне. Зашто БАС нема макар сличан број места у "чекаоници"? А требало би и више сразмерно броју перона и путника.
 
Шта је да оном салом где су били шалтери? Тамо је могло да седи? Инфо пре од пре 30 година додуше...

Био сам од тада још једном, пре 6 година али само као пратња
 
Moglo, na tipa 6 stolica po obodu. Gde od toga na dve npr znaju da budu beskućnici, a ostale ili zauzete (stalno) ili usvinjene.

Nisam odavno ni ja bio na BAS-u, ima sigurno isto 5 godina, ali takve scene se sećam.
 
Realno je da je broj, bez obzira na obim posla koji imaju (saobraćaj, biletari, otpravnici, servis, parking, majstori, čišćenje, ugostitelji, trgovci, obezbeđenje...) prevelik u odnosu na promet koji ostvaruju. Razlog je i nizak stepen automatizacije ulaska (žetoni), ne postojanje internet kupovine karata , nemogućnost plaćanja karticama, tradicionalni način trgovanja, nepotrebne službe iz vremena socijalizma i porodični odnosi koji prave negativnu selekciju kadrova, svako je "nečiji". Živi rad jede sav prihod. Da li može manje? Može. Ne sad 100 ili 200 radnika jer imate smenski rad i poštovanje zakona u smislu odsustva (naravno ima i zloupotreba). Realno da se smanji za 30% stanica bi prodisala . Ali najveći problem nije broj radnika nego niska produktivnost, trom i zastareo sistem i ne postojanje inovacija. Sve radi slično kao 1966. Alatima iz prošlosti oni hoće da posluju u budućnosti. Ne ide. A firma je sa stanovišta ekonomije idealna. Monopol.
Seniore, diraju ti firmu. Mrdni malo.
Nemoj k'o na poslu da čekaš sa strane 5. i 20. (platu), 31. (prevoz), 15.1. i 8. (regres), razne fondove...
 
Ја сам до марта редовно користио БАС три-четири пута месечно и заиста не знам где може бесплатно да се седне, а да није дрвена клупа на перону. Претпостављам да ћемо добити фотографију као доказ за тврдњу о постојању чекаонице.


Можда се мисли на "чекаоницу" према долазним перонима где су запослени БАС-а вазда на пуш-паузи. :LOL: Треба довољно места за 700 запослених.


Не треба нам пример из Европе. У Новом Саду постоји пристојна чекаоница где може да се седне. Зашто БАС нема макар сличан број места у "чекаоници"? А требало би и више сразмерно броју перона и путника.
Aha.. Sad sam razumeo - ti ustvari tražiš sedeonicu.
A ako ima da se sedne - zašto je klupa.
Ako je stolica - zašto naslon nije udobniji. Ako ima mnogo stolica - zašto ne mogu da hodam od stolica. .. i tako u nedogled
 
мoжда се мисли на "чекаоницу" према долазним перонима где су запослени БАС-а вазда на пуш-паузи. :LOL: Треба довољно места за 700 запослених.
Не треба нам пример из Европе. У Новом Саду постоји пристојна чекаоница где може да се седне. Зашто БАС нема макар сличан број места у "чекаоници"? А требало би и више сразмерно броју перона и путника.
Pitah za primer iz Evropa, jer je koristio uobičajenu srbofobnu poštapalicu "kod nas".
A što na pauzama zaposleni puše napolju - meni izgleda da poštuju Zakon o zabrani pušenja u zatvorenom.
 
Koje 2-3 evropske stanice bi naveo kao dobar primer čekaonica?

Dajem primer za druge članove foruma, ove vaše prazne priče nisu vredne pažnje.

Victoria coach station, London
Screenshot_2022-07-08-21-32-41-175_com.google.android.youtube_1.jpg


Heathrow Central Bus Station, London
Screenshot_2022-07-08-21-33-21-409_com.google.android.youtube_1.jpg


ZOB, Berlin (inače ova OTVORENA vrata su ulaz na peron, kakvi divljaci)
Screenshot_2022-07-08-21-39-36-453_com.google.android.youtube_1.jpg
 
Poslednja izmena:
Aha.. Sad sam razumeo - ti ustvari tražiš sedeonicu.
A ako ima da se sedne - zašto je klupa.
Ako je stolica - zašto naslon nije udobniji. Ako ima mnogo stolica - zašto ne mogu da hodam od stolica. .. i tako u nedogled
:ROFLMAO: Ма каква клупа. Дај кукуруз па да клечимо и још да се плаћа да се клечи на кукурузу. Кад боље размислим, БАС-у савршено одговара незавршена станица на НБГ. Само да се огради, поставе баријере за улазак на перон (обавезно жетони, никако некакве новотарије) и шалтер где ће моћи да се наплати "услуга". Остало није потребно. Евентуално неки "тои-тои", 100 динара употреба тоалета.

Pitah za primer iz Evropa, jer je koristio uobičajenu srbofobnu poštapalicu "kod nas".
A što na pauzama zaposleni puše napolju - meni izgleda da poštuju Zakon o zabrani pušenja u zatvorenom.
Него, има ли неки пример у Европи (ван бивше СФРЈ) где се наплаћује "услуга" на аутобуској станици? И како то да се код нас на железничким станицама не плаћа никаква "услуга"?
 
Dajem primer za druge članove foruma, ove vaše prazne priče nisu vredne pažnje.

Victoria coach station, London
Pogledajte prilog 140659

Heathrow Central Bus Station, London
Pogledajte prilog 140660

ZOB, Berlin (inače ova OTVORENA vrata su ulaz na peron, kakvi divljaci)
Pogledajte prilog 140661
Oprostite, piccolo, Vi ste mene pitali nešto par postova ranije.
U svakom slučaju, dobar istraživački rad na notebooku, kad se već nije moglo videti uživo.
 
Oprostite, piccolo, Vi ste mene pitali nešto par postova ranije.
U svakom slučaju, dobar istraživački rad na notebooku, kad se već nije moglo videti uživo.
Poštovana, evo učtivo Vas pitam, kako je moguće da je ono na NBGD koštalo "za sada" 15 miliona evra.

U nadi da ćete, ovaj put, ipak dati neko objašnjenje.

Srdačno Vas pozdravljam.

Bulbulderac
 
Malo o cenama "usluga", uslovima vraćanja i menjanja karata i sl.
 
ZOB, Berlin (inače ova OTVORENA vrata su ulaz na peron, kakvi divljaci)
Da li znate da BVG (berlinski GSP) koji upravlja ZOB-om nije uspeo da integriše prodaju na svom šalteru, već svako ima svoj pult (poljski, yugosi, rumunski...). U Srbiji 99% stanica prodaje karte za sve prevoznike. Šta mislite da svaki prevoznik ima svoj pult, da ne možete da dobijete kompletan red vožnje na jednom šalteru? Tada biste rekli "ovo ima samo kod nas", zar ne, gospodine?
 
Додај нешто овој теми и молим те научи да одговориш на више постова кроз један пост, уместо што их спамујеш бзвз.
 
Da li znate da BVG (berlinski GSP) koji upravlja ZOB-om nije uspeo da integriše prodaju na svom šalteru, već svako ima svoj pult (poljski, yugosi, rumunski...). U Srbiji 99% stanica prodaje karte za sve prevoznike. Šta mislite da svaki prevoznik ima svoj pult, da ne možete da dobijete kompletan red vožnje na jednom šalteru? Tada biste rekli "ovo ima samo kod nas", zar ne, gospodine?
Da i nije to sada toliko tragično, ionako se većina karata kupuje online direktno kod železnog prevoznika. Nešto kao kod aviokompanija. I ako je to neki minus nije to dramatični minus, retko sam koristio buseve po Nemačkoj a i kada sam koristio autobuske stanice su bile daleko udobnije iskustvo nego ono čudo u BGD-u. Nema barijera, "peronske karte", normalne čekaonice i usluga. Jedino zašto BAS uspeva ovako kakva jeste je to što je monopolista pa očigledno nema pritiska a ni namere da se usluga značajno poboljša.
 
Da i nije to sada toliko tragično, ionako se većina karata kupuje online direktno kod železnog prevoznika. Nešto kao kod aviokompanija. I ako je to neki minus nije to dramatični minus, retko sam koristio buseve po Nemačkoj a i kada sam koristio autobuske stanice su bile daleko udobnije iskustvo nego ono čudo u BGD-u. Nema barijera, "peronske karte", normalne čekaonice i usluga. Jedino zašto BAS uspeva ovako kakva jeste je to što je monopolista pa očigledno nema pritiska a ni namere da se usluga značajno poboljša.
Jeste tragično i jeste minus kad ima 15 prevoznika i 40 polazaka na istoj relaciji. Nema peronske karte, ali ima agencijske "usluge" (nije šija nego vrat) od 5€. Zna se da EU ima bolju saobraćajnu infrastrukturu od Srbije, šta je tu novo. Mnogi ozbiljni gradovi u toj Nemačkoj ni nemaju stanicu. Frankfurt je napravio novu bez ijedne nadstrešnice.
Sad očekujemo neko "da, ali..." Ne znam zašto vi eurofili skačete ako neko ne deli vaše oduševljenje, već realno gleda.
U svakom slučaju, niti želim niti nas dvoje možemo raspravljati ravnopravno o ovoj temi.
 
Vrh