Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Град би стварно могао да уљуди ту везу стајалишта градског превоза и међуградског/приградског код Аутокоманде. Онолико блато и смеће су срамота. Могу ту да направе неки урбани џеп, пијацету, пешачку зону или сквер.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868637#p868637:20nnawdv je napisao(la):
bit » Ned Avg 01, 2021 2:59 pm[/url]":20nnawdv]
overdrive":20nnawdv je napisao(la):
Велики број путника напушта аутобус на Жаркову и код Ватрогасног дома, а исто тако улази у аутобус на Аутокиманди и опет на Жаркову. Не плаћа се перонска карта, лакше се долази до поменутих стајалишта из појединих делова града и одмах може да се преседне на други вид превоза. Вероватно се због тога путници и не буне због тренутног стања. Осим тога, све већи број људи путује приватним аутомобилима.
Za ostale stanice ne znam ali ta na autokomandi je apokaliptična. Na trenutke tu čeka i po stotinu ljudi istovremeno. Buka od autoputa je nesnosna, djubre i fekalije na sve strane. Kad autobus stane nastaje stampedo. Pesački prilaz je tek posebna odiseja posto je stanica direkno na autoputu.

Jedina dobra stvar je da od skorije postoje dva kioska da može bar voda da se kupi.


Sent from my iPad using Tapatalk
Još gore je što se dolazno međumesno stajalište takođe zove "Autokomanda",a u stvarnosti se nalazi 1 kilometar daleko od Autokomande,kod doma zdravlja Voždovac. Ako tu već staju svi autobusi iz pravca juga i istoka, onda to stajalište treba da bude odmah ispod petlje Autokomanda, tu je i BG Voz, tu su i gradski busevi i tramvaji u Bulevaru Oslobođenja, a ko siđe na današnjem stajalištu, mora tegliti kofere ceo kilometar i penjati se nekoliko puta kroz podzemne pešačke prolaze da bi stigao do Autokomande.
 
Суштина је да та стајалишта не треба да постоје јер успоравају саобраћај и угрожавају његову безбедност.
 
Pogotovu što dobar deo autobusa koristi i stajalište kod Steka (smer ka Nišu).
 
Koristi šta ko stigne i staje gde mu padne na pamet i to je srž problema. Na sve to dodje i ova budalaština sa peronskom kartom koja bukvalno rasteruje ljude sa glavne stanice i rezultat je haos koji trenutno vlada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868705#p868705:rpaa3wmo je napisao(la):
solecar » Ned Avg 01, 2021 8:28 pm[/url]":rpaa3wmo]Pogotovu što dobar deo autobusa koristi i stajalište kod Steka (smer ka Nišu).


Да. Део аутобуса се зауставља и на петљи код Смедерева. Ту чекају људи у зауставној траци или у рушевинима оног напуштеног ресторана уз ауто пут.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868688#p868688:24iuoiep je napisao(la):
overdrive » Ned Avg 01, 2021 6:55 pm[/url]":24iuoiep]Суштина је да та стајалишта не треба да постоје јер успоравају саобраћај и угрожавају његову безбедност.
Stajališta treba da postoje,jer je nekim putnicima sa Žarkova,Borče ili Zemuna skoro nemoguće da tokom špica stignu gradskim do BAS-a,gde još moraju da se guraju pred neka 3 od 10 šaltera koji rade,a onda i da ulaze na peron gde često moraju i da pretrčavaju do perona sa suprotne strane,prostor za postavljanje autobusa je već natrpan preko svih kapaciteta,pitanje je vremena kada će se autobusi sudariti ili zgaziti nekog putnika koji pretrčava. A i stanična usluga je astronomska za naš životni standard, pogotovo jer osim rezervacije sedišta u busu ovde nema nikakve usluge,a nekada ti i i pored toga na vratima busa kažu "sedišta nisu numerisana,ko pre sedne,njemu sedište".
 
Пре су и аутобуси из правца Ниша стајали код Аутокоманде, али се стварала огромна гужва са аутобусима градског превоза. Стручњаци су то решили пребацивањем међуградског стајалишта испред СУПа Вождовац, па сви путници одатле чекају или 17 или 70. А то се могло решити изградњом нише за међуградске аутобусе, има простора на Аутокоманди и за то.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868718#p868718:29qwi9es je napisao(la):
Užice » Ned Avg 01, 2021 9:15 pm[/url]":29qwi9es]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868688#p868688:29qwi9es je napisao(la):
overdrive » Ned Avg 01, 2021 6:55 pm[/url]":29qwi9es]Суштина је да та стајалишта не треба да постоје јер успоравају саобраћај и угрожавају његову безбедност.
Stajališta treba da postoje,jer je nekim putnicima sa Žarkova,Borče ili Zemuna skoro nemoguće da tokom špica stignu gradskim do BAS-a,gde još moraju da se guraju pred neka 3 od 10 šaltera koji rade,a onda i da ulaze na peron gde često moraju i da pretrčavaju do perona sa suprotne strane,prostor za postavljanje autobusa je već natrpan preko svih kapaciteta,pitanje je vremena kada će se autobusi sudariti ili zgaziti nekog putnika koji pretrčava. A i stanična usluga je astronomska za naš životni standard, pogotovo jer osim rezervacije sedišta u busu ovde nema nikakve usluge,a nekada ti i i pored toga na vratima busa kažu "sedišta nisu numerisana,ko pre sedne,njemu sedište".


У уређеном систему јавног саобраћаја, овакве ствари не постоје. Пре свега, град је до сада требало да направи метро и да га повеже са БАС-ом. Друго, аутобус не би требало да буде главно превозно средство за локални, регионални саобраћај, већ воз.

Стајалишта на Жаркову и сл. местима треба да буду укинута.
 
Ali mi dobijamo po Stojčiću autobusku do januara 2022.
A smejali smo se lažnim Terazijama ...
Stojke da vidimo kako ćeš Basu da nalupaš šamare ako te slažu
 
Штета што железница није имала кичму као БАС и условила и своје исељеље са реалним завршетком Прокопа и ТПС Земун.
 
Može BAS da uslovljava koliko hoće, ali kada dođu na red za gradnju, ima da se sele u blok 42, bio on zavšen ili poluzavršen, zarastao u korov ili ne. Zato se i čini da imaju kičmu. Pa pogledajte samo šta se desilo sa Lastom.
 
И у Ласти су директори једнаки метиљавци као у железницама. Ја БАСу скидам капу што им тера интат.
 
Da ponovim, teraju inat jer se nije zapelo toliko da se gradi baš na prostoru BAS - a, pošto postoji još prostora koji treba da se popuni.
 
Могла је и железница да се инати. Реално још увек нема објеката на траси пруге осим друмских саобраћајница и могли су ту да избоксују рампе. И то је могло да потраје до ове, следеће године или кад год је планирано комплетирање ТПС Земун.
 
Почињем на назирем корен проблема. Убеђен сам да сви учесници: БАС, Град (по градом подразумевам не само оног Стојчевића него и све структуре којих се тиче овај прјкеат саобраћајно, комуникације, МУП, итд), ЦИП, и Течхнички косултант да се сви сретну, и да се регулрано срећу бар једном недељно, Много је компликовано овако у билатералним сусретима исто решити. Иницијатор треба да буде град и они треба да одреде човека који ће бити "официр за везу" и да пањи све. Иначе велики су политчку губици. Што каже Ветеран, још две године могу овако да цигуљају без конкретног резултата.

А најоре што моеж да се деси, да се "пресече" ида се ради само да би се урадило, е онда почиње загорчавање живота свих.
 
Ovde ima komentatora koji rade na BAS-u, deo su onih 200 prekobrojnih iz kancelarija, al jača im je želja da budu zanimljivi. I to u toku radnog vremena.
 
Нисам приметио коментаре на сајту Новости.
 
Ovaj iz cipa kaže do kraja avgusta završavaju projekat za građ. dozvolu, a ne bi me čudilo da je tačno ovo oko grešaka cip-a u projektovanju, poznati su po biserima na raznim njihovim projektima. Ako je tačno sve što kaže svaka strana nadam se da će makar od oktobra-novembra krenuti sa radovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869900#p869900:f4cw0kp0 je napisao(la):
Piccolo » Pet Avg 06, 2021 5:58 pm[/url]":f4cw0kp0]Ovaj iz cipa kaže do kraja avgusta završavaju projekat za građ. dozvolu, a ne bi me čudilo da je tačno ovo oko grešaka cip-a u projektovanju, poznati su po biserima na raznim njihovim projektima. Ako je tačno sve što kaže svaka strana nadam se da će makar od oktobra-novembra krenuti sa radovima.
Jesen, kiša, zima, sneg...odložiće početak izgradnje za proleće i okačiti novu tablu na kojoj će pisati:
"Početak radova 2022. god"
 
Нема ту шта пуно још да се гради. За пар месеци могу завршити целу станичну зграду. На саобраћајним површинама нема пуно посла.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869918#p869918:2lymrgm2 je napisao(la):
Дошљак » Pet Avg 06, 2021 7:46 pm[/url]":2lymrgm2]Нема ту шта пуно још да се гради. За пар месеци могу завршити целу станичну зграду. На саобраћајним површинама нема пуно посла.
Ima da se gradi itekako. Nije zgrada samo zgrada već kompleks koji mora da ima svoj nezavisni sistem grejanja, svoje trafo stanice, agregate u slučaju ispada sistema, računski centar i nadzorni sistem koji sve kontroliše...
 
Имају рачунски центар за управљање? Правте, ја мислио, све ради још са оним телефоним ана навијање, Ало Пожега
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869923#p869923:2aaavlkl je napisao(la):
Veteran » Пет Авг 06, 2021 8:06 pm[/url]":2aaavlkl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869918#p869918:2aaavlkl je napisao(la):
Дошљак » Pet Avg 06, 2021 7:46 pm[/url]":2aaavlkl]Нема ту шта пуно још да се гради. За пар месеци могу завршити целу станичну зграду. На саобраћајним површинама нема пуно посла.
Ima da se gradi itekako. Nije zgrada samo zgrada već kompleks koji mora da ima svoj nezavisni sistem grejanja, svoje trafo stanice, agregate u slučaju ispada sistema, računski centar i nadzorni sistem koji sve kontroliše...
Oчас се то изгради, као и код сваке друге зграде. Имамо примера по граду. А ни опремање није нека мудрост.
 
Vrh