Šćurićeve analize nisu bogom dane i često umeju da budu površne. Morava nije nikakav nestrateški građen aerodrom već strateški objekat pokojne JNA koji je raspadom zemlje dobio primarni vojni status. Nakon daljeg raspada i razaranja došlo se na ideju da bi mogao da posluži civilnoj svrsi i ta ideja uopšte nije loša jer "catchment area" ovog aerodroma zahvata Čačak, Kraljevo, Kragujevac i Gornji Milanovac - sve naselja sa preko 50k stanovnika a Kragujevac sa 150k. Na to dodaš Novi Pazar, Prijepolje, Priboj i Sjenicu koji vuku još 100k ljudi, pa Kruševac koji gravitira i Nišu ali je lakše stići do Kraljeva preko E-761, pa Užice koje isto ima aerodrom ali će verovatno poslednji od svih biti stavljen u funkciju, onda Kopaonik i Zlatibor koji bi najzad mogli da prestanu da dovlače turiste preko Beograda, i dobijaš jedan sasvim lep zahvat za kompletnu jugozapadnu i dobar deo centralne Srbije. Taj aerodrom je uz malo dobre volje mogao da se lepo sredi i osposobi, ponudi cenovnik sličan niškom i očas posla bi dobio 4-5 linija a možda napravio i neko čudo poput tuzlanskog.
Država naravno nije uradila ništa nego je čekala da se pojavi Turska kao finansijer projekta (iz političkih razloga vezanih za Novi Pazar). Ajde OK, čak i tada je to bio win-win i sve je moglo da se završi sa duplo manje para i uz duplo manje cimanja. Ali država čak ni za toliko nije sposobna i zato je projekat zaglavio na pola puta (lako su pronašli neki politički izgovor da se pokarambase sa turskom stranom) a niko tamo nije sposoban da ga dovrši. Treba proširiti pistu i apron, instalirati neophodnu opremu i dovršiti infrastrukturu što bi neko normalan završio za 6 meseci ali pošto je u Srbiji apsolutno sve politika (od zapošljavanja čistačice u Senti pa do osposobljavanja aerodroma u Kraljevu) i uvek će biti politika, samim tim i infrastrukturni projekti napreduju u skladu sa politikom a ne elementarnom logikom ili nedajbože potrebama građana.