Moj predlog za prugu, a na osnovu njihove trase i ideje.
Cilj je:
- postici toplu i direktnu vezu postojeceg (gogradjenog) terminala sa zeleznickom stanicom. Mnogo je lakse to uraditi kada se terminal dogradjuje pa projektovati sve zajedno, sto je svakako prednost.
- omoguciti faznost, da ukoliko se aerodrom bude sirio posle 2043 na drugu stranu, da se omoguci TADA gradnja i zeleznicke stanice koja ce saobracajno opsluzivati tj deo. Sve dok se i AKO se ikad to bude gradilo, stanica uz dogradjenu C platformu saobracajno opsluzuje postojece terminale.
- kolosecna veza u smeku KA Batajnici, omogucuje kruznu vezu bg voza, prolazak regionalnih vozova, povezivanje drugih gradova sa aerodromom itd. sadasnja trasa koja se zavrsava kod nacionalnog stadiona je besmislena, jer sluzi samo lokalnim potrebama koje nemaju dovoljnu potraznju.
- ujedno crvena trasa se vodi podzemno, u plitkom iskopu,
nije potrebno ni jedan jedini objekat rusiti uli pomerati.
- koriscena je njihova ideja prilaska pruge, koja se ne vodi upravno na pistu, zbog racionalizacije troskova, a takodje da ne bi bilo obustave avio saobracaja na aerodromu