Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ta samostalna predaja prtljaga je postojala krajem prošle decenije, koristio sam je. Bukvalno si mogao da izvadiš i bording-kartu i spustiš kofer da ga odvuče dalje na traku, devojke iz "AS" su asistirale.
"WHS" čeka dozvole.
Kad kažeš "Kafeterija" prema T1 - misliš na ono što je pored ček-in šaltera, ili...?

Btw, šta bi ta "AS" dedicated prodavnica trebalo da uključuje?
Да поред чек-ин шалтера.
 
Продаја стварчица са логотипи Ер Србија...
 
Ево новина на аеродрому. Креће продужење Ц ходника за још три гејта. Требало би ускоро планирати и продужетак А стране ?! Чини ми се да ће за ЕКСПО и то бити мали капацитет авиомостова али по примеру Тиране видимо да може велики капацитет са бус гејтовима, дакле очекујем да ће то бити пракса на Тесли са додатним паркинг позицијама удаљеним од терминала. Теслин трг са дрвећем изгледа много лепше! То са такси аутоматима сам видео доле на доласцима пре царине.
 
Zona 1 2700 dinara? To bi trebalo da je Zemun i Bezanija i ako se regularno ide taksijem, cena je oko 2000. Malo ga preterase
 
Posle pauze od 1 godine prošao sam kroz aerodrom. Dosta su novog uradili, deluje OK, ne mogu da nadjem veću manu. WC iznenadjujući čisti, kontrole brze, klima radila odlično. Jedino što ima previše (po meni) prodavnica, kao da sam ušao u tržni centar, ali to se preživi, razumem potrebu za zaradom.
Naravno, ostaje stara rak rana koja nije do aerodroma - povezanost sa gradom. Od svih opcija ostaje samo taksi, koji sam pozvao i koji je došao za 5 minuta. Ali morao sam sa sve koferima da idem do rampe. Ne znam šta misle sa onim vaučerima za taksi koji su preskupi i ne znam ko ih koristi.
A da, na ulazu su bili trubači, ceo hol je odjekivao od njihove galame. Ne baš previše lepa scena za nekog ko prvi put dolazi u BG. Ne treba ih puštati blizu aerodroma, ne znam da li su ispraćali nekog seljobera ili su čekali žrtve.
 
Posle pauze od 1 godine prošao sam kroz aerodrom. Dosta su novog uradili, deluje OK, ne mogu da nadjem veću manu. WC iznenadjujući čisti, kontrole brze, klima radila odlično. Jedino što ima previše (po meni) prodavnica, kao da sam ušao u tržni centar, ali to se preživi, razumem potrebu za zaradom.
Naravno, ostaje stara rak rana koja nije do aerodroma - povezanost sa gradom. Od svih opcija ostaje samo taksi, koji sam pozvao i koji je došao za 5 minuta. Ali morao sam sa sve koferima da idem do rampe. Ne znam šta misle sa onim vaučerima za taksi koji su preskupi i ne znam ko ih koristi.
A da, na ulazu su bili trubači, ceo hol je odjekivao od njihove galame. Ne baš previše lepa scena za nekog ko prvi put dolazi u BG. Ne treba ih puštati blizu aerodroma, ne znam da li su ispraćali nekog seljobera ili su čekali žrtve.
Ako imas strpljenja, ima 3 gradska autobusa, plus A1 minibus, s tim da linije 600 i 607 imaju brze putanje od linije 72 i autobusi su novi. Ja sam stigao od okretnice na Banovom Brdu do aerodroma za 37 minuta.
 
Ako imas strpljenja, ima 3 gradska autobusa, plus A1 minibus, s tim da linije 600 i 607 imaju brze putanje od linije 72 i autobusi su novi. Ja sam stigao od okretnice na Banovom Brdu do aerodroma za 37 minuta.
nemam strpljenja. Ne svidja mi se ta opcija. Možda je dobra za mlade ljude, za čoveka u 40-tim sa decom i puno stvari baš i ne
 
A1 je ok ostale opcije su mučenje i smaranje. Za veće grupe svakako je bolje uzeti taksi ili kombi prevoz koji je oko 50tak evra vrata do vrata. Meni uopšte nije jasno kako ne postoji potreba da taj A1 bude veći medjugradski bus, a ne mini busić gde često ljudi izvise pa moraju da čekaju sledeći ili da koriste gradske buseve koji su 5 dana jahanja... Pojedini manji aerodromi imaju nekoliko linija medjugradskih buseva koji vode do 2 dela grada nekada čak i do gradova na sat vremena vožnje (razdaljine kao NS-BG).
 
Аеродром у Кракову је повезан возом до Вјеличке, пролази центар и иде на пола сата. Постоји и једна аутобуска линија као и такси наравно. Возом најбрже, најлакше и најјефтиније се стигне и увек је крцат. С тим што колико видим до воза ће се пешачити 700 метара, од зграде терминала на KRK до воза нема 50 метара.
 
Ево новина на аеродрому. Креће продужење Ц ходника за још три гејта. Требало би ускоро планирати и продужетак А стране ?! Чини ми се да ће за ЕКСПО и то бити мали капацитет авиомостова али по примеру Тиране видимо да може велики капацитет са бус гејтовима, дакле очекујем да ће то бити пракса на Тесли са додатним паркинг позицијама удаљеним од терминала. Теслин трг са дрвећем изгледа много лепше! То са такси аутоматима сам видео доле на доласцима пре царине.
Beograd mora povecati broj remote standova. Potrebno je barem 20 pozicija (10 za JU ATR-ove, 5 za Wizz, preostalo za ostale LCC, cartere i cargo avione). Za sada imaju E1-E4 i B1-B10 i ako bi se vatrogasna stanica izmestila tu se moze dodati jos B11-B16. Taman broj pozicija.
 
Не разумем да ће направити 4 стајанке а 3 моста. Ваљда је логично да буде и 4 моста....
 
Beograd mora povecati broj remote standova. Potrebno je barem 20 pozicija (10 za JU ATR-ove, 5 za Wizz, preostalo za ostale LCC, cartere i cargo avione). Za sada imaju E1-E4 i B1-B10 i ako bi se vatrogasna stanica izmestila tu se moze dodati jos B11-B16. Taman broj pozicija.
Има места између хангара и терминала за још позиција као и према сурчинској магистрали без проблема а касније може да се шири и иза хангара (тако је на свим великим аеродромима) и негде до 50% капацитета да буду бус гејтови.
 
Не разумем да ће направити 4 стајанке а 3 моста. Ваљда је логично да буде и 4 моста....
Ovo je neka gruba skica kako bi to moglo da izgleda.

Dakle C15, C16 i C17 su novi aviomostovi, a C18 je pozicija kojoj se pristupa stepenicama iz terminala i stazom (slicno kao sto je ranije bio C7). Pretpostavljam i da bi ispod ovih aviomostova mogli da se nadju novi bus gejtovi, na primer C15a, C15b, C15c, C15d i C15e.

Strelicom je oznacen servisni put za hendling aviona.

Screenshot 2025-06-30 at 10.57.00 PM.png
 
A jel postoji neki problem u postavljanju bus gejtova i sa druge strane C-a? Znam da je pominjano neka ideja sirenja sa te strane, sto mi za aviomostove ne zvuci realno, ali ovako laicki ne vidim problem za brzu realizaciju bus gejtova.
 
Ovo je izgleda prva koja ima natpis na latinici, nadam se da je samo zbog aerodroma, te da neće i ostale promeniti pismo.
 
Vrh