Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ja bukvalno to i radim, nije mi bilo dobro kad su me za par minuta koliko mi je trebalo odrali za ulazak na P1 kao da sam bio sat vremena - 400 din (skuplje od putarine iz NS čisto poređenja radi). Od tada - izlazim iz NS tek kada vidim da je avion preleteo granicu kod Šida ili kad je negde iznad Vrbasa u dolasku (ako dolazi sa severa), i onda idem gore na odlaske, obično me ne čeka duže od 5 min. Mada je stvarno glupo da istih 5 minuta ne važi i za dolaske kao što je na odlascima.
 
Htela sam ovde da pitam da li ja nesto ne radim kako treba ili jednostavno tako funkcionise?

Radiš sve kako treba. Na normalnim aerodromima funkcioniše kako si opisala, ljudi kolima dođu na Dolaske i pokupe putnike. Kad to može lepo da funckioniše na najprometnijem aerodromu na svetu onda sigurno može i u Beogradu, ali neko ko je postavljao zahteve za projekat u Beogradu je odlučio da ga mrzi da se bori protiv raznih zloupotreba pa je zato napravaljeno ovako kako je sada. Napravljeno je ovako da ljudi ne bi sedeli pola sata u kolima na dolascima, da ne bi divlji taksisti otimali putnike, da ljudi slabijih živaca ne bi potezali pištolj na druge vozače koji se guraju u toj zoni itd. Svi ti problemi su rešeni na mnogim drugim aerodromima ali ko će da se bakće sa tim stvarima u Beogradu kad može jednostavno da zabrani druga vozila na Dolascima.
 
Na dolascima bi morao biti dozvoljen pristup kolima uz ograniceno vreme pristupa, isto kao i na Kiss&Fly delu. Morale bi da postoje fizicki razdvojeni delovi, prvi do zgrade su samo autobusi, drugi idu taksisti, i kraju idu automobili i turisticki autobusi.

Naravno, za ovo je pre svega potrebno da komunalci rade svoj posao. Danas divlji taksisti stoje bukvalno naslonjeni na salter za vaucere i pred radnikom varaju putnike.
 
Danas: Nisam uspeo da vidim da li su automobili zarobljeni na ovom divljem parkingu ili je ipak probijena ograda. Na aerodromu korov od pola metra svuda oko zgrade. Stakla neoprana, ne samo fasadna nego i unutrašnje staklene površine. Sve je musavo i zapušteno.
bf59c46302b6b942cdddf8693e52a84b.jpg
558af5c82766dc704c8f2dac99b3176d.jpg
157424a2435fcbf85dfae123f6d79785.jpg
180634411ac7f8cc15851d2e1d32799a.jpg
fae9c0dcb1b6870673eb0a7233bebd66.jpg
6a3412db9b102b618feb81bf821c0b8e.jpg


Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 
Ovakav korov je i na samom ulazu u aerodromsku zgradu, samo nisam stigao da slikam. Ali i ovo je dovoljno da osetite atmosferu. Ovi slepci misle da drže zgradu u ovom stanju do isteka koncesije...
e734cc2b94c611d5fc029e9336bcebc7.jpg
11e78da02ad23814d32d70aa14b3850f.jpg


Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 
Upravo rade zelene povrsine (naravno predugo) tako da odrzavanja nema. Videcemo kakvo ce biti stanje i odrzavanje kada konacno zavrse. Medjutim vec im se sada posusilo barem 30% stabala koja su posadili jer nisu jos zavrsili sistem za navodnjavanje.
 
Onda ce taksisti da kukaju kako im Cargo uzima putnike, a na divlje taksiste se ne zale previse (opravdano, ne bih ni ja smeo da se zalim na one nagruvane likove koji mrko gledaju).
Pa nek kukaju. Cargo svakako vec sada moze na odlascima da uzima putnike, nista ne bi posebno promenilo da mogu da udju i dole. Na masi aerodroma u Evropi Uber postoji paralelno sa zvanicnim taksijima.

Zanimljivo, ali u Amsterdamu na Schipholu sam nedavno doziveo pojavu divljih taksista. Stajali su na izlazu i urlali "TAXI TAXI", a zatim vodili naivne na parking. Zaista grad u kome bih nesto takvo najmanje ocekivao.
 
Zanimljivo, ali u Amsterdamu na Schipholu sam nedavno doziveo pojavu divljih taksista. Stajali su na izlazu i urlali "TAXI TAXI", a zatim vodili naivne na parking. Zaista grad u kome bih nesto takvo najmanje ocekivao.

Stara boljka. Sećam se da sam gledao čak dokumentarac na Holandskoj televiziji kako ih hvataju.


Čak i legalne taxi firme varaju državu.

 
Nije to uopšte nešto endemsko za ove krajeve, preciznije, manje je zemalja gde toga nema, nego gde ima.
Što ne znači da treba da bude uzor ili recept.

Ali već onaj divlji parking što vaskrsava i preživljava uprkos svemu je poseban slučaj.

Ali, čak i ako je tačno to da se do njega dolazi zemljanim putem, a da onda razvoze minibusom do terminala... brate rođeni, je li "Tesla" toliko skuplji!?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Кад се сетим расправе овде о концесији.

Били сте упозорени да ће Ванси бити параван за још једно партијско-тајкунско крчмење националног добра. Што је најгоре, ондашња државна управа аеродрома је била једина која се колико-толико понашала домаћински, држала предузеће у профиту и имала план развоја.
 
Koliko sam shvatio ti što viču taxi-taxi na AMS su formalno legalni, zato ne mogu da ih oteraju sa aerodroma. A šta se dešava dalje kad te taj poveze ne smem ni da pomislim.
 
Vrh