Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

64B32160-EA81-479F-90CC-E94740BA3938.jpeg

Nadam se da je ova sramota od natpisa privremena dok ne zamene fasadu.
 
Išao sam danas na aerodrom i skapirao da sm prenaglio sa svojim komentarom od juče. Oni su prvo postavili natpis, a posle će oko njega da rade rekonstrukciju. Reversed engineering.

Sprdam se.
 
Cek , da li je u pitanju kasnjenje letova zato sto nema dovljno radnika na pasosima, ili je u pitanju raspad z og nedovoljno nategnute flote air srbije koja se prosirila na vise destinacija nego sto moze da opsluzi?

Jer ovde putnici pricaju kako im kasne letovi 5 sati, a gnjida Vesic kako su guzve zbog lose menadzmenta aerodroma?
 
Da li moze neko da objasni sta se zapravo desava, nisam ispratio?

Kakve veze ima aerodrom sa kasnjenjima AirSerbia? Da li kasne i druge kompanije ili samo AS? Prema izjavi Vesica Vinci ce se izviniti sto implicira da su oni odgovorni. ("Vesić je od predstavnika kompanije “Vansi” dobio uveravanje da će se izviniti građanima Srbije za ono što se juče dogodilo i da će već danas normalizovati situaciju").

Sa druge strane Vesic kaze "za ono sto se juce dogodilo" a kasnjenja nisu bila jedan dan vec traju sto je opet zbunjujuce u smislu odredjivanja tacnog uzroka otkaza i kasnjenja letova.
 
Avantura od sinoc, AirSerbia umesto da sleti u 23:00 sletela u 01:34, medjutim nije bilo nikoga da otkljuca gejt (?) sto je trajalo oko 15 minuta, i onda cekanje kofera do 03:01 jer nije nikog bilo da istovari kofere.
 
@IgorBG
Sve je zakazalo, i AS nema flotu, ali se svi nadaju da će se to ispraviti u skorije vreme, i aerodrom nema dovoljno radnika za opsluživanje ovolikog broja letova, i država što ne rešava problem pasoške kontrole. Kada se sve to spoji nastaje haos.
 
Hvala za pojasnjenje. Nadam se da ce se Vesic onda ovih dana angazovati da ide i u AirSerbiu i u MUP da resi i ostala dva problema.
 
Zna li neko sta predstavlja oznaka za autobuse? Mene neodoljivo podseca na ovo sa slike...
20230624_165616.jpg
 
Deluje da je ta cerada koju su razapeli preko fasade veznog dela tu da ostane veoma dugo.
 
Zaista jadno deluju asfaltirani trotoari...barem su tu dole mogli da postave ploce...
A za veliku betonsku povrsinu treba pozvati umetnicu koja je uradila sjajan mural Tesle na unutrasnjem stepenistu pre par godina. Sada moze da napravi veci na vidnom mestu.
 
Izgleda da je probno pusten u promet saobracaj ispred terminala. Vidim da ce biti moguce ostaviti putnike direktno ispred terminala na odlascima.

Nazalost izgleda da nece biti dozvoljeno licnim kolima doci na donji nivo gde su dolasci i pokupiti putnika. Aerodrom Pariz CDG dozvoljava 10 minuta besplatnog zadrzavanja i za ostavljanje i za preuzimanje (Dépose minute i Arrivée minute) ali ne i upravo otvoreni Beograd. Merde!
 
Da li moze neko da objasni sta se zapravo desava, nisam ispratio?

Kakve veze ima aerodrom sa kasnjenjima AirSerbia? Da li kasne i druge kompanije ili samo AS? Prema izjavi Vesica Vinci ce se izviniti sto implicira da su oni odgovorni. ("Vesić je od predstavnika kompanije “Vansi” dobio uveravanje da će se izviniti građanima Srbije za ono što se juče dogodilo i da će već danas normalizovati situaciju").

Sa druge strane Vesic kaze "za ono sto se juce dogodilo" a kasnjenja nisu bila jedan dan vec traju sto je opet zbunjujuce u smislu odredjivanja tacnog uzroka otkaza i kasnjenja letova.
Vinci otkako je dosao, bacio je zemaljsko opsluzivanje u 10 ti plan, ocigledno ne zeli da se bavi time i sve je pustio da se raspada. Ljudima se ne povecavaju plate, ne ulaze se u opremu, ne pregovara se sa novim kompanijama za handling vec se prepusta sve konkurenciji. Ljudi rade najodgovornije poslove opsluge aviona za 70 hiljada dinara, pretovaraju 20 tona robe i torbi za 10 sati rada, putnici se deru na njih, ne stizu da rade jer ih nema dovoljno jer novi nece da ginu za tako male pare, stariji ostaju jer nemaju gde a oni mladji otisli negde drugde gde su bolji uslovi i plata. Mizerna povecanja od 50 eura mesecno jednom godisnje, i uveravanje da je to sjajno, ne daju bas elan radnicima da se nesto mnogo i trude i ostaju stoga najvise putnici ispastaju. I pored ociglednih problema sa flotom AS, to je udesetostruceno sa nedostatkom radne snage potrebne da se to ishendluje. Losa oprema i manjak ljudi uzrokuje da prtljag ne stigne pravi se dosta rush prtljaga, nedostatak radnika za istovar i utovar uzrokuje da se prtljag ceka, novi neobuceni ljudi prave greske i one moraju da se ispravljaju. Zaposleni vec drugu godinu za redom mole i preklinju Vinci da poboljsa stvari ali su ostali gluvi za to. Upozoravani su da ce biti kolaps, a sezona je tek pocela. Zamislite jul i avgust sta ce da bude. Plata mora da se poveca minimum za 300 eur osnovica da bi ljudi hteli da se trude da rade, i da se uslovi unormale i poboljsajju. Na zalost, Vinci je ovde dosao da gradi i da napravi pare za svoju maticnu kompaniju a mi smo samo jeftina radna snaga.
 
Neka plate radnike kako treba, u suprotnom-neka im se raspadne biznis, bilo bi zasluženo...
 
Sad im kriv aerodrom što im flota ispada iz rasporeda svakodnevno, ostali avioprevoznici potpuno normalno funkcionišu.
 
Vrh