Šta je novo?

Aerodrom "Morava" Kraljevo

Niš je, zapravo, imao fenomenalan rast za manje od godinu i po dana, no videćemo dokle može da dogura.
Čini mi se da sa jednim mainstream (Beograd), dva LC (Niš i Kraljevo) i jednim sezonskim aerodromom (Ponikve) može solidan posao da se završi, i ima mesta za sve.
 
kako je glupo iznositi zakljucke sta moze a sta ne moze na osnovu nekog licnog ubedjenja ili subjektivnog utiska :D To da li moze se odredjuje detaljnim planom koji odradjuje tim ljudi a ne time sto neko nabroji 5 stvari koje mu se cini da su pozitivne.
Ako cemo tako subjektivno da pricamo ne vidim nijedan razlog zasto bi morava bila za redovan saobracaj a ponikve za sezonski, mozda obrnuto :lol:
 
A zasto volite neiatomisljenike da omalovazavate i proglasavate glupim?
Cemu to? Svako od nas ima neku svoju percepciju koja je pored strucnosti presudna u PROGNOZAMA.
Nasa privreda je krhka, a nase stanovnistvo siromasno. U takvim okolnostima, sve dugorocne prognoze su nezahvalne, jer se zasnivaju na opet nezahvalnim prognozama privrednog rasta i ekonomskog oporavka.
Sa druge strane, ne bi bilo dobro ni ne razmisljati o buducnosti i cekati da se nesto desi samo od sebe.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434970#p434970:2cs4vide je napisao(la):
laki72 » 21 Feb 2017, 21:33[/url]":2cs4vide]A zasto volite neiatomisljenike da omalovazavate i proglasavate glupim?
Cemu to? Svako od nas ima neku svoju percepciju koja je pored strucnosti presudna u PROGNOZAMA.
Nasa privreda je krhka, a nase stanovnistvo siromasno. U takvim okolnostima, sve dugorocne prognoze su nezahvalne, jer se zasnivaju na opet nezahvalnim prognozama privrednog rasta i ekonomskog oporavka.
Sa druge strane, ne bi bilo dobro ni ne razmisljati o buducnosti i cekati da se nesto desi samo od sebe.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Daleko od toga da dovodim u pitanje struku, ali uvek se setim onog bisera od pre desetak godina, kada su neki carevi dali slonu da umače rep u boje i škraba po platnu. Posle su pozvali najeminentnije britanske likovne kritičare i oni su svi davali svoj vrlo ozbiljan sud o ovom "anonimnom" autoru. Vratili su se kućama ko popišani kad im je rečeno ko je slikar...
 
Nisam nikoga nazivao glupim nego sam subjektivan stav zasnovan na nicemu nazvao glupim. Kako mogu da nazovem glupim nekoga sa kim u zivotu nisam razmenio recenicu, onda bih ja bio glup. :D
 
JohnnyLee,
Eurowings u pregovorima sa niškim aerodromom.
Kakve to veze ima sa aerodromom u Kraljevu?
 
E, bre, Johnny, ne priliči tebi da ovako ložiš nas raju. :laugh: :laugh:
 
погрешио сам тему :) видео аеродром, нисам ни видео да је Морава:D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437406#p437406:2qm8r4vx je napisao(la):
Stomatolog » 03 Mar 2017 16:25[/url]":2qm8r4vx]Evo jedna zanimljivost iz Slovenije. Kineski kapital preko kompanije SHS Aviation je iznajmio aerodrom u Mariboru na 15 godina po ceni 95.000 EUR mesečno. Već u prvih pet godina obećavaju 1,54 miliona putnika godišnje, 82 hiljade tona tereta i ulaganje od 139 miliona EUR. Obečavaju da će do 2028. godine prevoziti do 2 miliona putnika godišnje i do 160 hiljada tona tereta. Planiraju uspostaviti trenažni i servisni centar. U razvoj aerodroma planiraju da ulože ukupno 300 miliona EUR.

Isti investitor poseduje i belgijsku kompaniju VLM airlines koja trenutno poseduje 6 aviona fokker 50, a nameravaju još da kupe 6 aviona A320 in 15 aviona A330, koje će registrovati u Sloveniji. Sve licence planiraju da prikupe do maja ili juna, kada planiraju i početak saobraćaja.
Nameravaju već ove godine da uspostave 11 linija iz Maribora ka Londonu, Berlinu, Hamburgu, Barseloni, Zirihu, Beogradu, Splitu, Podgorici i ka kineskim gradovima Šjan, Čongčing in Nančang.


Čudno da naši nisu uspeli da privuku kineze kod nas?
http://www.beobuild.rs/forum/posting.ph ... 7&p=437406

Mozda bi Kraljevčani trebali da razmišljaju o ovome :lol:
 
као што сам рекао на теми о АНТ, мислим да од тога нема ништа, да је нека превара
 
Ako su legle pare sigirno nece mirovati al ako je u fazi ideje mozda jos nije kasno
Zar mi nedajemo 5 % jos jeftinije od dr. ?
 
Кинези имају много боље окружење у Марибору:
- Љубљана
- Загреб
- Грац
- Туристички јака Аустрија
- Шенген зона и ЕУ
- Доста јача привреда од Србије
- Усмеравају се и на наше тржиште, да нас повежу са свим и свачим са преседањем у Марибору.

Није им уопште безвезе.
 
Iako mi se ne dopada ovakva retorika, ovo bi, zapravo, moglo da bude neko rešenje:

"Ako Nišlije ne žele, Kraljevčani žele aerodrom"
Kraljevo -- Gradonačelnik Kraljeva Predrag Terzić pozvao je najviše državne zvaničnike da kažu šta je potrebno da bi se razvijao aerodrom Morava u Lađevcima.
13858286395ad86c3bd491c857769508_w640.jpg

“Želim da pozovem predsednika Srbije Aleksandra Vučića i premijersku Anu Brnabić da dođu u Kraljevo i da nam kažu šta je potrebno da zajednički uradimo na izgardnji pristupnih saobraćajnica, infrastrukturnih priključaka, nadogradnje poletno-sletne staze kako bi aerodrom Morava u Lađevcima konačno proradio”, izjavio je Terzić.

On je kazao da je grad spreman da finansijski učestvuje, da dâ sve što može iz budžeta i ako treba da se zaduži da bi aerodrom proradio.

“A onda ćemo sve ono što smo uložili dati državu jer ona treba da upravlja ovim aerodromom, to je interes Kraljevčana, da ljudi dolaze, da turisti dolaze iz inosstranstva u Vrnjačku Banju, na Goč, Kopaoni, da vide naše manastire Žiču i Studenicu, srednjovekovni grad Maglić”, naveo je Terzić.

Kako je naveo, aerodrom je potreban i “da možemo da prodamo naše šljive, jabuke, maline, da konačno fabrike koje će ovde nastati posle decenija stagnacije, Tai grupa i Leoni, mogu da izvoze svoju robu preko aerodroma Morava u Lađevcima”.

“Mene ne zanima ni grad Niš ni šta Nišlije misle o prenosu svoijine na republiku. Ja znam da Kraljevčani hoće da imaju aerodrom i da je najbolje da ga vodi država, profesionalni mendžment koji će da uveća broj putnika a ne da mi ovde izaberemo partijskog moljca da prima veliku platu. Ako Nišlije ne žele, Kraljevčani žele”, naveo je Terzić.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=s-bC8RhEEL0[/youtube]
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1383140
 
Puna zemlja partijskih moljaca poput ovog. Potrosna roba. Iskoriste ih da provuku neke svoje "ideje", pa ako ih narod provali i pocne da talasa, jarca puste niz vodu i nadju novu diabolu.
Nazalost OVDE prolaze sve moguce budalastine (kraljevacke TAI gace i LEONI kablovi moraju avionom u svet.. xaxa) i vecina drustva je oguglala, a kada ima priliku nesto da promeni radije odsedi kuci i posle kmeci..
 
Kad sam pročitao @Milakijev post sa ''aerodrUmom'' mislio sam da se čovek šali. Kad ono posle preslušam snimak i čujem da ovaj degen Terzić stvarno govori aerodrUm.

Gde li samo nađu tolike degenerike...
 
Kako gde, Bendere?
Degenerik, kad ne zna šta će od sebe, ode da se učlani u partiju koja je na vlasti, ili će izgledno na vlast.
 
Ponovljeno ovo o čemu je Džoni pisao još sredinom oktobra:
Aerodrom u Lađevcima sredinom godine
Vazdušna luka kod Kraljeva biće u junu otvorena za civilni saobraćaj, a u planu je da 2019. počnu i radovi na Moravskom koridoru, od Preljine do Pojata

Oktobra-2011--prvim-putnickim-avionom-na-Moravu-su-sleteli-predsednik-Tadic-i-tadsnji-ministri-md-kv.jpg

Kraljevčani, kao i njihovi gosti uskoro će u svet i ovde odlaziti i dolaziti avionom ili auto-putem. To su najnovije informacije, koje smo dobili od Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. U tom odgovoru se podseća, da je Vlada Srbije osnovala preduzeće „Aerodromi Srbije”, kojem je glavni zadatak da bude operater to jest upravljač aerodroma. Shodno tome, vlada je donela odluke i planska akta, kojima se neophodni aerodromski sadržaji potrebni za civilni saobraćaj sa vojnog vraćaju na raspolaganje državi.

To je potvrđeno i ugovorom između Ministarstva odbrane i „Aerodroma Srbije”, o zajedničkom korišćenju manevarskih površina. U odgovoru sledi i ono što će buduće putnike najviše interesovati: „Stoga su planirani građevinski radovi, opremanje aerodroma, zapošljavanje i osposobljavanje budućih radnika na poslovima prihvata i otpreme vazduhoplova, putnika i robe, otvaranje i opremanje graničnih prelaza i sertifikacija aerodroma. Sve ovo trebalo bi da se završi do kraja juna 2019. godine. Aerodrom će se opremiti tako da je moguće njegovo korišćenje i u uslovima smanjene vidljivosti. Od otvaranja do kraja godine možemo očekivati i prve avio-kompanije zainteresovane za letove sa ovog aerodroma.”

Znači, otvaranje će biti krajem juna a ne, kako se u ovdašnjim političkim krugovima govori, mesec dana ranije – 31. maja. Posle kreću i prvi letovi u skladu sa obećanjem Aleksandra Vučića, predsednika prilikom nedavnog boravka u Kraljevu. On je tada naglasio da će, uprkos biznis planovima na osnovu kojih će za pokriće troškova održavanja država gubiti godišnje oko dva miliona evra pa je neophodno sve učiniti da to ne bude više, ovaj aerodrom ipak biti otvoren. I, to u prvoj polovini godine, naravno, za letove manjih civilnih aviona.

Predsednik Vučić je napomenuo i da on mora biti povezan sa dobrim putevima pa smo resorno ministarstvo upitali i kada počinje gradnja takozvanog Moravskog koridora. U odgovoru se objašnjava da je pomenuti auto-put od Preljine do Pojata – 110 kilometara. Povezivaće dva najvažnija pravca u Srbiji, Koridor 10 i Koridor 11, a prolaziće kroz područja opština i gradova u kojima živi oko pola miliona stanovnika, a to su: Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačka Banja, Kraljevo i Čačak. O konkretnim aktivnostima i vezi izgradnje auto-puta se navodi:

„Za realizaciju projekta 15. oktobra 2018. godine potpisan je memorandum o razumevanju i saradnji između Vlade Srbije i američke kompanije „Behtel”, što je prvi infrastrukturni projekat u čiju se realizaciju uključuju kompanije iz SAD. Vrednost investicije je oko 800 miliona evra. No, posle katastrofalnih poplava u Srbiji bilo je neophodno novim projektom izmestiti trasu puta na jednoj deonici, što će značiti i regulisanje vodotoka Zapadne Morave, kako bi put bio potpuno bezbedan. Očekujemo da taj posao bude završen ove godine, a uporedo vodimo razgovore zbog obezbeđenja finansiranja da bi do kraja ove godine počeli sa radovima”, tvrdi se u odgovoru Ministarstva saobraćaja.

To su informacije o aktivnostima oko, kako se Kraljevčani često na račun političara šale, „aerodruma i vazduplohova” kao i za ovaj kraj veoma važnog koridora. Razumljiva su strahovanja da li će pomenuti rokovi biti poštovani, jer je sličnih najava minulih godina bilo mnogo. Bivša vlast je aerodrom u Lađevcima za civilni saobraćaj čak nekoliko puta otvarala i sletanjem putničkih aviona sa političarima, bila je najavljena i prva redovna linija... Ali, čim su okončavane aktivnosti poput izbora, bez obzora na to što je obavljena adaptacija aerodromske piste, što je sagrađen novi kontrolni toranj, pristanišna zgrada, za civilni deo „Morave”, putnički avioni su prizemljeni i još odavde niti sleću niti uzleću.


http://www.politika.rs/sr/clanak/421992 ... 0%BD%D0%B5
 
Naravno da je kampanja. Još nije rečeno ni koje linije će doći u obzir. Ne bi me čudilo da se napravi samo neka subvencionisana linija Kraljevo-Beograd.
 
I da kada krenu radovi nadju najvecu zalihu dijamanata u suncevom sistemu. Uljni skriljci su out.
 
Vrh