90% remodifikacija saobracaja na gore prikazanoj karti Beograda je nemoguca, a 70% nepotrebna. Ulice sa 6 do 24 traka? U gradu sa 1,4 miliona stanovnika, a jos manje stanovnika u sirem centru? Rusenje pola grada kako bi se napravile aerodromske piste za automobile?
Malo je "plan" otisao u krajnost koja Beogradu ne treba, niti ce trebati. Pri tome 6 novih recnih prelaza ka banatskoj strani (@BdgExplorer: da ne zivis u Borci? ), a samo jedan novi prelaz izmedju NBG i i starog BG, tj. najmnogoljudnijih delova grada, cemu to? I cemu dodatno prosirivanje ulica na kojima inace nema guzve = cisto bacanje para.
Prosirivanje ulica na NBG bi dovelo do unistavanja ono malo zelenih povrsina sto je ostalo od kako je krenuo gradjevinski boom (malo u odnosu na to kako je NBG originalno projektovan i zamisljen).
Sa druge strane, vozovi metroa ne smeju da budu popunjeni vise od 50%??? Pa to znaci da operisu ispod svoje eksploatacione moci, a taj luksuz u danasnje vreme sebi mogu da dopuste verovatno samo Dubai, Abu Dabi i eventualno Shanghai. Normalno je da su u spicu u SVIM gradovima sveta guzve, kako na ulici tako i u prevozu i to je nesto na sta se racuna kada se napusta kuca ili posao. U svakom slucaju, gradske guzve produzavaju putovanje nekih 10-15 minuta, a to je sasvim izdrljivo i ne iziskuje ulaganja vise desetina milijardi Evra da bi se ustedilo par minuta putovanja.
Jos jedan komentar: saobracajnica preko Ade, sa novim recnim prelazom, izlazi tacno na zasticenu zonu odakle se Beograd snabdeva vodom, tako da je gradnja u tom delu grada zabranjena.
itd. itd. itd...
Malo je "plan" otisao u krajnost koja Beogradu ne treba, niti ce trebati. Pri tome 6 novih recnih prelaza ka banatskoj strani (@BdgExplorer: da ne zivis u Borci? ), a samo jedan novi prelaz izmedju NBG i i starog BG, tj. najmnogoljudnijih delova grada, cemu to? I cemu dodatno prosirivanje ulica na kojima inace nema guzve = cisto bacanje para.
Prosirivanje ulica na NBG bi dovelo do unistavanja ono malo zelenih povrsina sto je ostalo od kako je krenuo gradjevinski boom (malo u odnosu na to kako je NBG originalno projektovan i zamisljen).
Sa druge strane, vozovi metroa ne smeju da budu popunjeni vise od 50%??? Pa to znaci da operisu ispod svoje eksploatacione moci, a taj luksuz u danasnje vreme sebi mogu da dopuste verovatno samo Dubai, Abu Dabi i eventualno Shanghai. Normalno je da su u spicu u SVIM gradovima sveta guzve, kako na ulici tako i u prevozu i to je nesto na sta se racuna kada se napusta kuca ili posao. U svakom slucaju, gradske guzve produzavaju putovanje nekih 10-15 minuta, a to je sasvim izdrljivo i ne iziskuje ulaganja vise desetina milijardi Evra da bi se ustedilo par minuta putovanja.
Jos jedan komentar: saobracajnica preko Ade, sa novim recnim prelazom, izlazi tacno na zasticenu zonu odakle se Beograd snabdeva vodom, tako da je gradnja u tom delu grada zabranjena.
itd. itd. itd...