Šta je novo?

Фасаде / Fasade

Dal je realno ovo sto vidim. :)
Puno mi je srce kad vidim ovoliko skela na ovakvim lepoticama. Bice Zemun kao najlepsi Austrijiski gradovi :)
 
Ako ne urade ove, po meni najugroženijie fasade u Zemunu, onda je kao da nisu radili ništa... :violina:
Untitled.png

Untitled3.png

Untitled5.png

Untitled7.png

Untitled.png

Untitled2.png
 
Gledao sam fotografije obnove fasada u Novom Sadu u podgradju, na daleko boljem nivou se radi nego što je radjen recimo Kosančićev venac, tamo su sada krenuli i krovove da sredjuju, a rade se i ulice, mislim da će izgledati prelepo kada se završi sve, bilo bi dobro da iste radnike dovedu i u Zemun i da mu vrate stari sjaj.
 
U starine novaka skinuli skele, ali je noćna pa se ne vidi dobro, veoma lepa kombinacija boja, bar meni.


Ovo u Brankovoj, nije loše, ali će mnogo vode proteći Savom i Dunavom dok ceo Zeleni venac ne zaliči na nešto uređeno i pristojno.
 
Klime su u starine novaka mogli spustiti u balkon
Ova u brankovoj sto su zasrali kalkan mogli su ga oslikati...
 
Blok 30, Nbg
Fasada otpada pa je izgleda ljuste na problematicnim mestima...
Fotke su losije ali ajde ....
8733a3362d6e73d969994f6e26aab9a9.jpg
c7195f77d99efbac6d8483de56d19af0.jpg


Послато са SM-J510FN помоћу Тапатока
 
Бранкова има толико потенцијала. Једва чекам да видим како ће изгледати након скидања скела.
 
to je nekad bila najgospodskija ulica do 1930, ali je Brankov most unisti. Kakva bi bila Knez Mihajlova kada bi kroz nju isle 5 traka i automobili 80 na sat....
 
Али већина лепих кућа у Господској, како се некада звала, више не постоји. Садашња улица ће процветати тек када се у њој смањи саобраћај и уведе растиње.

Једно могуће решење је следеће:

до тротоара по једна трака за кола која би се користила и за трамвај,
друга трака под растињем, травњак са дрвећем и нижим заштитним растињем, можда са бици стазом,
трећа трака за пешаке, била би у средини,

са друге стране улице исти распоред све до тротоара.

Решење које би изгледало тако подразумева ограничени улаз возила, сем за становнике, такси, снабдевање и посебне потребе...
 
Na primeru ove fasade se vidi kako su ove sada boje visestrukoo losijeg kvaliteta nego original. Nijansa zute tamnija i na oko dosta kvalitetnija je skinuta i bacen ovaj limun zut krec. I vecina zgrada je tako uradjena, te stoga i ucinjena jedna medvedja usluga. Ove druge dve boje na zelenjaku ne treba ni komentarisati,ona zelena i zuta. Nidje veze, neko se setio i istripovao i sad ce ceo stari grad biti isti sa tim losim krecom. Ne valja.

file.php


https://www.google.com/maps/@44.8140261 ... 312!8i6656
 
Dok god se ne resi ovaj kostur zgrade Beobanke ovaj Zeleni venac ce dalje izgledati kao neki o coskova gradova u Pakistanu.
 
Eto na tom google linku se vidi, umesto jedne ukusne skladne celine ,, dobicemo krec po nekom nahodjenju nekog i z zavoda po politickoj liniji, pa ce zelenjak izgledati kao treci svet .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634201#p634201:ij07oh8d je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » Чет Јун 27, 2019 7:52 pm[/url]":ij07oh8d]Али већина лепих кућа у Господској, како се некада звала, више не постоји. Садашња улица ће процветати тек када се у њој смањи саобраћај и уведе растиње.

Једно могуће решење је следеће:

до тротоара по једна трака за кола која би се користила и за трамвај,
друга трака под растињем, травњак са дрвећем и нижим заштитним растињем, можда са бици стазом,
трећа трака за пешаке, била би у средини,

са друге стране улице исти распоред све до тротоара.

Решење које би изгледало тако подразумева ограничени улаз возила, сем за становнике, такси, снабдевање и посебне потребе...
Ја се надам, једног лепог дана, када изграде проширени Савски мост и тунел од Економског до Ботаничке, да ће да уведу трамвај преко Бранковог и Бранковом улицом до Теразија, и тролејбусе преко моста, а да аутобуси и тролејбуси преко моста ка Зеленом венцу иду директно са искључења са моста и раскрснице Црногорске и Гаврила Принципа, па да окрећу на неком кружном току на раскрсници Југ Богданове и Краљице Наталије тако да ни један аутобус/тролејбус/електробус који ту терминира не иде више Бранковом, а да Бранкова поред трамваја добије и дрворед и бициклистичке стазе.
 
Тролејбус може да улази у Стари град на другом месту. Довољан је трамвај. На Теразијама у ближој будућности треба уклонити, а не додавати саобраћај, са изузетком неких ретро решења која би била више туристичке намене него масовног градског превоза, али то је за друге теме...
 
Наравно, него сам ја мислио на линије које са моста окрећу на Зеленом венцу, да не праве гужву у Бранковој улици, а није их мало (15, 60, 67, 68, 71, 72, 75, 84, 704, 706). Значило би доста изместити их из Бранкове улице за проточност саобраћаја. А друга ствар је што ја маштам да неке од њих постану тролејбуске а неке електробуске.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634261#p634261:1e8hz652 je napisao(la):
dziggy » 27 Јун 2019 10:51 pm[/url]":1e8hz652]Na primeru ove fasade se vidi kako su ove sada boje visestrukoo losijeg kvaliteta nego original. Nijansa zute tamnija i na oko dosta kvalitetnija je skinuta i bacen ovaj limun zut krec.
Да ли си реалан? Она жута? Најодвратнија могућа боја у целом граду, најодвратније окречена зграда је теби била пример квалитета?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634335#p634335:tmaoslq2 je napisao(la):
stf » Pet Jun 28, 2019 9:38 am[/url]":tmaoslq2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634261#p634261:tmaoslq2 je napisao(la):
dziggy » 27 Јун 2019 10:51 pm[/url]":tmaoslq2]Na primeru ove fasade se vidi kako su ove sada boje visestrukoo losijeg kvaliteta nego original. Nijansa zute tamnija i na oko dosta kvalitetnija je skinuta i bacen ovaj limun zut krec.
Да ли си реалан? Она жута? Најодвратнија могућа боја у целом граду, најодвратније окречена зграда је теби била пример квалитета?
Boja dijareje :lol:
 
Па кречење те огавности је једина предност сређивања фасада у Бранковој. Толико је била нападна и одвратна да и деценијска чађ из тунела и возила није могла да је неутралише.
 
Jeste, bas kako je Vracarac jednom recju nazvao, a to nije zuta boja. Jedan od retkih primera da je nesto popravljeno na bolje. Samo sto je prostor kod ulaza u tunel najzagadjeniji, pa ce svetliji delovi fasade za nekoliko godina posiveti.

Za Zeleni venac i Brankovu bi najbolje bilo da se koriste nijanse smedje i zelene sa detaljima u oker nijansama.
 
Završena je fasada one zgrade u Starine Novaka iznad Ineks kula ka bulevaru, neka braon nijansa.
 
Шиптарско фарбање Зелењака чистак, питајте премијера. S druge strane, zgrada u Starine Novaka je pokidala.. ako je sto Starine Novaka.
 
Vrh