Šta je novo?

Стајалишта

Postoje, nije sporno. Trebalo je da znaju (ili pitaju EDB) da postoje i pre nego što su započeli kopanje.

Stajalište i dalje stoji iskopano i potkopano.
 
Problem je što mnoge stvari nisu ucrtane u tim zvaničnim mapama, pa onda onaj ko projektuje ili nije dovoljno dobar da istraži šta se može naći u tom delu ili je to da nije ucrtano. Eto kod mene kada su radili u ulici vodovod Žučka kapija, došli su do jednog dela gde treba da bude šaht, oni iskopali i naišli na cev vodovoda, koja uopšte nije bila ucrtana, I naravno radovi se odužili max dva sata. A ovo sa stajalištem je preterivanje.
 
Pozdrav svima, evo jedne (malo istorijske) teme, ne znam da li će nekom biti zanimljiva....
Stajališta GSP-a koja su (iz ko zna kojih razloga) ukinuta trajno. Najčešće su razlozi trajne promene trasa linija ili konstatacija da je neko drugo stajalište preblizu.... evo nekih po mom sećanju:

1. Stajalište Cetinjska (Ekonomska škola), u Bulevaru Despota Stefana na uglu sa Cetinjskom, stajali 16, 95, 58, 27, 27A, 65. Stajalište nije postojalo u smeru prema tunelu. 65, 27 i 27A su skretali potom u Džordža Vašingtona
2. Stajalište Dunav Stanica (tačno preko puta stajališta Jovana Avakumovića, koje se nekad takođe zvalo Dunav stanica), stajali 16, 23, 43, 95, 101-106, 202. Ukinuto pošto su prethodno i potonje stajalište preblizu.
3. Stajalište Botanička bašta, stajali 101-106, 202 kao i 95 na samom početku, ukunuto po premeštanju pomenutih linija na Omladinski stadion, 95 spojena sa tadašnjom 66 i napravljena današnja linija
3. Stajalište Starine Novaka (2,10) ukinuto po renoviranju tog dela ulice, stajalište Palilulska pijaca preblizu.
4. Stajalište Branka Krsmanovića (u Bulevaru kralja Aleksandra), samo u smeru ka gradu, ukinuto po renoviranju tramvajske pruge i premeštanja na sredinu. Stajalište Bregalnička pomereno malo prema gradu i preimenovano u Pop-stojanova.
5. Stajalište Podvožnjak (samo za tramvaje, tada 3 i 8, u Ruzveltovoj, ukinuto bez nekog meni jasnog razloga).

Sad ne mogu ničeg više da se setim, ima toga još, ako neko zna..... :)
 
Стајалиште СО Вождовац у правцу Коњарника.
Стајалиште Калемегдан (код ресторана Парк за линију 24)
 
Ne znam da li si tu ikada bila stajališta, ali na Bežanijskoj kosi, kod groblja postoji niša za stajalište, ali je daleko od ulaza, pa su napravili novo stajalište bliže groblju (koje nije uvučeno).

Ista situacija je i u Nikole Dobrovića, posle škole na nizbrdici.
 
Стајалишта на Новом Београду на линији 16, на углу Отона Жупанчича и Гоце Делчева, веома потребна и смислена. Користио сам их као мали често.
 
Evo čega sam se ja onako brzinski setio.

Stajalište kod Crkve u Mirijevu u Vitezova Karađorđeveve zvezde za liniju 27L koja je ukinuta po uspostavljanju linije 25P kroz Mirijevski bulevar.
Stajalište za liniju 27 kod OŠ "Pavle Savić" u Mirijevu.
Stajalište u Mihajla Bulgakova u zoni raskrsnice sa Koste Nađa za liniju 20 koja je nekada išla tuda do okretnice Mirijevo IV.
Polazno stajalište za trole u zoni okretnice Banjica II.
Stajalište u ulicu Dr. Milutina Ivkovića u zoni raskrsnice sa Šekspirovom ulicom za liniju 59 koja je nekada tuda prolazila.
Stajalište u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića , neposredno pre kružnog toka na Dedinju , smer ka Banovom brdu.
Nekadašnja okretnica "Letnja pozornica".
Stajalište / okretnica u Zrmanjskoj za E5 i čini mi se 87 , kao i znatno ranije za liniju 50 i neke od linija sa poteza 500.
Stajalište u Radničkoj ulici na delu od Petlje Radnička do nadvožnjaka za Banovo brdo.
Stajalište u Radničkoj ulici u zoni NIS - ove pumpe za 56 , 56L i 55 dok su išle tuda ka Sajmu.
Okretnica "Miljakovac II".
Stajalište "Mašinski fakultet" za linije 2 , 5 i 65 u smeru ka Starine Novaka je spojeno stajalište ranijih odvojenih stajališta za tramvaje i autobus.
Stajalište na uglu 27. marta i Starine Novaka koje su koristili tramvaji 2 , 5 i 10.
Polazno stajalište "Studentski trg" za 21 i 22 kod Filološkog fakulteta.
Okretnica "Kalemegdan" za trole.
Okretnica "Novo Bežanijsko groblje" u Norveškoj ulici za nekadašnju liniju 74 koja je imala dosta sličnu trasu današnjoj liniji 70.
Rasadnik u ulici Marije Bursać u smeru ka centru , dok je linija 77 išla samo do Doma penzionera.
Okretnica "Trg Branka Radičevića". Znam da ju je jedno vreme koristila linija E6.
U ulici Kej Oslobođenja za liniju 705.
Stajalište "Put za 13. maj" za liniju 705 u ulici poljoprivredno dobro u smeru ka Zemunu.
Stajalište u ulici Triše Kaclerovića u neposrednoj blizini sa Vojvode Stepe , čak dva puta , za linije 18 i 39.
Stajalište "Trg oslobođenja" za tramvaje i linije 18 , 33 i 39.
Neka stajališta su ukinuta nakon rekonstrukcije Vojvoje Stepe.
 
Полазно стајалиште на Славији за линију 59 код раскрснице са Булеваром ослобођења,
Сва стајалишта у Опленачкој и Милорада Драшковића за линију 42 док је ишла туда,
Терминус Бањица ВМА за линију 42
 
Dobro, postoje kablovi, vest je od 10. jula, danas je 10. avgust, koliko vremena treba da se potpiše taj ugovor 17. jula? Hoće li i 10. oktobra, kad ih neko pita zašto stoje radovi, reći: postoje kablovi?
 
:kafa:
IMG_20170809_144849.jpg
 
Чини ми се да је у Земуну у улици Прилаз постојало стајалиште пре семафора са Тошиним бунаром у правцу од Првомајске било стајалиште, још се назире исцртано стајалиште.
 
To stajalište nisam spominjao , zato što je ono izmešteno u Ivićevu ulicu i trenutno ga koristi samo linija 15. Al' kad spomenu to stajalište , setih se da je ukinuto stajalište "Karađorđev park" u 22. oktobra za liniju 15 , jer ona više ne prolazi tuda.
 
Постоји и неко проширење код ОШ Десанка Максимовић баш за станицу а добро би дошло да се ту направе станице
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470499#p470499:wbws2mhc je napisao(la):
solecar » 10 Авг 2017, 14:55[/url]":wbws2mhc]Ovde se misli na stajališta koja fizički više ne postoje.
Грешка. Ако је тако онда станица Стевана Луковића за 42 ка граду која постоји само у Бус Минус систему, физички не постоји.
 
А погрешно обележене станице Маричка, Јулино Брдо и Жарково? На таблама стоји да припадају првој зони.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470530#p470530:33bogfzl je napisao(la):
SRBO » August 10th, 2017, 4:20 pm[/url]":33bogfzl]Постоји и неко проширење код ОШ Десанка Максимовић баш за станицу а добро би дошло да се ту направе станице
Tu već postoje stanice za liniju 310.
 
Stajalište 19, 21, 22, 29, 83 preko puta Čuburskog parka, posle raskrsnice sa Maksima Gorkog - ukinuto krajem 90ih zbog nekog gradilišta;
Stajalište 25 (ili 26) na početku Golsfordijeve, dok je još imala dve trake - kasnije uvedeno da i 25 i 26 staju na početku Maksima Gorkog
(za ovo nisam siguran) Stajalište 25 i 26 preko puta pošte kod Kalenić pijace - ukinuto krajem 90ih
Jedno vreme je bilo ukinuto stajalište 19, 21, 22, 29, 83 kod upravne zgrade RK Beograd - početak 2000ih
Stajalište na isključenju sa Brankovog mosta, smer ka Vencu - koristi se samo kada su izmene režima
Stajalište 24 malo pre Pionirskog parka (ako me sećanje ne vara, nije stajao gde i 26)

Super tema :)
 
Може се рећи да је стајалиште Максима Горког код чубурског парка померено на место садашњег стајалишта Новопазарска.
Стајалиште код зграде РК Београд је уведено после реконструкције Макензијеве, стајалиште о коме ти причаш било је код ресторана Трандафиловић на углу са Невесињском.
То се десило у исто време када је "укинуто" стајалиште Максима Горког и уведено стајалиште Новопазарска.

Стајалиште у Синђелићевој улици за 25 и 26 је укинуто када је стајалиште Каленић пијаца померено из Максима Горког у Каленићеву.
 
Jutros idući na posao primetio sam da na mnogim stajalištima nedostaju sedišta klupica koja su bila od inox-a. Prvo sam to primetio kod sebe na Vidikovcu, a zatim in mnogim usputnim stanicama. Pričvršćeno sedište sa 4 vijka se elementarno skida veštim rukama za 5 minuta. Sekundarci su nas opet namagarčili. Nije mi samo jasno kako ih niko nije primetio. Nije u pitanju jedna, dve, nego čini mi se, da ne budem grub, stotine tih sedišta.
Mala kalkulacija - cena te prohromske klupice je po meni oko 10 evra/kom, pa nije teško sračunati koja je šteta, a zna se ko će nakraju da je plati - sigurno neće onaj kome je to posao. Zar projektant nije mogao da predvidi njeno pričvršćivanje po anti-vandal principu sa skrivenim vijcima ili pak zavareno. Mora da je bar neka kamera negde uhvatila scenu krađe. Tu bandu treba pohvatati i debelo kazniti.
 
U pitanju je pranje istih...zato su skinute


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh