astrodule
Professional
Evo kako je to rešeno na Bežanijskoj kosi
Pogledajte prilog 3
Kada bi staza išla daljim trotoarom, onda bi bila ukrštanja sa pešacima na rasrsnicama, pa je verovatno procenjeno da ima manje ukrštanja sa pešacima kod stanica nego kod raskrsnica
E sad, negde imamo i propuste. Npr, u Huga Klajna je staza morala da ide na spoljni trotoar. Doduše, ovde je problem jer stanica po prvobitom planu očigledno nije trebala tu da postoji. Naime, skoro sva stajališta na BK su uvučena, a ovde se uvek stvara čep jer je ulica 1+1 bez uvučenih stajališta.
Pogledajte prilog 2
Sve je to zato jer staze nisu projektovali stručnjaci sa iskustvom
Ako staza ide kolovozom, nije problem da je preseče autobusko stajalište (tj, mnogo je manji problem nego ukrštanje sa pešacima).
Kad smo već na Bežanijskoj kosi i stajalištima, kod groblja imamo primer gde je praksa pobedila teoriju. Naime, predviđeno je uvučeno stajalište, ali daleko od glavnog ulaza u groblje. Sada se ta niša koristi kao parking, a stanica za groblje je bliže ulazu, ali nije uvučena.
Pogledajte prilog 1
Naravno, sve se to da popraviti, ali nadležne baš briga jer to mora da se plati iz budžeta
Pogledajte prilog 3
Kada bi staza išla daljim trotoarom, onda bi bila ukrštanja sa pešacima na rasrsnicama, pa je verovatno procenjeno da ima manje ukrštanja sa pešacima kod stanica nego kod raskrsnica
E sad, negde imamo i propuste. Npr, u Huga Klajna je staza morala da ide na spoljni trotoar. Doduše, ovde je problem jer stanica po prvobitom planu očigledno nije trebala tu da postoji. Naime, skoro sva stajališta na BK su uvučena, a ovde se uvek stvara čep jer je ulica 1+1 bez uvučenih stajališta.
Pogledajte prilog 2
Sve je to zato jer staze nisu projektovali stručnjaci sa iskustvom
Ako staza ide kolovozom, nije problem da je preseče autobusko stajalište (tj, mnogo je manji problem nego ukrštanje sa pešacima).
Kad smo već na Bežanijskoj kosi i stajalištima, kod groblja imamo primer gde je praksa pobedila teoriju. Naime, predviđeno je uvučeno stajalište, ali daleko od glavnog ulaza u groblje. Sada se ta niša koristi kao parking, a stanica za groblje je bliže ulazu, ali nije uvučena.
Pogledajte prilog 1
Naravno, sve se to da popraviti, ali nadležne baš briga jer to mora da se plati iz budžeta