Dobra zamisao info tabli, ali je kao i sve ostalo kod nas sklepano na brzinu i izuzteno je nepraktično. Prvi veliki problem je sama konstrukcija ovih tabli koja blokira prostor na već preuskim trotoarima, jedan jači stub je mogao da drži celu tablu umesto dva stuba.
Druga stvar, neusklađenost sa postojećim stanjem, informacije o stajalištu sada bespotrebno imamo na tri mesta (nova info tabla, nadstrešnica, postojeći stubovi itd.), dakle svaka gradska uprava ostavlja svoj pečat i vodi bitku za izgled stajališta bez jasne ideje i cilja, umesto da dobijemo neko jedinstveno rešenje i prototip stajališta.
Treća stvar, info tabla je toliko nepregledna da mi treba minut da raskrstim šta znače sve stvari i da uopšte nađem određenu informaciju. Vidim neke male bele brojeve u uglovima, pa odstojanje u minutima, pa odstojanje u stanicama, potpuno ludilo. Jedino što treba da stoji je na info tabli je broj linije, njeno odredište i odstojanje u minutima kao u svim ostalim gradovima, bez ikakvog pokretnog teksta, vremenske prognoze i ostalih gluposti. Osim toga opet se diskriminišu lica sa invaliditetom i treba da gledaju u pasulj da li je sledeće vozilo niskopodno.
Nemci imaju ubedljivo najpraktičnija i najbolja rešenja, bilo je dovoljno samo pet minuta da je neko iz grada izguglao slike stajališta u nemačkim gradovima, a i prethodna zamisao BusPlusa je bila veoma nalik njihovim tablama.
I na kraju od svega, priča se svede na diskusiju da li je trebalo ubacivati engleski prevod i da li su krugodvojkaši uvređeni ćirilicom.....