Šta je novo?

Славија - Краља Милана - Теразије

Uče se deca kako se radi ništa iz prvog puta
Ukinuli svetleće stubice i strelice smera
Plehani lim je ok stavili ogradu od majstor zike umjesto žardinjera
IMG-4b5bbfa22ad1873e66fc94ae3ec15ee3-V.jpg

Da vidimo koliko ce izdrzi
 
Samo je potvrđeno ono što sam pisao ranije (izuzimam slučaj taksiste) da je signalizacija mnogo intuitivna.​
 
Screenshot 2025-09-02 at 14.16.59.png


ja не разумем како се вози овде?
ови што чекају из правца трга, зашто чекају ове ако су они већ у току?
Али ако је овима зелено онда реално имају предност?
Или имају жуто па реално ови са трга имају предност.
 
Nisu sastrugali ivičnjake, samo su ih dodatno okrečili, bar one koji odvajaju skretanje iz pravca Trga u Prizrensku.

I uzgred, evo ih stavljaju ogradu i na trotoare, tačno prave kavez.

Ova ekipa stavlja trenutno tu nakon podzemnog:

1000011861.png
 
Evo i jednog primera gde taxi vozilo stoji na stajalištu jgp-a, pa je bus morao da primi putnike u voznoj traci, jer nije mogao preko ovih barijera protiv parkiranja, tj obilaženja.
Screenshot_2025-09-02_230930.jpg
 
Pa jedina razlika je polukružno iz pravca slavije, ovako je možda malo sporije i možda mora da zakaći desnu traku.
Ako bi ta desna traka bila malo uža (što deluje da može, čak iako tuda idu trole), kao i traka za skretanje, možda bi se moglo dodati malo prostora u levu traku (u koju se ulazi polukružnim, i čak i to rešiti).
Jeste sa KT lakše, ali napraviti haos za pravo zbog tih što baš hoće polukružno je suludo. Uostalom, ako negde polukružno baš potrebno, kod Albanije gde se samo za taksi ima mesta da se pusti za sve.
 
Poslednja izmena:
Ako su novosadjani savladali ovaj turbo kruzni tok (isto ima ivicnjake) onda ce i beogradjani ovaj mali. Samo malo vremena i vise ga niko nece ni spominjati.
1000078137.jpg
 
Nije poenta u ivičnjaku kao takvom, nego u kombinaciji i izvedbi ivičnjaka i signalizacije. U Novom Sadu ne treba da si tumač hieroglifa da bi ukapirao gde treba da ideš za koji pravac. Ako u Beogradu gomila ljudi skreće iz pogrešne trake u suprotan smer u Prizrenskoj, 100% je do nesposobnih vozača a ne do onih koji su projektovali i izveli kružni tok.​
 
Ako su novosadjani savladali ovaj turbo kruzni tok (isto ima ivicnjake) onda ce i beogradjani ovaj mali. Samo malo vremena i vise ga niko nece ni spominjati.
Pogledajte prilog 250477
Ma naučiće ljudi kuda da voze, to nije sporno, ali će autobusi i trole uvek morati da suludo uspore da bi se provukli. A nema nikakve potrebe za tim.

Edit: taj ivičnjak je od svega najmanji problem.
 
Vrh