Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике

Битно је да се од Бежанисјке косе до 27. марта стигне за мање од 30 минута.
 
Izvrtanje činjenica. Ako je tebi do juče 99% prelazilo normalno na ucrtani pešački, a ti onda uzmeš i obrišeš te pešačke na logičnim i ustaljenim pozicijama i dovedeš do toga da hiljade dnevno prelaze u nebezbednim uslovima van pešačkih na tim istim tačkama radi se o klasičnom primeru ugrožavanju bezbednosti lošim/nestručnim planiranjem.

Pritom desetine hiljada evra sada se baca na ograde na mestima gde decenijama nisi imao bilo kakvih bezbednosnih problema, a ako ih sada i imaš to je isključivo zbog besmislenih novih rekonstrukcija koje su stvorile više novih problema nego što su donela neka unapređenje (primer pešački kod Moskve i ograde jer teraš ljude na neprirodnu poziciju novog pesačkog, pešački plato, pešački kod Staklenca, ukinuto stajalište trola, apsolutno nefunkcionalni kružni tok kod Moskve koji stvara čepove itd).

nije ti palo na pamet da se ubrzava saobracaj i uklanjaju neki pesacki prelazi jer ti u gradu NEDOSTAJE jedan most?? lako se vrate pesacki prelazi i nacrtaju. nama nedostaje jedan most i naravno da se sve cini da se ubrza automobilski saobracaj, dok se ne izgradi novi savski most, a zatim i tunel do despota stefana...
 
nije ti palo na pamet da se ubrzava saobracaj i uklanjaju neki pesacki prelazi jer ti u gradu NEDOSTAJE jedan most?? lako se vrate pesacki prelazi i nacrtaju. nama nedostaje jedan most i naravno da se sve cini da se ubrza automobilski saobracaj, dok se ne izgradi novi savski most, a zatim i tunel do despota stefana...
Зашто мора да се убрза аутомобилски саобраћај? Нек се само да свуда приоритет јавном превозу, да нигде нема чепове, и биће све како треба.
 
nije ti palo na pamet da se ubrzava saobracaj i uklanjaju neki pesacki prelazi jer ti u gradu NEDOSTAJE jedan most?? lako se vrate pesacki prelazi i nacrtaju. nama nedostaje jedan most i naravno da se sve cini da se ubrza automobilski saobracaj, dok se ne izgradi novi savski most, a zatim i tunel do despota stefana...

To ubrzavanje automobilskog saobraćaja ne sme da ide nauštrb bezbednosti pešaka.
 
У развијеним градовима Европе одавно се ради на успоравању колског саобраћаја у центру управо због безбедности пешака и комфора свих, укључујући и возача а затим и због економске реактивације тих целина.

Погледајте само економију и ниво локала у Бранковој и јасни су социо-економски утицаји убрзања и повећања капацитета колског саобраћаја.

А онда 100м даље у пешачкој зони код Паласа. Па упоредите.
 
Да сам власник некретнине у некој од тих жртвованих "улица" покренуо бих поступак пред судом против града Београда и државе у циљу подизања просторне свести грађана а због урушавања вредности и интегритета личне имовине као и ваздушног и звучног загађења, те угрожавања личног и јавног здравља.
 
IMG_1772.jpeg
 
To bukvalno može čovek golim rukama i nogama da izvali (a kamoli vozilo). Pogotovu kad ih nagrize rđa.

Najtrajniji stubići koje pamtim su bili oni metar visoki i debeli crno-žuti, što su u Beogradu postavljali 90ih i malo 2000ih.

metalni-stubici-4.jpg


Sve posle toga je bilo ne samo slabašno na udare/ guranja, nego se raspadalo samo od sebe. One betonske kugle, ovi crni fušeraji sa kuglama na vrhu, one "čačkalice" na i oko Slavije, oni betonski beli ko granični kameni... sve gore od goreg.

Naravno, bitni su i podloga i ankerisanje, a to više niko od ovih što rade javne radove, ne ume ili neće da radi kako treba.
 
Пошто је циљ да се спрече пешаци, зар *****и нису могли да испројектују жардињере на острвима, и не направе овај ужас…
 
Зашто мора да се убрза аутомобилски саобраћај? Нек се само да свуда приоритет јавном превозу, да нигде нема чепове, и биће све како треба.​
Bukvalno gradski prevoz mora da ide od zgrade u kojoj neko stanuje do lokacije koja mu je cilj, i da nudi komfor koji je bolji od kola, uključujući i vreme putovanja, pa se moẓ̌da i desi neki pomak.​
 
To bukvalno može čovek golim rukama i nogama da izvali (a kamoli vozilo). Pogotovu kad ih nagrize rđa.

Najtrajniji stubići koje pamtim su bili oni metar visoki i debeli crno-žuti, što su u Beogradu postavljali 90ih i malo 2000ih.

metalni-stubici-4.jpg


Sve posle toga je bilo ne samo slabašno na udare/ guranja, nego se raspadalo samo od sebe. One betonske kugle, ovi crni fušeraji sa kuglama na vrhu, one "čačkalice" na i oko Slavije, oni betonski beli ko granični kameni... sve gore od goreg.

Naravno, bitni su i podloga i ankerisanje, a to više niko od ovih što rade javne radove, ne ume ili neće da radi kako treba.​
Ja se sećam jednom prilikom sam se zatekao u Vojvode Stepe i neki poveći terenac je bio nabijen na taj crno - žuti stub, koji je bio dobrano savijen, ali stajao neizvaljen, dok je vozilo imalo lepo udubljenje na prednjem delu.

A što se tiče ankerisanja, šta očekivati kada je deblja armatura za armirani beton u zgradama nego njihovi ankeri.​
 
Није стаза. Ту је до скора била бициклистичка стаза па ју је овај примитивни режим уклонио и сада им је остао тај вишак који су ето изрокали стубићима иако више ничему не служи јер ни пре ни после овог потеза стубова нема више никакве стазе.
 
Očito je bila namera da se iz tog dela ukloni svaki mogući parking, čak i pokušaj zaustavljanja. Samo mi nije jasno, ako su već sve to sređivali, rekonstruisali, zašto onda nisu proširili trotoar pa da ko ljudi možemo da se mimoilazimo i šetamo tuda kad je već cela ideja o pešačkoj zoni stavljena u fioku.


a da, znam... 😑😒
 
Зашто мора да се убрза аутомобилски саобраћај? Нек се само да свуда приоритет јавном превозу, да нигде нема чепове, и биће све како треба.
nisi pazljivo procitao sta pise: ubrzava se dok se ne zavrsi novi savski most. posle se sve vraca u normalu. danas funkcionisemo bez jednog mosta.
 
pa ne ide. ne ugrozavaju se pesaci ako se pomeri pesacki ili ukloni po koji. i to sve privremeno, dok se ne sagradi novi savski most.
U praksi uklanjanje pešačkih sa logičnih tačaka dovodi do toga da pešači počinju da pretrčavaju na mestu gde je bio taj pešački. Ne može se ubrzavati automobilski saobraćaj na ovaj način.
 
Moja zelja i vizija je da se siri pešačka zona našeg grada, a ne da se u centru ubrzava automobilski saobracaj, nego da se smanjuje. Da se daje više prohodnosti gradskom prevozu, đto reče kolega.
Ali ako vec nedge mora da se ukine pešaski prelaz, posebno, kada se radi o sirim ulicama, onda da se on zameni sa podzemnim prolazom, koji će da bude lepo uređen, počev od ulaza isti, pa do samog prolaza i da taj prolaz bude dalje u buducnosti silaz do stanice metro, do podzemne javne garaže ili nečeg sličnog. A ne da se ukine i ukinut je! Ljudi često pretrčavaju mesta gde su nekada bili pešački prelazi i sada nisu. Prvi i najocigledniji primer, na Trgu ka Makedonskoj, gde je bio, a sada ga nema, ljudi masovno pretrčavaju, kada god se tu zateknem, vidim da neko pretrčava.
I dalje pokusavam da povezem, kakve veze ima ukinut neki pešački prelaz u centru sa time što trenutno nema ,,Gangul-Aginog" mosta. Nisam sarkastičan.
 
Vrh