Izvrtanje činjenica. Ako je tebi do juče 99% prelazilo normalno na ucrtani pešački, a ti onda uzmeš i obrišeš te pešačke na logičnim i ustaljenim pozicijama i dovedeš do toga da hiljade dnevno prelaze u nebezbednim uslovima van pešačkih na tim istim tačkama radi se o klasičnom primeru ugrožavanju bezbednosti lošim/nestručnim planiranjem.
Pritom desetine hiljada evra sada se baca na ograde na mestima gde decenijama nisi imao bilo kakvih bezbednosnih problema, a ako ih sada i imaš to je isključivo zbog besmislenih novih rekonstrukcija koje su stvorile više novih problema nego što su donela neka unapređenje (primer pešački kod Moskve i ograde jer teraš ljude na neprirodnu poziciju novog pesačkog, pešački plato, pešački kod Staklenca, ukinuto stajalište trola, apsolutno nefunkcionalni kružni tok kod Moskve koji stvara čepove itd).
To je bre gradska taraba iz kataloga pesak sa preponama slobodan stil,od miloste zvana ostrvoutvrda
Зашто мора да се убрза аутомобилски саобраћај? Нек се само да свуда приоритет јавном превозу, да нигде нема чепове, и биће све како треба.nije ti palo na pamet da se ubrzava saobracaj i uklanjaju neki pesacki prelazi jer ti u gradu NEDOSTAJE jedan most?? lako se vrate pesacki prelazi i nacrtaju. nama nedostaje jedan most i naravno da se sve cini da se ubrza automobilski saobracaj, dok se ne izgradi novi savski most, a zatim i tunel do despota stefana...
nije ti palo na pamet da se ubrzava saobracaj i uklanjaju neki pesacki prelazi jer ti u gradu NEDOSTAJE jedan most?? lako se vrate pesacki prelazi i nacrtaju. nama nedostaje jedan most i naravno da se sve cini da se ubrza automobilski saobracaj, dok se ne izgradi novi savski most, a zatim i tunel do despota stefana...
Ograde, ograde svuda!
Пошто је циљ да се спрече пешаци, зар *****и нису могли да испројектују жардињере на острвима, и не направе овај ужас…
Зашто мора да се убрза аутомобилски саобраћај? Нек се само да свуда приоритет јавном превозу, да нигде нема чепове, и биће све како треба.
To bukvalno može čovek golim rukama i nogama da izvali (a kamoli vozilo). Pogotovu kad ih nagrize rđa.
Najtrajniji stubići koje pamtim su bili oni metar visoki i debeli crno-žuti, što su u Beogradu postavljali 90ih i malo 2000ih.
![]()
Sve posle toga je bilo ne samo slabašno na udare/ guranja, nego se raspadalo samo od sebe. One betonske kugle, ovi crni fušeraji sa kuglama na vrhu, one "čačkalice" na i oko Slavije, oni betonski beli ko granični kameni... sve gore od goreg.
Naravno, bitni su i podloga i ankerisanje, a to više niko od ovih što rade javne radove, ne ume ili neće da radi kako treba.
p.s. ovo nije biciklistička staza odvojena
nisi pazljivo procitao sta pise: ubrzava se dok se ne zavrsi novi savski most. posle se sve vraca u normalu. danas funkcionisemo bez jednog mosta.Зашто мора да се убрза аутомобилски саобраћај? Нек се само да свуда приоритет јавном превозу, да нигде нема чепове, и биће све како треба.
pa ne ide. ne ugrozavaju se pesaci ako se pomeri pesacki ili ukloni po koji. i to sve privremeno, dok se ne sagradi novi savski most.To ubrzavanje automobilskog saobraćaja ne sme da ide nauštrb bezbednosti pešaka.
U praksi uklanjanje pešačkih sa logičnih tačaka dovodi do toga da pešači počinju da pretrčavaju na mestu gde je bio taj pešački. Ne može se ubrzavati automobilski saobraćaj na ovaj način.pa ne ide. ne ugrozavaju se pesaci ako se pomeri pesacki ili ukloni po koji. i to sve privremeno, dok se ne sagradi novi savski most.