Šta je novo?

Редови вожње

612 појачана са 3 возила, да би СНСтрела могла још више маглу да вози https://bgprevoz.rs/linije/red-voznje/linija/612/prikaz?date=2025-09-01
Ta linija je po logici trebala odavno da se pojača i renumeriše. Da bude fider ka Železničkoj stanici Zemun za Zemun Gornji grad, Galeniku, Bežanijsku kosu. I da ima broj manje od 100, i ide na 15 minuta. Osim BG:VOZ odatle idu vozovi ka Vršcu, Užicu, Nišu, Novom Sadu, Šidu. Naravno, da sve to prati BG:VOZ na 15 minuta, da se maksimalno zaobilazi pakao centra Zemuna.

Ovim pojačanjem se troši više para, a da se ništa ne dovede do kraja do nekog nivoa politike kvaliteta celine.
 
Већ месецима се питам шта је са трамвајском линијом 12... Такт је баш лош, у шпицевима иду углавном соло катице или шпанац, понеки швајцарац, соло наравно... и то на 20-25 минута од града ка Бановом брду, кад се људи враћају с посла. У јутарњем шпицу са Бановог брда исто релативно слабо, али овај поподневни термин из града је баш упадљив. Од 15 до 17 часова се свакодневно дешава да на стајалишту у Савској прође и по 6-7 седмица и деветки за редом у свега 15ак минута, са по неколико путника... и онда наравно на 12 измучена соло катица, пуна. И то је тако сваки дан.
 
Evo opet sviraju vučiću sa L linijama. 9L, 31L...

J... ih dinamički red vožnje.

Kad god čujem da mi naprdnjaci, korporacije ili globalisti uvode nešto dinamičko, znam da će to biti za opšte dobro i benefit običnog radnog čoveka.

Dinamičke tarife struje, dinamički red vožnje, dinamičke cene... Sve bolje od boljeg.
 
Na skoro svim dvocifrenim linijama što drže trenutno privatni prevoznici mora da se poveća turaža najmanje za 10 minuta.
 
Ne razumem šta glumi sekretarijat sa tim turazama, kad tu apsolutno niko ne dobija, ni prevoznici, ni vozači, ni putnici i svi su na gubitku, ali oni ne mogu da naprave krštene turaže.
Prevoznici ne mogu da ostvare predviđenu kilometrazu i zaradu, vozači nemaju krštene pauze, a putnici duže čekaju polaske i ne mogu da se oslone na red vožnje.
 
Pa neko je pisao da sa manjim turaẓ̌ama privatnici dobijaju veću pređenu kilometražu.​
 
Ali opet ne mogu da ostvare planiranu kilometrazu i prihod. Ja da sam vlasnik privatnog prevoznika, ja bih želeo da imam garantovane kilometre, pri čemu bih mogao unapred da znam koliki profit mogu da ostvarim. Ovako oni mogu da izgube dobar procenat profita koji je predviđen po ugovoru. Uslov da ne izgube kilometre je da odvezu svaki pravac do kraja, a to prosto nije moguće ako se ispadne za više od 20-30 minuta iz vremena.
 
Vrh