Šta je novo?

Редови вожње

602 kao kombi je bio u početku veliki promašaj i šok.
Najgore je bilo u jutarnjim časovima oko 7 sati, prepun kombi znao da bude. E sad još jedna caka je sad povećan obim stanogradnje na tom potezu Vinogradske ulice, pa su možda odlučili da vrate na staro poznato rešenje solo autobusi.
Ili je eto zbog čuvenog dečka od 100+ prijava da se vrate solaći na toj liniji što je spomenuo Vinča mnogo ranije.
404 je dobio promenu sa autobusa na kombi liniju, ali je razlika između dva režima rada čak 35 minuta u korist minibusu.
Ova promena od 7-8 minuta intervala za 602 nije prevelika.
Razumem argument Jelancha kako bi bilo bolje da ima kraći interval i više kombija, mada sad mi veći problem trpanje 492 umesto pojačavanja 493.
Između dve tačke gledišta malo sam više ka solo autobus opciji, a možda u skorijoj budućnosti se dobije i jači interval ako zapadne neka promena.
492 ne upada u gužvu koja je redovna na gazeli.
 
50, 51 i 54 novi redovi voznje od 15-og.
50 i 51 za po jedan minut krace dok 54 umesto 45 minuta ici ce na 30 minuta radnim danima.
 
Од суботе 21.јуна ступа на снагу летњи ред вожње, вероватно ће се увести и АДА линије током летњег реда вожње.
 
Već imamo letnje redove vožnje i mislim da su nas ovaj put ispoštovali. Nije toliko strašno.
 
Letnji red vožnje je prevara veka u Beogradu.

Razumem da je potrebno smanjiti frekvenciju za neke lokale po selima, jer nema klinaca da idu u školu, al seći neke koridorske linije koje prolaze kroz Grad je neshvatljivo.

Doduše ovo pišem(o) svakog Juna ovde, tradicionalno. 😂
 
За сада су само за градске линије избацили летњи ред вожње, за приград и локал нису још.
 
За сада су само за градске линије избацили летњи ред вожње, за приград и локал нису још.
Ne nego gde letnji red vožnje nije izbačen, tu neće biti nikakvih izmena. Po novom ugovoru za privatnike, linije ne smeju da se redukuju za više od 10% tokom leta
 
Letnji red vožnje je prevara veka u Beogradu.

Razumem da je potrebno smanjiti frekvenciju za neke lokale po selima, jer nema klinaca da idu u školu, al seći neke koridorske linije koje prolaze kroz Grad je neshvatljivo.

Doduše ovo pišem(o) svakog Juna ovde, tradicionalno. 😂
U principu, glavni motiv za tu glupost jesu godišnji odmori zaposlenih. Prosto tokom leta, neuporedivo više se dana godišnjeg odmora vozača ostvari, nego mesecima u ostatku godine. Sada je situacija sa osobljem dosta bolja nego prošle godine, pa valjda neće biti značajnih redukcija.
 
Gledam jake/opterećene linije će imati samo 1/2 vozila manje nego inače.
Nema temeljnih redukcija.
Subotom na nekim linijama će biti kao da je nedeljni red vožnje ili sa jednim vozilom više nego nedeljom.

Od sledeće nedelje, redukcija od neviđenih 30% u broju autobusa radnim danima na liniji 71. Možda grešim, ali objavljen letnji red vožnje mi govori da će biti tako.
 
Kakva prevara veka. Preko leta opadne potražnja za javnim prevozom, manji je protok jer je dosta ljudi na odmoru, đaci ne idu u školu itd. I da ne bi vozili vazduh i imali užasne parametre efikasnosti mi oduzmemo jedno dva vozila. Naravno usluga se drži.
 
Pregledao sam posle dugog vremena redove vožnji. Zapažanja:
- Gotovo potpuno ukidanje smanjenja količine polazaka između jutarnjeg i popodnevnog špica.
- Mnogo političkih pojačanja linija vikendom u prigradu kod privilegovanih predgrađa.
- Linija 85, za koju se logično očekuje jača tražnja zbog ukidanja i železničke i autobuske stanice sa desne strane Save, ima slabiji interval nego kada je otvorena kao Banovo brdo - Pohorska još za vreme Đilasa.

Dosta paradoksa i jako skup sistem.
 
Ima 85 dobru pauzu van špica na okretnici na Brdu. Ima prostora za pojačanje i ovako, a tek bi bilo kad bi se dodao jedan bus. Ali ne znam jel potrebno. U poslednjih par meseci sam se nekoliko puta vozio na relaciji Banovo brdo-GO Novi Beograd i GO Novi Beograd-Borča i svaki put je bus bio praznjikav. Mada možda sam samo imao sreće.
 
Pregledao sam posle dugog vremena redove vožnji. Zapažanja:
- Gotovo potpuno ukidanje smanjenja količine polazaka između jutarnjeg i popodnevnog špica.
- Mnogo političkih pojačanja linija vikendom u prigradu kod privilegovanih predgrađa.
- Linija 85, za koju se logično očekuje jača tražnja zbog ukidanja i železničke i autobuske stanice sa desne strane Save, ima slabiji interval nego kada je otvorena kao Banovo brdo - Pohorska još za vreme Đilasa.

Dosta paradoksa i jako skup sistem.
Realno Vinča je imala interval na 23-24 minuta, a nakon redukcije na 27-28 minuta za vreme Gsp-a, u večernjim satima išla na 60 minuta, a sada celog dana ide vikendom na 15 minuta, a u večernjim satima na 20 minuta. Radnim danima je postojala šihta, a sada je ukinuta i vozila idu istim intervalom za vreme i van špica. Zanimljivo mi je bilo kad sam skontao da 307 ima više polazak vikendom od 601. Činjenica je da jeste skupo, da jeste političko pojačanje, ali smo zaslužili da se vozimo kao ljudi posle više decenija.
 
Realno Vinča je imala interval na 23-24 minuta, a nakon redukcije na 27-28 minuta za vreme Gsp-a, u večernjim satima išla na 60 minuta, a sada celog dana ide vikendom na 15 minuta, a u večernjim satima na 20 minuta. Radnim danima je postojala šihta, a sada je ukinuta i vozila idu istim intervalom za vreme i van špica. Zanimljivo mi je bilo kad sam skontao da 307 ima više polazak vikendom od 601. Činjenica je da jeste skupo, da jeste političko pojačanje, ali smo zaslužili da se vozimo kao ljudi posle više decenija.
Па само је и 307 добро прошла од свих осталих линија на потезу 300, само још кад би послали нека квалитетнија возила било би фулл. Мада и ова кобра није лоша (док је нова), свакако је боља од мртвог хигера и Вучићеве мечке.
 
И ми овде у вукојебини смо добро прошли овог лета. Нема више дебилног скидања једног возила са изузетно ретке 502 тако да се ред вожње није мењао.
 
?
1000001188.jpg
 
Realno Vinča je imala interval na 23-24 minuta, a nakon redukcije na 27-28 minuta za vreme Gsp-a, u večernjim satima išla na 60 minuta, a sada celog dana ide vikendom na 15 minuta, a u večernjim satima na 20 minuta. Radnim danima je postojala šihta, a sada je ukinuta i vozila idu istim intervalom za vreme i van špica. Zanimljivo mi je bilo kad sam skontao da 307 ima više polazak vikendom od 601. Činjenica je da jeste skupo, da jeste političko pojačanje, ali smo zaslužili da se vozimo kao ljudi posle više decenija.
23-28 minuta sa 60 minuta kasno uveče je interval koji bi mnoga naselja mogla samo da sanjaju. Ako je u određeno vreme to premalo, tada treba i pojačavati. Ravnomeran interval je u većini slučajeva nonsens, često populistička mera.

Znam da od svih prigradskih pravaca, Gročanski je pravac sa najvećim koncepcijskim greškama. Imaju autoput, a uopšte se ne koristi za jabni prevoz. Jedini kojima treba 2 presedanja do strogog centra Beograda. Imaju železnicu, koja je najmanje urbanizovana od svih prigradskih železničkih pravaca. Jedini tramvajski pravac (osim Rakovice) koji ima deo koji poslednjih 35 godina nije prošao makar kapitalni remont ako ne rekonstrukciju. Jedini presedački terminal sa jednokolosečnim tramvajskim terminusom... Čak i od SNS, koji je težio da se preko javnog prevoza dodvorava predgrađima, Gročanski pravac je čini mi se najmanje dobio. I sada, ne dobijate nikakvu koncepcijsku ponudu, samo trpanje reda vožnje onakvog kakav odgovara prevozniku/muzaču para iz budžeta. Para koje su mogle da se potroše na uređenje BKA od Cvetkove pijace do "3 tiganja" sa produženjem tramvaja do istog, recimo. Skromnije, ali koncepcijski bi bilo da dobijete 307E Vinča-Leštane-Bubanj potok-motoput-Autokomanda/Prokop/Galerija/Šumice, sve jedno. Sve jedno u smislu da je direktno i tuda kuda ljudi idu kolima. Naravno sa ukidanjem ograničenja za auto i moto put ograničenja 50km/h u vozilu u kojem putnici stoje.
 
Vrh