Šta je novo?

Проширење улице Париске комуне

Ја сам прошле године чуо да планирају да прошире кружни ток на 4+4, заједно са прилазима кружном току. То ми је пренео један који је до 1. јануара радио у Секретаријату.
Na žalost, evo još jedne potvrde takvog plana:


Konkretno:
"U Beogradu gradske vlasti planiraju da prošire Bulevar Mihajla Pupina sa po još jednom trakom u oba pravca, od TC Ušće do kružnog toka kod opštine"
 
Oh, kretena! BMP treba možda i suziti, nikako proširiti.
 
У суботу, понедељак и уторак биће блокада радова на нелегалном проширењу Париске комуне са почетком у 8 ујутру, уз подршку људи из Збора Фонтана и комшија из оближњег блока 4. Блокира се десна трака првих 50-100 метара, где се тренутно изводе радови, заједно са прокопаним травњаком где је већ насут туцаник.
 
Ala ima (ne)prijatno da se iznenadite u ponedeljak sa napretkom tokom nedelje. :D
 
Iskreno se nadam da to nije tačno.

To je otprilike jedini KT u gradu koji ne treba dirati…ništa tu ne može da se uradi da bolje funkcioniše nego što je sada, osim ako se ne smiluju da ga pretvore u turbo kružni tok
Nemo' lupas gluposti...potpuno je nebezbedan i nasledje saobracajne filozofije iz 60 tih godina...
 
Nemo' lupas gluposti...potpuno je nebezbedan i nasledje saobracajne filozofije iz 60 tih godina...
Nisam rekao da je super, nego smatram da je bolja situacija nego bilo koji drugi KT u gradu sa 3 trake u samom KT. A definitivno neće biti bolje ako se samo doda još traka.

Napisao sam da smatram da može biti bolje samo ako bude turbo kružni tok (što je uostalom i Kovač rekao u videu koji si postavio). Ako nameravaju da urade bilo šta drugo osim turbo kružnog toka onda bolje da ne diraju ništa.

Opaska da je nasleđe saobraćajne filozofije iz 60-ih stoji ali na obzirom da smo svedoci kako izgleda trenutna filozofija (KT kod ušća) mislim da je potpuno opravdano da se držimo trenutnog (nazovimo lošeg) rešenja iz straha da ne bude još gore.
 
Loša ulivna grometrija iz smera Zemuna je uzrok velikog broja udesa i prevrtanja vozila...treba ga rekonstruisati i u pravu si za turbo KT jer tada oko kruga ostaju da kruže dve saobraćajne trake što je mnogo bezbednije nego tri. Dodavanje još traka je notorna glupost...
 
Poslednja izmena:
Ne verujem da su vlasti sposobne da urade tako naprednu stvar.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Видимо се сутра и прекосутра у 8 ујутру на блокади радова на почетку Париске комуне. П.С. одблокираћемо радове кад нам шеф градилишта покаже пројекат према ком се граде само уливно-изливне траке у првих 100 метара након Тошиног бунара и кад се на мапи www.beogradsad.rs избрише обавештење да се планира проширење Париске комуне скроз до кружног тока и да се уместо тога напише обавештење да се граде само уливно-изливне траке првих 100 метара, а да осталих 100 метара улице добија нов асфалт, а да се од проширења целом дужином одустало.
 
Nemo' lupas gluposti...potpuno je nebezbedan i nasledje saobracajne filozofije iz 60 tih godina...
Evo moje amatersko iskustvo i skroz subjektivno mišljenje. Kružni tok je kriminalan i slažem se da je geometrija kriminalna (nisam nikakav stručnjak, samo je to moje lično mišljenje). Iz pravca centra ka Zemunu se spiče ljudi, jedva usporavaju i tako je mene udario auto na pešačkom kod Arhiva, sreća pa sam dobro završio.
 
Питао сам их за пројекат и шта се планира даље, а одговорили су ми ово:
Screenshot_20250609_123629_com.google.android.gm.jpg
 
Loša ulivna grometrija iz smera Zemuna je uzrok velikog broja udesa i prevrtanja vozila...treba ga rekonstruisati i u pravu si za turbo KT jer tada oko kruga ostaju da kruže dve saobraćajne trake što je mnogo bezbednije nego tri. Dodavanje još traka je notorna glupost...
Za početak dovoljno je da se uspori ulaz u kružni tok tako što bi pešački prelazi bili izdignuti na ostrva kao široki ležeći policajac. To je brzo lako i jetino
 
Njima ne dizati i staviti kamere.
Ili prosto staviti kamere i javno objaviti.
 
A da, imate takav ležeći kod Slavije i u bulevaru između Kluza i Ustaničke, koji važi za automobile, ali ne i tramvaje.
 
Za početak dovoljno je da se uspori ulaz u kružni tok tako što bi pešački prelazi bili izdignuti na ostrva kao široki ležeći policajac. To je brzo lako i jetino
Slazem.se,.siroki.lezeci kao prva.pomoć...
 
Za početak dovoljno je da se uspori ulaz u kružni tok tako što bi pešački prelazi bili izdignuti na ostrva kao široki ležeći policajac. To je brzo lako i jetino
Само што би онда аутобуси ломили трапове.
Широких лежећих полицајаца има у Студентској улици (два комада), а такође и у улици Др.Хуга Клајна (исто два комада) на укрштању са улицом Исмета Мујезиновића. Одлично одрађују посао, јер сва возила увек успоравају, поготово возила градског превоза. Имате и два широка лежећа и у улици Народних хероја између 38 и 37 блока.
Не ломе се никакви трапови, а у свим овим улицама пролази доста градских линија.
За разлику од "обичних" уских гумених лежећих полицајаца, где ретко ко успорава, па и возачи градских аутобуса. Таква два лежећа се налазе у мојој улици Недељка Гвозденовића, на раскрсници са улицом Виктора Новака. Ту се вози као и да нема лежећих, а на овој раскрсници је било доста судара, па и са смртним исходом.
 
Vrh