Tu je verovatno trebalo da ide 35Која глупост, шта ће када се направи "нови српски мост" 2027. или ко зна кад? 9А одлази у историју, а 9 се враћа нормално, из тог разлога боље да је уведена потпуно нова линија.
Planirali su da na novu okretnicu prebace i neke (ako ne i sve) tramvaje iz bloka 45, što apsolutno nikome ne služi. Dosta je da je 89 obilazi.Која глупост, шта ће када се направи "нови српски мост" 2027. или ко зна кад? 9А одлази у историју, а 9 се враћа нормално, из тог разлога боље да је уведена потпуно нова линија.
Pokušavam i nadjem plan produžetka ulice j. gagarina koje je dobilo preduzeće Putinvest. Nigde nema ove autobuske okretnice, već samo tramvajska iza druge zgrade tržnog centra pre luka koji spaja ulicu sa obilaznicom. Jeste veća okretnica i poučeni iskustvom tramvaja trojke, staviće bar dve linije dodatno. Kao što tvrde, 89 neće dirati niti mu dodavati nove linije na okretnicu.Planirali su da na novu okretnicu prebace i neke (ako ne i sve) tramvaje iz bloka 45, što apsolutno nikome ne služi. Dosta je da je 89 obilazi.
Ako je vozačima rečeno za 46, onda je izvesno.
Ko kaže da neće uvestiКоја глупост, шта ће када се направи "нови српски мост" 2027. или ко зна кад? 9А одлази у историју, а 9 се враћа нормално, из тог разлога боље да је уведена потпуно нова линија.
Bice linija do ekspa i neke ce svracati na euroaziju u smeru ka autobuskoj.Fora je sto taj TC Evroazija radi do 17h i nije mnogo posecen tako da nakon 17h izgleda jezivo. Mnogo je bolja opcija bila da do 17h neke linije tu samo svraćaju umesto da se okreću. Takođe, ono parče Vladimira Popovića od BASa ka Sajmištu je neiskorišćen, a mogao se napraviti ekspres direktno iz JG, kroz Blok 20 na Brankov Most