Što se tiče saobraćajnica, proširuej se Zelengorska da bude ulica sa dve trake. Izlazak na kružni tok ka Bežanijskoj ulici je mnogo daleko i nije u domenu investitiora a i po njima oni ne bi to želeli jer time čuvaju mir svojih stanara.
Izletnička se samo pravi u trim stazu i sredjuju stepenište koje vodi dole do Tošinog Bunara.
Informacije od investitora....
Sad kapiram, prosiruje se onaj deo sto ide nizbrdo, koji je sad jednosmeran (crveno), ali sta je sa onim delom koji prolazi pored Ozone, i ide skoro do Studentske (plavo), bilo bi idealno kad bi izbili onih 20 m na kraju i izasli na Studentsku:
Postoji projekat za to, čak je i skoro bio PDR na uvidu, ali mislim da od toga nema ništa u skorije vreme, kao i tunel koji bi trebalo da ide direkt ispod ovog kompleksa.
Plan je da se ta zelengorska zapravo nastavi kao nadvoznjak i spoji sa Partizanske avijacije. E sad to je malo veci poduhvat pa ce biti ko zna kad, ali sumnjam da ce raditi neko privremeno resenje u medjuvremenu. A i sa druge strane bi trebalo novim mostom preko sanca da se spoji sa Zlatiborskom.
Ceo taj nas kraj je prepun ambicioznih planova (sanac treba da postane nova saobracajnica, kao i da ima krak koji se kroz tunel spaja sa Partiske komune), videcemo kad cemo koji docekati.
Тачно, овде се инвеститор ништа не пита за проширење, пошто то ионако није у његовом домену посла. То је посао "Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда".
Зеленгорска улица ће се проширити у дужини од 750 метара и то за сада само онај део, кад се истом улицом узбрдо дођете до раскрснице где иста скреће лево па све до краја, односно нешто пре краја улице, а код оних двеју кућа које су са леве стране, ту ће ићи благо удесно, па на надвожњак који ће се градити преко улице Др. Жоржа Матеа, преко једног дела погона „Градске чистоће“ и једног дела паркинга с.ц. „11 април“, до спајања са Партизанске авијације код првог кружног тока. Није Бежанијска улица како је @Гогили навела, јер ове улице нема на Новом Београду, него у Земуну, лапсус-није страшно.
Укупна ширина Зеленгорске, део који се проширује, ће бити 15 метара и то сама ширина коловоза ће бити 7,00 метара (1+1), ширина обостраних тротоара 2х1,5м, ширина обостраних бициклистичких стаза 1,5м и ширина обостраних зелених појаса 2х1,00м. Иначе за 4-то тромесечје ове године је предвиђено покретање поступка јавне набавке за израду техничке документације за изградњу ове улице тј овог дела.
Део Зеленгорске који иде узбрдо ће се исто проширивати, али тек након проширења Тошиног бунара (кад буде биће) према Ивићевој и Вртларској улици тј. Сенског трга. Тај део Зеленгорске ће онда постати двосмеран (1+1), са ширином коловоза од 7,00м и тротоарима 2х2,5м. Такође у плану је, када улицом узбрдо дођете до раскрснице где иста скреће лево, да се ту изгради раскрсница, односно четврти крак, где би се надвожњаком изнад Лаудоновог шанца, спојиле Зеленгорска са Грмечком и Златиборском улицом.
Градски саобраћај:
У плану је продужење градских линија 76 и 77, а такође би се увела и минибус линија, то је за сада план, а могуће су и допуне и продужење неких још линија, отом потом. Такође у плану је и изградња одговарајуће окретнице која би била у делу изнад Зеленгорске улице која иде узбрдо.
Од окретнице па део улице Зеленгорска и Марије Бурсаћ, који су паралелни са Лаудоновим шанцом, ту ће бити два стајалишта без нише за аутобусе. Када се лево скрене у Марије Бурсаћ код садашњег надвожњака изнад шанца, где је давне 1976.године у саобраћајној несрећи погинуо глумац Слободан Ђурић (серија „Извињавамо се, много се извињавамо“), а одмах паралелно са домом пензионера, биће нова стајалишта са нишама. Постојећа „окретница“ ће се угасити.
У Зеленогорској улици, део који је у плану за изградњу, ће такође бити стајалишта за грдаске аутобусе и то два стајалишта са нишама. Једно стајалиште ће бити баш код Озоне, а једно нешто ниже. Та линија градског превоза која буде туда пролазила ће ићи на Партизанске авијације.
Овај план саобраћајница јесте доста амбициозан, а он је опет повезан са изградњом саобраћајног тунела од Париске комуне до Лаудоновог шанца, а то сам све постављао још септембра 2019.године када је и објављен јавни увид у нацрт плана детаљне регулације за део подручја западно од улице Тошин бунар (од Булевара Арсенија Чарнојевића до улице Прилаз) до улице Марије Бурсаћ, градске општине Земун и Нови Београд.
Цртежи тог плана саобраћајница и саобраћајни тунел кроз Бежанијску косу
Проширења и изградње Зеленгорске + окретница (терминус). Код Партизанске авијације сам уцртао само први кружни ток.
Ортофото положаја окретнице ГСП-а
Бус стајалишта код „Озоне“
Бус стајалишта у Зеленгорској + Марије Бурсаћ
Бус стајалишта код дома пензионера
