Šta je novo?

Ноћни превоз / Noćni prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572506#p572506:19dewker je napisao(la):
direktor » Sat Oct 06, 2018 6:22 am[/url]":19dewker]Pa rekose da su radili studiju anketirali gradjane sto neznaci da su uradili kako treba. I da nece mjenjati i opet vrtiti linije ...
Као Бога те молим дођи једну ноћ и види колико људи 68Н превезе у току ноћи, па побогу вечерас се од Блока 45 68Н до Делта Ситија константно ПУНИО, чак и код Машинске Школе је ушло 15 људи? Ако треба податак, гаражни број возила је био 400065, радила је жена као кондуктер на том ноћном, једна црна фина госпођа... Директоре, без увреде према тебе јер си старији, АЛИ НЕ ЗНАШ ТОКОВЕ ЉУДИ ОД ОПШТИНЕ НОВИ БЕОГРАД ПРЕМА Савским Блоковима... Неоспорно је да живе људи и у Трећем Булевару и дуж трасе од Ушћа до Блока 70а, али због људи којих неће бити ни за комби ала Беобус Сити на 24, да због тога испашта 50 до 60 људи? Па ко је ту нормалан? Схваташ ли ти да за такси нико нема паре, аман више... Ти мени скраћено речено говориш, да је аутобусу дуж трасе боље да вози 5 људи, и да има зараду назови већу у односу на трасу од Трга преко Општине до Саве? Само ми то реци да ли говориш, јер ово што ти причаш делује ми као да више знаш од мене? Ок, ја ћу остати без једног ноћног превоза, и уместо 68Н, добијам 601 и 603 у току ноћи, али за 3 до 5 људи ноћу да испашта 50 људи, па питам се да ли сам ја прсо дибидус или не? А остатак приче о кршоломији од Арриве пребацујем у другу тему, да не буде ОТ...
 
Pa ne može da se pretpostavi da ima manje ljudi na liniji ušće-mil milanković-delta -45. jer su sve ove godine bili totalno isključeni od noćnog prevoza... Verujem da nije tolika razlika, ako je uopšte ima...

A što se tiče relacija opština-blokovi, mislim da je ovo poprilično ok, ako se ne varam?
 
Kako su to stanovnici na potezu Ušće - Milentija Popovića - Bulevar Milutina Milankovića - Jurija Gagarina bili bez linije , kada su imali do juče liniju 7N? Jeste da će sada biti bolje opslužen Bulevar Milutina Milankovića , ali to i dalje ne znači da je loša sadašnja trasa linije 68N. Sistem organizacije linija na NBG koji planiraju da sprovedu , po meni je bolji nego ovaj sa svim linijama duž Bulevara Mihajla Pupina.
Sa druge strane , predlagane su linije koje bi pokrivale međusobno periferna naselja (45N , 50N , 85N Vidikovac - Banovo brdo - Omladinskih Brigada - Bulevar Mihajla Pupina - Zemun /Gornji grad/) , pa ništa nismo dobili , iako je dosta ljudi komentarilo proteklih godina na tui temu. Takođe , traženo je pokrivanje nepokrivenih pravaca (Avalski potez dalje od Belog potoka i Pinosave) , Marička (trasa linije 42) , da linija 48N ide trasom dnevne linije 41N do Baštovanske pa dalje kao dnevna 48 do okretnice Miljakovac III , da se pokriju potezi koje opslužuje Lasta u zonama 3 i 4 , da se pokrije potez duž Obrenovačkog puta , da Ovča dobije noćni prevoz , pa opet ništa od toga nismo dobili. Znam da će neki da misle da imam nešto protiv njih , ali evo opet imamo situaciju da se linija 75N koja opslužuje Bežanijsku kosu produžuje do Vukovog spomenika , kao i da se 27N produžuje do bloka 20 i opslužuje veći deo naselja Mirijevo. Život u Beogradu je ipak nešto više od pomenuta dva naselja i mnogo veći plus bi dobila sadašnja vlast kada bi uvažila i sugestije za pokrivanje trenutno nepokrivenih pravaca noćnim prevozom. Dok se jednima omogućava da mogu komotno da ostanu i posle ponoći u gradu , drugi se teraju da idu kući već oko 22h - 23h. Dokle god budemo imali ovakav sistem , imaćemo i međusobno gloženje.

P.S.

Čak se i oko poboljšanja poteza 300 digla prašina , kako njima može , a drugim prigradskim potezima ne i kako su ti drugi potezi i njihovi građani , građani dxrugog reda.
 
7N ne postoji mislim dve godine, a i kad je postajala bila je na granici science fictiona koliko je cesto vidjana.
 
Ја само питам, како ће се ићи без 68 у току ноћи од Општине Нови Београд до Саве? Кључно питање од милион долара... Нека господин препаметни директор то одговори, јер испада да човек боље зна материју него ја... Ево ја ћу одговорити, мораће се од Општине Нови Београд ићи до Ушћа, и оданде на 68Н, и ем платиш 2 пута ноћни превоз, и ем изгубиш 60 минута, а садашња је ситуација је та, да си за 5 минута у току ноћи од Општине Нови Београд до Блока 70, примера ради... Сада тога неће бити, али ајде директор ме је повукао за језик и набио ми речи у уста.
 
Gaspar18":1a0pqk54 je napisao(la):
Ја само питам, како ће се ићи без 68 у току ноћи од Општине Нови Београд до Саве? Кључно питање од милион долара... Нека господин препаметни директор то одговори, јер испада да човек боље зна материју него ја... Ево ја ћу одговорити, мораће се од Општине Нови Београд ићи до Ушћа, и оданде на 68Н, и ем платиш 2 пута ноћни превоз, и ем изгубиш 60 минута, а садашња је ситуација је та, да си за 5 минута у току ноћи од Општине Нови Београд до Блока 70, примера ради... Сада тога неће бити, али ајде директор ме је повукао за језик и набио ми речи у уста.
Bravo! Ovo je veoma bitna veza i ne sme biti izgubljena.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Opet Ripanj ostaje uskracen za nocni prevoz uzalud piskaranje nadleznima dzaba popunjavanje ankete i ostalo..Kome se vise zaliti po pitanju nocnog prevoza na potetu 400 ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572778#p572778:331llypi je napisao(la):
solecar » 07 Oct 2018 11:16 am[/url]":331llypi]Dok se jednima omogućava da mogu komotno da ostanu i posle ponoći u gradu , drugi se teraju da idu kući već oko 22h - 23h.
Ne znam u kom kontekstu si napisao ovo. Slazem se, ako si mislio na to da mnoge dnevne linije imaju nelogicno vreme poslednjeg polaska, koje je daleko od polaska nocnog prevoza. Ja imam taj "problem" da kada izlazim negde uvece u grad, da sam prakticno prinudjen da izlazak zavrsim vec oko 22h, najkasnije 22:30, kako bih stigao na poslednji dnevni polazak. Jednostavno ne zelim da dajem novac za nocni prevoz, koji ionako nema ikakvog smisla, neka naselja izostavljena, jednim polaskom se obilazi vise njih, itd, pogotovo to sto nisu medjusobno povezane. Da bi se poboljsao nocni, treba unaprediti i dnevni prevoz i povecati broj polazaka u vecernjim satima, ka perifernim naseljima, kao i da se poslednji polazak pomeri do ponoci.
 
Za divno čudo, imati lastine linije kao vezu sa gradom, povlači i jednu ne baš malu prednost u odnosu na linije koje održavaju GSP i privatnici (gradski prevoz u žargonu), a odnosi se na naselja koja nemaju noćni prevoz. Noćni prevoz ne postoji ni za one koji su oslonjeni na "lasitne" linije, ali su bar tu polasci u 00.00h ili 00.15h, kao poslednji za većinu opština i većih naselja (Mladenovac i Sopot, Obrenovac, Barajevo, Vrčin). Ne znam zašto Lazarevac, kao opstina, jedini ima poslednji polazak u 23.30h. Veći problem su prvi jutarnji polasci iz grada, koji mogu značiti onima koji rade treću smenu. Manji broj vozila, koja se provlače u isto tako manje lokalne pogone, pa je lakše organizovati noćni pregled, ako ga uopšte i imaju, a opet su i ta vozila većinom do 1.30h u garaži. Za GSP je to već malo komplikovano. Ima i dosta gradskih linija, čiji poslednji polasci završavaju oko ponoći. No, obavezni noćni pregled se mora obaviti do dva sata posle ponoći zbog organizacije posla (radno vreme noćnog pregleda 18.00h do 2.00h), i opet velikog broja autobusa, pa se većina ipak mora vratiti u garažu do pola jedan, odnosno jedan sat posle ponoći. Privatnici su naravno organizovani svaki na svoj način, a opet, napisano u prethodnoj rečenici, sigurno da utiče i na redove vožnji koje sastavlja Direkcija. Teško je dnevne linije organizovati tako, da u većini imaju poslednje polaske oko ponoći. Noćni prevoz se mora reorganizovati, a i učiniti ga delom jedinstvenog tarifnog sistema. Nema nikakve logike da se prevoz posebno plaća u periodu od 00.00h do 04.00h. Neka eventualna doplata bi možda i imala smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572866#p572866:2u38re7q je napisao(la):
marrecar » Ned Okt 07, 2018 6:31 pm[/url]":2u38re7q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572778#p572778:2u38re7q je napisao(la):
solecar » 07 Oct 2018 11:16 am[/url]":2u38re7q]Dok se jednima omogućava da mogu komotno da ostanu i posle ponoći u gradu , drugi se teraju da idu kući već oko 22h - 23h.
Ne znam u kom kontekstu si napisao ovo. Slazem se, ako si mislio na to da mnoge dnevne linije imaju nelogicno vreme poslednjeg polaska, koje je daleko od polaska nocnog prevoza. Ja imam taj "problem" da kada izlazim negde uvece u grad, da sam prakticno prinudjen da izlazak zavrsim vec oko 22h, najkasnije 22:30, kako bih stigao na poslednji dnevni polazak. Jednostavno ne zelim da dajem novac za nocni prevoz, koji ionako nema ikakvog smisla, neka naselja izostavljena, jednim polaskom se obilazi vise njih, itd, pogotovo to sto nisu medjusobno povezane. Da bi se poboljsao nocni, treba unaprediti i dnevni prevoz i povecati broj polazaka u vecernjim satima, ka perifernim naseljima, kao i da se poslednji polazak pomeri do ponoci.
Manje sam mislio na taj tvoj slučaj , a više na situaciju da u nekim naseljima gradski prevoz ima poslednji polazak 22h - 23h , recimo poslednji oko 23:15 , a noćnog nema uopšte. A nije baš jednostavno da se uklopi uvek da se stigne na poslednji dnevni , ako si zaposlen , ili ako ostaneš duže u gradu zbog nekog događaja (koncert , predstava i sl.).
 
Da, to je jos tezi slucaj. Zato kazem, treba pored potpuno novog nocnog prevoza unaprediti i dnevni, bas zbog takvih slucajeva, kao i ovih sto sam ja naveo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572840#p572840:1tlkfhw2 je napisao(la):
djakovac » Sun Oct 07, 2018 3:05 pm[/url]":1tlkfhw2]
Gaspar18":1tlkfhw2 je napisao(la):
Ја само питам, како ће се ићи без 68 у току ноћи од Општине Нови Београд до Саве? Кључно питање од милион долара... Нека господин препаметни директор то одговори, јер испада да човек боље зна материју него ја... Ево ја ћу одговорити, мораће се од Општине Нови Београд ићи до Ушћа, и оданде на 68Н, и ем платиш 2 пута ноћни превоз, и ем изгубиш 60 минута, а садашња је ситуација је та, да си за 5 минута у току ноћи од Општине Нови Београд до Блока 70, примера ради... Сада тога неће бити, али ајде директор ме је повукао за језик и набио ми речи у уста.
Bravo! Ovo je veoma bitna veza i ne sme biti izgubljena.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Aли објасни ти то директору, па вечерас је контрола била у 68Н на поласку у 00 и 30 из Блока 45, ја се враћао са посла, а и знам да сам јео, јер сам гладан био као керина... Да скратим, на станици Гандијева 10 људи ушло, на станици Омладинских Бригада ушло још 15, сва места у 40065, ИК112 из последње серије попуњена. 25 људи ушло, па то помножи са 150 динара, то је 3750, само за тај правац од Блока 45 до Општине Нбг, ако је то мало некоме, а опет понављам НИЈЕ ДА НЕ ЗНАМ СТАЊЕ НА 68Н. Чекам директора да то са своје назови стручне стране објасни... Само то чекам, јер 68Н спада у ноћни превоз који и кад је викенд уме да догура преко 800 карата у току ноћи... Проверено знам, и не набијајте ми на нос неке ствари молим вас !!!
 
Да, да, невероватне вести комшија. Једва чекам тај тендер, та 303Н би била фантастична, питам се само да ли би ишла аутопутем и ако би којом би трасом даље ишла?

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Sigurno će autoputem, pošto je Vrčin naznačen kao prvo mesto. Verovatno će ići do centra Vrčina, tu okrenuti, a onda za Zaklopaču, pa dalje smederevskim ka Grockoj.
 
Biće kao na onoj mapi sa tvog (Somi303) snimka Beogradske hronike. Tamo se vidi da dve linije idu autoputem.
 
A potez 400 ništa. I dalje samo onaj jadni 401N za Pinosavu i Beli Potok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656005#p656005:2v4ur1gx je napisao(la):
solecar » Pon Sep 02, 2019 1:29 am[/url]":2v4ur1gx]Biće kao na onoj mapi sa tvog (Somi303) snimka Beogradske hronike. Tamo se vidi da dve linije idu autoputem.
Koja bi to mogla da bude druga linija koja će ići autoputem?
 
304Н Лештане - Болеч - Ритопек
Ако је веровати овој мапи коју су једном приликом приказали. У том случају ће највећи део Заклопаче извисити за превоз јер ће 303Н из Врчина отићи кроз центар Заклопаче преко граба у центар Гроцке и уједно пола Гроцке заобићи. Надам се да ће то изменити.
a38450cc513eb1897a6d66513e2ba14c.jpg


Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Jao vidi ga Staaanko! :mrgreen: Ljubi ga majka, al se doter'o za emisiju. :mrgreen:

Šomi, jel imaš link ka ovom snimku, da vidim šta sve cenjeni gospodin ima da kaže? :D
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8w13FKTXt44[/youtube]
 
Снимак је никакав да те одмах упозорим, није било другог начина да снимим, а на тјубу га нема.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656018#p656018:3h612pte je napisao(la):
Miki BGD » Pon Sep 02, 2019 2:10 am[/url]":3h612pte]A potez 400 ništa. I dalje samo onaj jadni 401N za Pinosavu i Beli Potok.

Ako sad propuste priliku da daju noćni prevoz bar još nekom podavalskom naselju, sledeća se neće ukazati u skorije vreme. No, nije samo potez 400 izvisio. Od bližih naselja, mogla bi se još izdvojiti i ona na teritoriji opštine Čukarica. Drago mi je što se neko setio i Vrčina, a upravo je to bila dobra prilika da se noćnog prevoza dokopaju i naselja duž avalskog puta. Umesto 401-ice, mogao se uvesti 403N, a i pustiti 405N makar do stare okretnice u Brđanima. Linija koja bi išla autoputem do Vrčina, mogla bi pokoriti i Prnjavor, Trešnju i Ralju. Teško da će od sadašnjih lastinih linija praviti i jednu noćnu, mada ne razumem zašto se i to ne uzme u razmatranje. Na kraju krajeva, pustiti probno pa videti dal bi se isplatile kad se već plaćaju, mada smatram da bi noćni prevoz trebao biti deo ITS-a.
 
Vrh