Karlo del Ponte
Advanced
Уколико већ негде постоји тема, спојите.
У току је јавни увид.
Овде је линк.
Главно, хоће да на целом правцу Теодора Херцла - Првомајска - Пазовачки пут направе булевар 2+2. Поред тога, и бициклистичке стазе. Иако изгледа сјајно на први поглед, има много тога спорно:
- Некомпатибилност са осталом мрежом бициклистичке инфраструктуре. Још једна стаза од нигде до нигде. Ако се ово ради, треба да се бар негде повеже на Новобеоградску бициклистичку мрежу.
- Некомпатибилност са остатком уличне мреже у правцу центра Земуна и Новог Београда. Спојили неколико улица у план да направе потез, а нису тај потез завршили.
- Некомпатибилност са системом прилаза аутомобилима. Земун ионако нема довољно паркинг места ни за оволико аутомобилског превоза колико је сада. А они број паркинг места смањују.
- Шта се ради са станарима јужне стране Теодора Херцла? Ко и како плаћа експропријацију?
- Да ли су бар негде размотрили кружне токове? И сада има превише семафора, а издвојене траке за лева скретања ретко где могу да се уклопе у план.
- Шириш улицу, а никакву новину не уводиш за јавни превоз? Макар жуту траку? Ипак је јавни превоз најважнији за Београд.
Такође, када помињу "три правца, Првомајска, Угриновачка и Цара Душана" изостављају четврти, а то је Лауданов шанац. Но, за сада, неко да пребаци графичке прилоге у читљив формат, ПНГ, ЈПГ или нешто слично и читљиво са свих медија.
У току је јавни увид.
Овде је линк.
Главно, хоће да на целом правцу Теодора Херцла - Првомајска - Пазовачки пут направе булевар 2+2. Поред тога, и бициклистичке стазе. Иако изгледа сјајно на први поглед, има много тога спорно:
- Некомпатибилност са осталом мрежом бициклистичке инфраструктуре. Још једна стаза од нигде до нигде. Ако се ово ради, треба да се бар негде повеже на Новобеоградску бициклистичку мрежу.
- Некомпатибилност са остатком уличне мреже у правцу центра Земуна и Новог Београда. Спојили неколико улица у план да направе потез, а нису тај потез завршили.
- Некомпатибилност са системом прилаза аутомобилима. Земун ионако нема довољно паркинг места ни за оволико аутомобилског превоза колико је сада. А они број паркинг места смањују.
- Шта се ради са станарима јужне стране Теодора Херцла? Ко и како плаћа експропријацију?
- Да ли су бар негде размотрили кружне токове? И сада има превише семафора, а издвојене траке за лева скретања ретко где могу да се уклопе у план.
- Шириш улицу, а никакву новину не уводиш за јавни превоз? Макар жуту траку? Ипак је јавни превоз најважнији за Београд.
Такође, када помињу "три правца, Првомајска, Угриновачка и Цара Душана" изостављају четврти, а то је Лауданов шанац. Но, за сада, неко да пребаци графичке прилоге у читљив формат, ПНГ, ЈПГ или нешто слично и читљиво са свих медија.