Šta je novo?

ЗЕМУН правац Теодора Херцла-Првомајска-Пазовачки пут

Karlo del Ponte

Advanced
Učlanjen(a)
20.11.2011.
Poruke
2.804
Pohvaljen
6.684
Lokacija
Svuda po malo
Уколико већ негде постоји тема, спојите.

У току је јавни увид.
Овде је линк.

Главно, хоће да на целом правцу Теодора Херцла - Првомајска - Пазовачки пут направе булевар 2+2. Поред тога, и бициклистичке стазе. Иако изгледа сјајно на први поглед, има много тога спорно:

- Некомпатибилност са осталом мрежом бициклистичке инфраструктуре. Још једна стаза од нигде до нигде. Ако се ово ради, треба да се бар негде повеже на Новобеоградску бициклистичку мрежу.
- Некомпатибилност са остатком уличне мреже у правцу центра Земуна и Новог Београда. Спојили неколико улица у план да направе потез, а нису тај потез завршили.
- Некомпатибилност са системом прилаза аутомобилима. Земун ионако нема довољно паркинг места ни за оволико аутомобилског превоза колико је сада. А они број паркинг места смањују.
- Шта се ради са станарима јужне стране Теодора Херцла? Ко и како плаћа експропријацију?
- Да ли су бар негде размотрили кружне токове? И сада има превише семафора, а издвојене траке за лева скретања ретко где могу да се уклопе у план.
- Шириш улицу, а никакву новину не уводиш за јавни превоз? Макар жуту траку? Ипак је јавни превоз најважнији за Београд.

Такође, када помињу "три правца, Првомајска, Угриновачка и Цара Душана" изостављају четврти, а то је Лауданов шанац. Но, за сада, неко да пребаци графичке прилоге у читљив формат, ПНГ, ЈПГ или нешто слично и читљиво са свих медија.
 
Немају ни они појма шта раде, сада раде ствари које су требале да се раде пре 40 година док се у међувремену остатак променио...

Не иде то тако. За Београд једино решење је мало темељнија и планска реконструкција од центра ка надаље, али то би се исплатило на јако дуг рок а то нашим доброчинитељима архонтима не иде у корист
 
Ovaj pravac je trenutno nesto najgore sto postoji, a tako je zbog toga sto su radikali za vreme svoje nesrecne vlasti na lokalu u Zemunu dozvolili izgradnju privremenih objekata u Prvomajskoj i onemogucili njeno sirenje. Intenzitet saobracaja je trenutno toliki da je predlozeno prosirenje apsolutni minimum.
U tim smislu projekat treba podrzati iz sve snage, pogotovo posto ce njegovom realizacijom sasvim sigurno biti uklonjeno ruglo improvizovanih gradjevina...
Svako ko je jednom prosao ovim pravcem zna o cemu pricam...
 
И направи се један булевар који се само на периферији везује са булеварском мрежом, са семафорима мало-мало, и који ће константно бити загушен ка Тошином бунару. У условима ограниченог простора за ширење уличне мреже, и неисплативости да се "све сравни са земљом и направи Нови Београд", као у техничком, физичком, логичком, економском смислу оптимално решење остаје раздвајање уличног јавног превоза од аутомобила.

То би значило да се у новом профилу улице 2+2 направи Војводе Степе са одређеним побољшањима у односу на исту. Рецимо, кружни ток код Горњоградске, а видети да ли још негде може. Могуће је већ сада изместити инсталације ка ободу улице, на средини ставити стубове расвете, ивичњак и у средњим тракама уградити бетонске плоче. Када доле постоје бетонске плоче у будућности се може спровести трамвај са неколико викенд затварања. Не сме се заборавити да је ово градски улични правац. За транзитни правац је много погодније и паметније користити Лауданов шанац, или ти осовину Прве пруге - Јернеја Копитара - Железничка станица Земун, па касније уз пругу ка Алтини. Овде би требало више рушења, али:
1) Правац се комплетно везује на булеварску мрежу Новог Београда.
2) Тај правац може да буде брзи правац са 80км/с кроз градско подручје, што у Првомајској не би смело.

Када су у питању трамвајске линије, овде би требале да буду следеће кључне:
-9- Аутобуски терминал Земун код Пупиновог моста - ивица "Новосадског аутопута" - Пазовачки пут - Првомајска - Теодора Херцла - Вртларска - Михајла Пупина - Железничка станица Београд - Славија - Аутокоманда - Војводе Степе - Трошарина - Кумодраж 2.
-14- Аутобуски терминал Земун код Пупиновог моста - ивица "Новосадског аутопута" - Пазовачки пут - Првомајска - Теодора Херцла - Вртларска - Михајла Пупина - Општина Нови Београд - Омладинских бригада - Хероја са Кошара - Моста на Ади - Пожешка - Трговачка - Ибарска - Видиковац.
 
Ne mogu nikako da otvorim te DWG fajlove. Stvarno smaraju što ne daju u PDF-u.

Iskreno me najviše zanima kako su planirali raskrsnicu kod Knez pumpe i sa Ugrinovačkom jer je tu semafor na kome je uvek gužva, a sada bi da dodaju još jednu ulicu tu.
 
Karlo bic staza trenutno od nigdje do nigdje jedmo ce viti spojena i ukomponovana u mrezu vazno da bic staze nisu izgurane iz plana ...
 
Vrh