Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

А што?
Двоспратни аутобуси имају прблема на линијама где људи често улазе изалазе. Осим тога имају високо тежиште и осељиви су на бочни ветар.
 
Па ако неко путује од Мостара до Цветка, боље би му било да се попне на спрат и седне него што се сада људи гурају и дишу једни другима за врат чекајући да аутобус прође гужву на рампи са искључење са аутопута код Франша.
 
Kad god je špic , gledam da izbegnem tu rampu , jer zna i po 10 - 15 minuta da se penje.
 
Treba vidjeti koliko kilometara te linije predju dnevno ...
 
moze i na liniju 50 resenje svih muka

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Danas su trebali da startuju vraBci. Je l ih neko uslikao mozda??

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
A gde su im vozila za Vrabac servis?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Autobus Vrabac, neće krenuti ovog vikenda, rekao je Vesić i demantovao vest koja se pojavila u brojnim novinama. Razlog je taj što Vlada Srbije još uvek nije donela odluku o polasku tog specijalnog vozila.

izvor: studio B
 
Koja je to glupost taj vrabac, odakle dokle ce da ide to uopste? Sta kao udje neko na obilicevom vencu i ide do Gracanicke ili Kralja Petra? Da cekam "bus" da bi me odvezao 50m kroz setaliste gde inace ljudi dodju namenski da bi setali.
 
Da bi šetali ili u baštama kafića ili se provlačili između istih i zgrada. Izuzimam Knez Mihailovu. :)
Ili možda da bi uživali u golubovima u parku Vojvode Vuka.
 
haha kako je ekspresno nestala vest sa sajta Vecernje novosti. Isti sajt je napisao da se vozila vrabac ili kako se vec zovu nalaze u pogonu Novi Beograd i da startujuod sutra

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
1907a7706969e22484f9d029e40c0c7e.jpg
 
Ваљда је за ову тему...
Слике су лепше али их сајт из неког разлога упропаштава...
d59c3ff85b5a4fa564e8372b309a2bed.jpg
12bcd3dbc23a62ec7c261987f57cba2e.jpg


Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Ruzno izgleda. Nisu mogli nista bolje da stave...
 
Bolje da su ih koristili za prevoz radnika.
 
ODREĐENI VOZAČI GSP-A ĆE UČITI KOJIM STILOM DA VOZE

Sekretarijat za javni prevoz nedavno je raspisao konkurs za izradu projekta Istraživanje uticaja stila vožnje (eko-drive) na energetsku efikasnost kod autobusa na električni pogon (E-bus). Ovo zapravo znači da bi određeni vozači autobusa na električni pogon trebalo da imaju tačne instrukcije kojim stilom će voziti ulicama grada – ekološki, običan ili agresivan, prenosi Telegraf.

Istraživanje se sprovodi jer električni autobus ima mogućnost da tokom kretanjaj bez pogodna deo energije vrati u kondenzatore (rekuperacija), na primer – prilikom kočenja i vožnje nizbrdo. U konkursnoj dokumentaciji stoji da je cilj projekta da se unapređenjem energetske efikasnosti i bezbednosti u saobraćaju postignu i ciljevi unapređenja i zaštite životne sredine u gradu Beogradu.

Istraživanje će biti obavljeno u dve faze upotrebom elektrobusa sa linije EKO 1. Prva faza će se odvijati na poligonu i rok za testiranje je 50 dana. U ovoj fazi eletrobus će sa i bez opterećenja na poligonu ubrzavati i usporavati različitim tempom, a na osnovu izvršenih ispitivanja i dobijenih zaključaka definisaće se stilovi vožnje. U fazi 2 će se isptivati elektrobusi na liniji EKO 1 u roku od 35 dana gde će vozač voziti različitim stilovima (ekološki, običan i agresivan) kako bi bili potvrđeni rezultati sa ispitivanja iz faze 1 i to u realnim uslovima. U okviru obe faze, obavljaće se i obuka vozača.

izvor: beograduzivo.rs
 
Stigla elektrika, širi se lepeza stilova. Do sada smo imali ležeran, bahat, i nužan stil... Ali ovo sa unapređenjem životne sredine je klasična superdrska sprdačina, naravno. (vidi:mhe)
 
Ovo je kao da u nekoj fabrici koja zagađuje životnu sredinu nenormalno mnogo, obučite 4 radnika kako da žive zeleno, od preostalih 1000. Glupost živa i bacanje para na 4 vozila.
 
Како пет е-буса чува средину кад се број моторних возила годинама увећава?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660852#p660852:1ax5vd0f je napisao(la):
solecar » Pon Sep 16, 2019 8:44 pm[/url]":1ax5vd0f]ODREĐENI VOZAČI GSP-A ĆE UČITI KOJIM STILOM DA VOZE

Sekretarijat za javni prevoz nedavno je raspisao konkurs za izradu projekta Istraživanje uticaja stila vožnje (eko-drive) na energetsku efikasnost kod autobusa na električni pogon (E-bus). Ovo zapravo znači da bi određeni vozači autobusa na električni pogon trebalo da imaju tačne instrukcije kojim stilom će voziti ulicama grada – ekološki, običan ili agresivan, prenosi Telegraf.

Istraživanje se sprovodi jer električni autobus ima mogućnost da tokom kretanjaj bez pogodna deo energije vrati u kondenzatore (rekuperacija), na primer – prilikom kočenja i vožnje nizbrdo. U konkursnoj dokumentaciji stoji da je cilj projekta da se unapređenjem energetske efikasnosti i bezbednosti u saobraćaju postignu i ciljevi unapređenja i zaštite životne sredine u gradu Beogradu.

Istraživanje će biti obavljeno u dve faze upotrebom elektrobusa sa linije EKO 1. Prva faza će se odvijati na poligonu i rok za testiranje je 50 dana. U ovoj fazi eletrobus će sa i bez opterećenja na poligonu ubrzavati i usporavati različitim tempom, a na osnovu izvršenih ispitivanja i dobijenih zaključaka definisaće se stilovi vožnje. U fazi 2 će se isptivati elektrobusi na liniji EKO 1 u roku od 35 dana gde će vozač voziti različitim stilovima (ekološki, običan i agresivan) kako bi bili potvrđeni rezultati sa ispitivanja iz faze 1 i to u realnim uslovima. U okviru obe faze, obavljaće se i obuka vozača.

izvor: beograduzivo.rs

o ovakvom nekakvom istrazivanju se pricalo jos odavno, ne secam se pre kolko godina, ali tad se otprilike gradila okretnica blok 20 u vladimira tomanovica, i naravno macku o rep...
 
Vrh