Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Zicara do Delta City-ja, E-Bus do Delta City-ja...hm da ga Misko nije prodao bilo bi mi sumnjivo...ali ipak je DC postao jedini tourist landmark koji Bg ima
 
tragac":8swfa97o je napisao(la):
A to što elektrobusi troše domaću struju a ne uvozne nafte, plinove i slično? I očekujem da budu trajniji baš kao što su trole trajnije od buseva pa se sve na taj način isplati.
Ja sam zato za intezivno sirenje tramvajske mreze, a po brdskim delovima grada za trolejbuse koji su znacajno jeftiniji od ovih 'pionira' sa kondenzatorskim napajanjem, kako u nabavci, tako i u kasnijem odrzavanju.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
I ja bih bio za trole, ali mi nismo zreli za tu svemirsku tehnologiju. Pitaj zašto pola grada izbegava da čeka trolu čak i kada im je to najbolje rešenje. Koliko put aje nisam dočekao ili me je ostavila. Ostavljao me i bus, ali srazmerno koliko koristim trolu ona se ispostavlja kao veći rizik. Te ne valja KM, pa srede KM, onda ne valjaju vozila, pa nabave nova, pa odmah prve godine u njima ne radi klima, sad izvode starudije, u medjuvremenu problemi sa mrežom napajanja...
 
Nažalost bacićemo par miliona evra na ovu sns-ovu propagandu, posle par godina će ti autobusi da propadnu i prestaće da se širi sistem. Da je njima do sistena proširili bi tam i trolejbusku mrežu a ne bi pravili duplikat liniju.
 
Ima clanak u blicu o novim busevima sa prezentacije .Niko da ih upita sto se trasa poklala sa busem br 7
 
А зна ли се који ће погон дужити ове електробусе? Предпостављам да ће то бити НБГ пошто је један терминус код њих.
 
Ajmo slike i klipovi iz Sofije. Kako se tamo pokazao ovaj bus koji već saobraća već dve godine?
 
Bolje bi bilo da su kupili autobuse na prirodni gas...
Mislim da su vozila jeftinija od ovih na struju, a isto vrlo malo zagađuju okolinu.
 
Oni ne znaju ni sta ce sa onih 10 MAZova na Karaburmi. Ionako jedva rade, cekaju da ih rashoduju pa da ne moraju da rade punionicu, jer im se ne isplati.
 
Znaju oni znaju, samo se prave blesavi!
Svaku noc ja njih vidjam na drugom kraju grada!
Svaku noc u punionicu, pa nazad prazni za garazu!!!
Banditska posla!
Ni slucajno da ide na 23 pa onda da ode na punjenje ili ujutru na punjenje, pa da odveze turu na 23 !?
Ma jok, ima se - moze se!!!

Nije mi toliko sto Krijogas uzima deo kolaca umesto da GSP ima svoju pinionicu, koliko mi smeta sto vozila svakodnevno (nocno) prelaze po 50km prazna !


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa tako može da se mažnjava mnogo više, nego što bi moglo da imaš sopstvenu punionicu.
 
To je ono
Ali to nije do mike zike ili pere...
Nije stvar pojedinca!
Ceo sistem je naopak pokvaren i korumpiran do zadnje karike.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Мислим да је речено да електро аутобуси стижу у јуну. Обзиром да смо два аутобуска и два трамвајска стајалишта(у Јурија Гагарина код Белвила) градили скоро 5 месеци, да ли се почело са изградњом терминала за електро аутобусе? Када кажем терминал првенствено мислим на места за напајање ових аутобуса.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OR31yscJ8bo[/youtube]
electric bus motor
 
Električni autobusi( a i vozila) ovakvi kakvi su sada služe samo u reklamne svrhe i za pranje para. Prosto to je tehnologija koja ništa nije čistija od trole a da ne pričam o šinskim vozilima koja imaju mnogo manji otpor od vozila sa pneumaticima. Ona služe samo da bi se gradovi i firme k....i iako za te pare grad može mnogo bolji sistem prevoza da napravi.

Nažalost i DR. Mali je odlučio da u Beograd nakalemi ovaj sistem zbog političkih poena iako svi znamo da se taj sistem neće održavati kao što se ništa u GSP-a ne održava.
 
Elektrobusi neće zameniti "naftaše"
N. VUKIĆ | 11. mart 2016. 22:14 | Komentara: 4
Prvi autobusi na struju prevoziće već na leto putnike od Vukovog spomenika do "Delta sitija". Ovaj tip prevoza neće zameniti autobuse, ne samo zbog cene, već i zato što ga je nemoguće koristiti na određenim linijama

BEOGRAĐANE će od juna, na relaciji Vukov spomenik - Tržni centar "Delta siti", voziti elektrobusi. A kako bi oni nesmetano mogli da rade, već za mesec-dva biće postavljeni punjači na dve lokacije.

- Ceo koncept autobusa na električni pogon baziran je na brzini punjenja. Šangaj je to spustio na 60-90 sekundi, jer ima punjače na svakom stajalištu - kaže direktor GSP-a Željko Milković. - Za tako nešto potrebno je izdvojiti 80.000 evra za svako stajalište, pa smo izabrali opciju s manjim troškovima.

Odabrani koncept predviđa da se punjači postave kod Vukovog spomenika i "Delta sitija". Na liniji 1E, koja će prolaziti kroz centar grada, saobraćaće pet vozila u intervalu od 12 do 13 minuta. Planirano je da vreme punjenja bude od pet do osam minuta.

- I pored mnogih prednosti, ne može se razmišljati o zameni autobusa na gorivo elektrobusima - dodao je Milković. - Ovo je prvenstveno hvatanje priključka s tehnologijom. Ovaj tip prevoza neće zameniti autobuse, ne samo zbog cene, već i zato što ga je nemoguće koristiti na određenim linijama.
Већина наших новина је пренела ову вест. Сада је јуни месец, кренуше ли ти електроаутобуси?
 
Која глупост, линија 1Е а на новим таблама на стајалиштима су Е линије обележене са 4Е уместо Е4 нпр.
 
Vrh