Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

A kako se bugarima nisu pokvariliti isti eko busevi a vec ih koriste neko vreme?
 
Krenuo ja danas da se malo provozam eletrobusom kada ono kod Vuka dodje EKO1 ,ali ne elektrobus vec Karaburmin Maz. I gledam zuti bus tako nekoliko minuta , kupim ulricu da dusu povratim , mislim mora da je zbog umora , ama jok gMAZ stoji i na njemu pise EKO 1! Toliko smo napredni da nam se i elektrobusevi vec kvare , Vukova stanica se raspada ,a hocemo metro , gondole , begrade na nebu i vodi... :mrgreen: :violina:



Polumetro , BRT-vrhunska tehnologija za Srbendu! :kk: :mrgreen:
 
Тужно је колико сте јадни, једва сте чекали да се први поквари да би вам его порастао. БИК на гас у сваком случају има смисла као замена јер је и сам еколошки прихватљиво возило јер иде на гас, али боже мој, хајде да се радује квару јер се електобуси пришивају неком из снс-а.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
По тој логици онда БИК може ићи и уместо трола. Има смисла. :mrgreen:

Да , напоменем само да су две Бикоње биле ,пошто сам чекао идући , а то значи да се није само "један" покварио да би били јадни... :kafa:
 
Juče jedan , koji dan pre toga isto ... Nešto tu nije očigledno odrađeno kako treba.
 
А да за почетак пробамо са овим системом.. :lol:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OnDB95wpEAk[/youtube]
 
Ne vredi , ni taj sistem nije 100% ekološki. I on zna da ispušta CO2. :)
 
marrecar":7wo42wkl je napisao(la):
Ja pak mislim da je nepravilno koriscenje, tesko da je problem u izradi vozila jer je to ozbiljan posao inzenjera i greska ne sme da se dopusti na ovako "opasnim" konstrukcijama. Kao sto si poredio sa Note 7, da je ovo imalo slican slucaj, ozbiljnost situacije je milion puta veca.

Greska kod samsunga je mogucnost eksplozije baterije prilikom punjenja problem je do kontrolera u telefonu i hardverske je prirode. Zato su i opozvali sve prodate modele.
Vrlo neprofesionalno, ako govorimo iskreno.
Svet je u sve brzoj brzini. Samo onaj ko je "prvi" ima sansu. Zato se realno danas i pored naprednih tehnologika desavaju propusti u projektovanju i proizvodnji.
Jednostavno, nema vremena. Jer vreme je presudan faktor.

Verujem da su problemi sa kojima se susrecu u GSP-u u vezi ovih EKO autobusa prolaznog karaktera kao i u svakom pocetku neceg novog.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nadam se da su izabrali dobre vozače koji će maksimalno čuvati ova vozila, a ne preletati preko rupa i svačega na svom putu. Znam da kada sam bio u kini slični autobusi su poprilično rastrešeni, jer oni ne mare za rupe, ulegnuća i slično.
 
spatiotecte":z8tmfqa0 je napisao(la):
A kako se bugarima nisu pokvariliti isti eko busevi a vec ih koriste neko vreme?
Da li bugari imaju ove buseve ili samo jedan ? Ja sam video slike samo jednog jedinog autobusa koji testiraju i da ni tamo nije u redovnom saobraćaju. Mi smo izgleda prvi koji će nositi posledice testiranja.

Послато са ASUS_T00J
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404679#p404679:qm4r95j3 je napisao(la):
vucko » 08 Sep 2016 04:37 pm[/url]":qm4r95j3]Drugari, ovo je nova tehnologija pa su razumljive dečije bolnice. Tako su se kvarili i novi tramvaji, španci. Samo da se nadamo da će se posle nekog vremena ustaliti u pouzdanosti.
Kao što napisa Vucko,dečije bolesti. Proći će i one. Naš Flirt ih je imao sijaset pa sad saobraćaju perfektno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404713#p404713:1hmybpz1 je napisao(la):
Norexan » Чет Сеп 08, 2016 6:59 pm[/url]":1hmybpz1]Krenuo ja danas da se malo provozam eletrobusom kada ono kod Vuka dodje EKO1 ,ali ne elektrobus vec Karaburmin Maz. I gledam zuti bus tako nekoliko minuta , kupim ulricu da dusu povratim , mislim mora da je zbog umora , ama jok gMAZ stoji i na njemu pise EKO 1! Toliko smo napredni da nam se i elektrobusevi vec kvare , Vukova stanica se raspada ,a hocemo metro , gondole , begrade na nebu i vodi... :mrgreen: :violina:



Polumetro , BRT-vrhunska tehnologija za Srbendu! :kk: :mrgreen:

Стварно је Вуков споменик оронуо.. толика небрига за једину репрезентативну метро станицу у Бепграду. Кад се само сјетим да је завршена у првој половини 90их, још је покојни Милошевић отворио, просто се најежим .
 
Danas sam se vozio u ovom busu. Pozitivni utisci. Nije zamerke.
1. Nije hteo da mi očita kartu na drugom vratima.
2. Iako ima nalepnica free wifi internet nije radio

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Vozio sam se pre par dana, mislim da je ponedeljak bio. Red voznje nije ispostovan. A u busu se cuje nesto
izmedju spanca i trola zvuk kada ide, nije mnogo bucan. Nije los, vozio sam se par stanica, cisto da vidim kakav je. Posto je neko pominjao da ne rade aparati i pre ovoga, potvrdjujem
da ni jedan ni drugi nije radio.
Inace, kada je bus stao na okretnicu, vozac stisne neko dugme da se podigne "pantograf", ali se sam spusta kad se napuni ili kad istekne vreme koje je zadato za punjenje.
 
Jutros ponovo u kvaru na NBG kod Belvilla a zamenio ga je dizel autobus... Nesto tu ozbiljno nije kako treba.
 
Jel isti garažni broj kao pre neki dan?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405021#p405021:1g0v0kpn je napisao(la):
bokili84 » 10 Sep 2016 10:39 am[/url]":1g0v0kpn]Jutros ponovo u kvaru na NBG kod Belvilla a zamenio ga je dizel autobus... Nesto tu ozbiljno nije kako treba.
To sam i ja primetio. Dva Eko saobraćaju dok BIK odmenjuje jednog. Ako je isti onda je dobro jer je jasno da se radi o feleričnom primerku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405045#p405045:34d78wiv je napisao(la):
mvbg1 » 10 Sep 2016 12:49 pm[/url]":34d78wiv]Jel isti garažni broj kao pre neki dan?


Nisam uspeo da vidim najbolje iz automobila, nadam se da je isti....
 
Jedino je istinomer smeo da ukaže na laž gradonačelnika i ja im skidam kapu na tome.

http://www.istinomer.rs/clanak/1718/Sko ... i-u-Evropi

Skoro pa prvi u Evropi

Paulina Briž, menadžerka na projektu ZeEUS, objasnila nam je da su prikupili podatke za različite vrste električnih autobusa iz oko 60 gradova, gde saobraća oko 300 električnih autobusa.

Ispostavilo se da Beograd jeste među prvima u ovoj oblasti, ali ne i apsolutni pobednik.
“Prema našim saznanjima, Beograd je prvi grad koji koristi autobuse Čeriot motorsa na liniji koja je u potpunosti električna. Autobusi drugih proizvođača koriste se u različitim gradovima sa ciljem uspostavljanja linije na kojoj su samo električni autobusi: Varšava, linija 222, 10 Solaris električnih autobusa sa baterijom; Stokholm, linija 73, osam Volvo hibridnih autobusa”, objašnjava Briž.
Zato smo pitali gradonačelnika Sinišu Malog otkuda podaci da je ova linija u Beogradu prva na Starom kontinentu. Iz službe za informisanje Grada Beograda prosledili su nam odgovor GSP-a, u kome se i dalje tvrdi da Beograd jeste prvi.

“Linija EKO1 jeste prva ekološka linija u Evropi. Tačno je da električni autobusi postoje i u drugim prestonicama Evrope, ali nigde osim u Beogradu ne postoji ‘čisto’ ekološka linija, odnosno linija na kojoj saobraćaju isključivo elektroautobusi (postoje kombinacije - vozila ne saobraćaju na jedinstvenoj liniji, već na različitim linijama u zavisnosti od potrebe) koji proizvode nultu emisiju štetnih gasova i značajno smanjen nivo buke (15-18dB, što je tiše od prosečnog ljudskog razgovora)”, stoji u odgovoru.

Međutim, menadžerka na projektu ZeEUS objašnjava da je pomenuta linija u Varšavi od deset Solaris električnih vozila, takođe, čisto ekološka linija.
“Na liniji 222 u Varšavi saobraćaju samo električni autobusi i to su vozila sa nultom emisijom štetnih gasova”, kaže Briž.

:kk:
 
Jedina u evropi se linija zove eko 1


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zanimmljivo, ocekivalo bi se od gradova poput Londona Pariza Berlina da budu prvi u tim cistim ekoloskim linijama kad ono Varsava, Beograd.

Istocna evropa uzvraca udarac. :)
 
Poljaci za svoje potrebe proizvode autobuse a mi ih uvozimo.
 
Mogli bi i mi da napravimo isto takvo vozilo kad bi Gosa i Ikarbus uspostavili saradnju.
80ih je postojala trola ikarus i trola Gosa.

2hwd75y.jpg


img041goa-Ansaldotrolejbus.jpg
 
Vrh