Šta je novo?

Дисплеји на возилима градског превоза

a ono što imaju niš ekspresovi qrc i onaj jedan gspov, da ispisuju 1 i 2 na displejima?
 
Zadnji u kom smislu, obzirom da sam na onome iznad šoferšajbne viđao da piše 1, 2 i 4? Ispiše lepo naziv relacije pa se onda promeni displej na brojku i nakon toga se vrati na naziv relacije i tako u krug.​
 
Zadnji u kom smislu, obzirom da sam na onome iznad šoferšajbne viđao da piše 1, 2 i 4? Ispiše lepo naziv relacije pa se onda promeni displej na brojku i nakon toga se vrati na naziv relacije i tako u krug.​
1 prednji, 2 i 3 sa strane, 4 nazad. Ako nema dva displeja sa strane, onda su 1, 2 i 4. E sad, što ispisuje sve napred, nemam pojma.

P.S. Najbolja je bila Arrivina Temsa na 20 koja je zadnji displej menjala u sekvenci 4 20, pa su je svi slikali zbog toga.
 
od 1. II ukodirana je linija 9a na qrc. ali još uvek stoje papiri najnormalnije.
 
Povezuju BusLogic sa ekranima
20250215_133358.jpg
 
Na jednom Strelinom konektu na 708 je latinični natpis. Deblji je font.
 
Sad je bitno da li je ćirilični ili latinični natpis ili tanji ili deblji font...

A nekada, kada se samo setim, one trake što je bila tamo gde je sada displej na prednjoj strani autobusa, pa se vrtela na kurblu iznad desnog dela šofersajbne, cak je bio i osvetljen taj deo gde je traka. To se kvarilo, što samo od sebe, što zbog drugih stvari (na primer, deca se igrala kada autobus stoji na početnoj stanici nedge parkiran, budu otvorena vrata, a vozača nema),...pa naidje bus, ne znas koji je, pitaš ljude koji su već unutra. Posle, tamo nedge posle 2000. godine, par tih starih Ikarbusa je rekonstruisano, to je uključivalo i displej umesto trake.

Sa strane, desne bočne i zadnje su bile prvo metalne table na kojima je štampan broj linije, posle su bile one crne table sa zelenim segmentima brojeva, pomocu kojih se menjao broj linije. Sa time su se putnici igrali, menjali brojeve, krale se, stavljane su i napred na šoferpajbnu autobusa kojima je je bila pokvarena traka na kojoj je pisao broj linije. Kad su videlid a se krade, štampali su na papiru i lepili trakom i sa strane i na šoferšajbnu.

Malo da potsetim kako je bilo to, stariji pamte...
1739627041924.png


1739627173837.png

1739627431132.png


Ne mogu da nadjem dobru sliku iz 90-ih, dok su bili crveni.
 
Koja je poenta posta? Šta je vozilo pre 30 godina? Jel tad imao neko Citare? Nisu ni postojali. Evo ti primer imaš dvojicu braće. Jednom otac daje svakog dana po 100€, a drugom 20€. Onda taj kom daje više kupi Mercedesa, a ovaj drugi Dačiju. I onda sa strane krenu da hvale ovog s Mercedesom kako je mnogo uspešan i sposoban, a ovog s Dačijom pljuju kako je užasan. Smešni ste više sa veličanjem Strele. Ukapiraj da će na kraju svi ti krimosi ili da prelete ili će pod ključ.
 
O čemu ti pričaš zemljace??? Čemu tolika napetost i isfrustiranost? Čime sam ja to kod tebe izazvao? A namera mi nije bila, veruj mi...

Poenta posta je, malo me je povukla nostalgija i koliko se sada razmišlja o nekim ,,beznacajnim" stvarima, a vozila su generalno odlična. Nisu tada vozila mogla da budu savremena kao sada, ali su bila stara i nebezbedna, mahom. Grejanje je bilo pojam da ima neko vozilo. Ali bilo smo nekako naviknuti na sve to, pa nam nije ni smetalo.
 
Nisi me ti izazvao, nego se već mesecima vrti ista priča. Niko ne uzdiže GSP i svi dobro znamo kakvo je stanje bilo pogotovo sa Pogonom Zemun koji je održavao potez 700. Poenta je da je sve ovo što se radi s privatnicima moglo da se uradi sa GSP-om. Da se konačno sve dovede u red. Lako je privatnicima da kupe vozila bez tendera i uz veću cenu kilometra, a pritom su oteli većinu dugačkih linija gde pare samo kaplju.
 
Naravno da je moglo da se uradi isto sa GSP-om. Sve na Levoj obali Dunava, osim 43-jke je preuzela Strela, takođe i masu zemunsko-novobeogradskih, koje počinju sa brojem 6 ili 7. Ta firma je preko noci postala prevoznički gigant. Ide se na to da i GSP predje u privatne ruke, kao i još mnoge firme za koje smo mislili da ne mogu da budu privatne, nebitno da li imaju veze sa javnom prevozom - to je jasno.
 
Naravno da je moglo da se uradi isto sa GSP-om. Sve na Levoj obali Dunava, osim 43-jke je preuzela Strela, takođe i masu zemunsko-novobeogradskih, koje počinju sa brojem 6 ili 7. Ta firma je preko noci postala prevoznički gigant. Ide se na to da i GSP predje u privatne ruke, kao i još mnoge firme za koje smo mislili da ne mogu da budu privatne, nebitno da li imaju veze sa javnom prevozom - to je jasno.
De nas malo prosvetli.
 
Jel neko zna da li je obaveza prevoznika da ugradjuje unutrasnje displeje unutar svojih vozila?
 
Vrh