Pa ja ne bih primoravao da imaju displej, ali da obavezno imaju broj linije, i smer kretanja, to da bude minimum, a poželjno je da imaju na relacijskoj tabli broj linije, početnu i krajnju stanicu, sa važnijim usputnim stajalištem, ali minimum je broj i smer kretanja. GSP i LASTA godinama ne poštuju taj minimum, koji i jeste zvaničan i taj bezobrazluk kod GSP-a ide do te mere, da su oni jedno vreme kao zvanične relacijske table (one žute metalne) koristili godinama, a na njima je pisao broj linije i ispod GSP. Znači, nije imalo ni početnu, ni krajnju stanicu.
Nakon toga su izbacili rolo trake, koje su bile odlične, i zamenili ih mehaničkim displejima koi pokazuju samo broj. Rolo trake su imale broj, početnu i krajnju stanicu, a često i važniju usputnu, imale su sijalicu iza trake, pa se i noću videlo, a dve mane su bile, nemogućnost menjanja smera, i editovanja izmenjene linije. Na displejima ovim novim, elektronskim, GSP često nema smer, već samo broj, i ima jedan japanac na 18-ici, mesecima već nema odredište. i jedan IK-201 na 706-ici, ista priča.
Lasta je još gora. Kad god ne radi displej, oni vozila obeleže sa dva papira A4 formata, na jednom piše početna, na drugom krajnja stanica, i nikad ne stave broj linije, osim par vozača na linijama 450 i 860.
Rešenje postoji i jednostavno je. Uraditi ono što je urađeno sa Solaris vozilima, umrežiti displej sa busplus sistemom na svim vozilima GSP-a, Laste i privatnika, koja imaju displej, tako da vozač ne mora da razmišlja i da ručno menja smer, kao ni da improvizuje naziv terminusa, nego da uvek stoji zvaničan naziv.
Vozila koja nemaju displej, da budu u obavezi da imaju relacijsku tablu.