@Белка, добро дошао на форум и на веома добром чињеничном и конкретном објашњењу.
Хтедох пре извесног времена да дам мањи осврт на делимично пуштање у промет Грчке улице, после ето скоро три месеца од пуштања, али доста обавеза, а мало и проблема са издвајањем дела карте где је Грчка улица, па се мало одужио осврт.
Сви ми који станујемо у овом делу насеља Бежанијска коса, смо мислили да ће се након овог делимичног, коликог-толиког пуштања у промет ове улице, почетком новембра прошле године, саобраћај у улици Недељка Гвозденовића (у овој улици станујем), значајно растеретити (тако је тад бар рекао председник опшине Нови Београд), ипак од тога нема ништа.
Саобраћај се сад Грчком улицом обавља страховито малим практично никаквим интензитетом, од оног укупног који треба да буде, кад се „пробије“ и други део улице тј. да та улица „прими“ целокупан саобраћај из Норвешке улице и „спроведе“ га даље према Сурчину. Пред Нову годину сам прошао пешке целом урађеном деоницом улице, дужине неких 1,1 км, и верујте ми укупно је прошло за тих десетак минута колико сам ишао улицом (и то веома полако), само 2 (два) аутомобила !!!
И даље се тешки и остали саобраћај обавља мојом улицом јер камионџије, а и остали, не желе да иду Грчком улицом (а и зашто би), из разлога што не могу директно за сада, да изађу на улицу Сурчински пут. Поред обимног и интензивног саобраћаја током целог дана и вечери, ту су још две градске линије 74 и 75 и мини бус линија Е4.
Како неко од возила које иде из правца Норвешке улице, па даље Грчком, а жели да иде према Сурчину, да дође до улице Сурчински пут ? Па из Грчке улице морати да користи неку од интерних саобраћајница (Виктора Новака, Милана Вујаклије, Марка Пола, Магеланову) да уђе у улицу Недељка Гвозденовића па даље у улицу Сурчински пут. Да би избегли то цимање по интерним саобраћајницама, које су ионако уске и пуне паркираних возила, возачи ипак и даље возе целом дужином Недељка Гвозденовића (око 2,5 км, од пијаце до Сурчинског пута), пошто је много једноставније.
Почетком новембра прошле године сам преко сајта града Београда, поставио питање председнику општине Нови Београд, кад ће бити у плану „пробијање“ друге стране Грчке улице и спајање са Сурчинским путем, али до данас још нисам добио одговор (баш сам оптимиста).
Знам за ово што је „Белка“ рекао око имовинско-правних односа, уклањању објекта тог отпада, а ту је још и ергела поред Гранд кафе, а мислим да ни далековод неће сметати, а поготово не онај стуб за мобилну телефонију. Добро је што оно циг***** „Ромвил“ насеље не смета (бар још не увек), иначе би и ту било проблема.
Надам се да ће до априла да се среде имовинско-правни односи и да се коначно од пролећа крене са завршетком Грчке улице, тих непуних 450 метара дужине.
Наравно после да се крене са изградњом саобраћајнице Т6 од Кванташа тј. од улице Марка Челебоновића до кружног тока у Војвођанској улици са пробијањем улице Др. Ивана Рибара кроз оно брдо.
На издвојеној карти сам уцртао део Грчке улице који треба још да се уради, мада ми нешто није баш добро успело, а и треба да се кликне два –три пута да би се карта увећала и добро видело.
Ту је и линк где се све лепо може видети:
http://wikimapia.org/#lat=44.8088857&lon=20.3605628&z=17&l=32&m=b