Šta je novo?

Грчка улица Бежанијска коса - Сурчинска улица Ледине

PIGLET

Higher intermediate
Učlanjen(a)
13.06.2007.
Poruke
903
Pohvaljen
1.581
Bilo je reči o ovoj ulici ali u okviru topica Beograd put. Mislim da zaslužuje svoju temu. U pitanju je moderna gradska saobraćajnica koja se prostire sa južne strane Novog bežanijskog groblja, profila 2+2 sa izdvojenim stajalištima za BUS. Jako je bitna stanovnicima Bežanijske kose III i nadam se stanovnicima Ledina. Ova ulica je specifična zato što je stajala nezavršena skoro čitavu deceniju zbog "moći" par bespravno podignutih građevina-kamenorezaca koji nikako nisu mogli dobiti nikakve papire jer su se nalazili na sred trase saobraćajnice. Elem oni su uspešno uklonjeni tek letos i skoro (prošle nedelje) je asfaltirana i poslednja deonica od oko 50tak metara.
Ostaje još deonica iza Grand proma na Ledinama kako bi bio slobodan i drugi kraj i ostvarena veza Ledine-Bežanijska kosa.
Kada bude gotova značajno će rasteretiti Vojvođansku i Tošin Bunar.

grcka-ulica.jpg
 
Mada je kakva-takva veza već sad moguća sa okretnice. Bitno je da se Duško Dugouško situacije na Novom Beogradu jedna po jedna konačno rešavaju. :vops:
 
A da li planiraju da spoje marka celebovica sa surcinskom ulicom?Dakle iza groblja da provuku 2+2.
 
<
to mi uvek grebe oci, kad otvorim google earth!
 
Pa planovi postoje, ali je realizacija Srbilendu uvek pod znakom pitanja. Ovde opstrukcije postoje koje su nezamislive na zapadu.Postoji sušna potreba za boljim vezama između platoa Novog Beograda (blokovski deo) i Bežanijske kose, Ledina i Surčina. U planu je odaaavno i proširenje DR Ivana Ribara ( deo koji se sad zove Surčinska) što govori prosek u lesu desno od Surčinskje ulice, Dušana Vukasoviće treba da se proširi (sada je neka uska veza kolovoz od 3m) a prvo treba proširiuti Ljubinke Bobić jer je najopterećenija. To su sve planovi stari 20-30 godina koji se polako realizuju.
 
PIGLET":12a8oym2 je napisao(la):
Ostaje još deonica iza Grand proma na Ledinama kako bi bio slobodan i drugi kraj i ostvarena veza Ledine-Bežanijska kosa.
Da li si siguran da ce sad ovo da rade, a ne samo da ostave taj drugi kraj u sadasnjem stanju uz probijanjem do okretnice 75-ice? Meni smrdi na to...
 
Uradiće sigurno (jednog lepog dana) . Koja je svrha raditi tu ulicu ovako konforno ako će samo bus njome da saobraća.
Logično je da će da je spoje.
 
Spojice jednom, to je sigurno, ali nisam nesto siguran da ce to da rade sad posle asfaltiranja ispred ulaza na groblje, nego tek sledece godine...
 
Pa urađen je spoj pored groblja, ali je ulica i dalje slepa jer treba da se poveže sa surčinskim putem. Služi kao pristupna ulica za stanovnike zgrada sa BK3.
 
Da li postoji projekat da se iz Grcke preko okretnice 75 spoji direktno sa dr Ivana Ribara? I do bloka 61 vec postojecom Surcinskom ulicom?
 
Apsolutno je logična ta veza, sigurno postoji iz nekog GUP-a,(iz sedamdeset i neke) sad da li postoji projekat za izvođenje verovatno još ne. Biće to jednog dana sigurno, to je isto kao veza Vladimira Popovića sa bulevarom Nikole Tesle na Sajmištu. Dočekali smo proširenje JUr Gag ispod železničkog nadvožnjaka pa dočekaćemo i ove dve stvari.
 
U vezi ove teme, hteo bih da iznesem nekoliko podataka kao novi clan foruma. Nastavak ulice Grcke i njeno spajanje sa Surcinskom ulicom, ciji je naziv ustvari Surcinski put, predvidjeno je Planom detaljne regulacije za prosirenje Novog Bezanijskog groblja koji je usvojen u junu 2009. godine. Grcka ulica je deo saobracajnice T4 koja se na mestu dokle je asfaltirana Grcka ulica ukrsta sa delom saobracajnice T6 koja je izgradjena do Kvantaske pijace, a sada treba da se gradi nastavak do Grand kafe (u toku je resavanje imovinskopravnih odnosa tj postupak izuzimanja zemljista, koji je trenutno prekinut jer su sva sredstva za vece investicije usmerena na izgradnju Mosta preko Ade) i dalje da se predmetna saobracajnica spusti do kruznog toka u Vojvodjanskoj i ulije sa istovetnim profilom ulicu Dr Ivana Ribara. Da napomenem ovde jos samo da saobracajnica T6 ide prema Zemunu do lakat krivine iza Altine, gde se nalazi pozicija u koju treba da se ulije pristupna saobracajnica za most Zemun-Borca.

Sto se tice, nastavka Grcke ulice, predstoji resavanje imovinskopravnih odnosa koje se odnosi na eskproprijaciju zemljista i obuhvata ukupno 5 parcela tj njihovih delova koji ce biti izdvojeni parcelacijom u ukupnoj povrsini od oko 60 ari zemljista ili 6000 kvm. Svo ostalo zemljiste pripada Gradu i Opstini Novi Beograd. Takodje, potrebno je uklanjanje jednog objekta iza Grand kafe u sastavu tzv Karlovog otpada na samom kraju gde se ulica Surcinska preko koje je sada povezana Bezanijska kosa sa putom za Surcin, uliva u ovaj nastavak i spoj Grcke ulice sa Surcinskim putem tj ulicom Surcinskom i dalje u nastavku ka Surcinu ulicom Vojvodjanskom (to nije ova Vojvodjanska u Bezaniji dole).

Takodje, da napomenem da je u toku izrada Plana detaljne regulacije za ulice Surcinsku i Vojvodjansku od raskrsnice sa saobracajnicom T6 (ove koju sam pomenuo) do autoputske obilaznice u Surcinu u duzini od 9 km. Komisiji za planove je predat Koncept plana, pa sledi njegova potvrda, pa Nacrt, pa potvrda, pa javni uvid, primedbe, i usvajanje u Skupstini Grada. Ovim planom, koji jednim svojim delom regulise ovaj nastavak ulice Grcke do uliva u ulicu Surcinsku, predvidjen je nesto drugaciji model citave saobracajnice od onog koji je predvidjen Planom detaljne regulacije za prosirenje Novog Bezanijskog groblja.

Naime, sadasnja ulica Grcka ima profil sirine 30 metara, i to 2 trake u oba smera po 3,5 metara, po 5 metara zelenog pojasa sa svake strane i po 3 metra trotoar sa svake strane. Ovakav istovetan profil je preuzet i u PDR za prosirenje NB groblja. Medjutim, u konceptu novog plana ove saobracajnice od raskrsnice T6 do autoputske obilaznice, ona ima profil od 29.70 metara i predvidjeno je razdelno ostrvo u sredini sirine 4,5 metara, po dve trake u oba smera po 3 metra, po 2,5 metara zelene povrsine, po 2,5 metra trotoara i po 1,6 metara biciklisticke staze - sa svake strane. Dakle, od raskrsnice sa T6 bice drugaciji izgled ove saobracajnice, nego ovaj koji ima sadasnja ulica Grcka na Bez kosi, i to ukoliko usvajanje plana bude prethodilo samoj realizaciji investicije.
 
Добродошао на форум и хвала на детаљним информацијама. :gobb:
 
@Belka Dobrodosao na forum.

Zapalo mi je za oko da ce po tri metra imati trake.Kada je razdelno ostrvo u sredini trake su po 3.25m sto je 6.5 metara po smeru,primer je recimo rekonstruisani deo Bulevara.Da li ce biti 6.5 po smeru ili ili 6 metara,to nije mala razlika?
 
Izvini Vucko, moja greska, u pravu si. Predvidjene su po 2 trake u oba smera po 3,25 metara. Pisao sam iz glave, po secanju. Dakle, po 6,5 metara po smeru, a 1 metar se gubi u rasporedu zelenilo-trotoar-biciklisticka staza sa svake strane.

Hvala stf, na dobrodoslici.
 
@belka

Ma nista,bilo mi je cudno pa rekoh da pitam :)

Bilo bi lepo da znas i nesto oko ump-a na nbg-u,to nam je sada glavni rebus
 
Белка, + за информацију. Ако може неки цртеж, било би много јасније. :cool:
 
@Белка, добро дошао на форум и на веома добром чињеничном и конкретном објашњењу.

Хтедох пре извесног времена да дам мањи осврт на делимично пуштање у промет Грчке улице, после ето скоро три месеца од пуштања, али доста обавеза, а мало и проблема са издвајањем дела карте где је Грчка улица, па се мало одужио осврт.

Сви ми који станујемо у овом делу насеља Бежанијска коса, смо мислили да ће се након овог делимичног, коликог-толиког пуштања у промет ове улице, почетком новембра прошле године, саобраћај у улици Недељка Гвозденовића (у овој улици станујем), значајно растеретити (тако је тад бар рекао председник опшине Нови Београд), ипак од тога нема ништа.

Саобраћај се сад Грчком улицом обавља страховито малим практично никаквим интензитетом, од оног укупног који треба да буде, кад се „пробије“ и други део улице тј. да та улица „прими“ целокупан саобраћај из Норвешке улице и „спроведе“ га даље према Сурчину. Пред Нову годину сам прошао пешке целом урађеном деоницом улице, дужине неких 1,1 км, и верујте ми укупно је прошло за тих десетак минута колико сам ишао улицом (и то веома полако), само 2 (два) аутомобила !!!

И даље се тешки и остали саобраћај обавља мојом улицом јер камионџије, а и остали, не желе да иду Грчком улицом (а и зашто би), из разлога што не могу директно за сада, да изађу на улицу Сурчински пут. Поред обимног и интензивног саобраћаја током целог дана и вечери, ту су још две градске линије 74 и 75 и мини бус линија Е4.

Како неко од возила које иде из правца Норвешке улице, па даље Грчком, а жели да иде према Сурчину, да дође до улице Сурчински пут ? Па из Грчке улице морати да користи неку од интерних саобраћајница (Виктора Новака, Милана Вујаклије, Марка Пола, Магеланову) да уђе у улицу Недељка Гвозденовића па даље у улицу Сурчински пут. Да би избегли то цимање по интерним саобраћајницама, које су ионако уске и пуне паркираних возила, возачи ипак и даље возе целом дужином Недељка Гвозденовића (око 2,5 км, од пијаце до Сурчинског пута), пошто је много једноставније.

Почетком новембра прошле године сам преко сајта града Београда, поставио питање председнику општине Нови Београд, кад ће бити у плану „пробијање“ друге стране Грчке улице и спајање са Сурчинским путем, али до данас још нисам добио одговор (баш сам оптимиста).

Знам за ово што је „Белка“ рекао око имовинско-правних односа, уклањању објекта тог отпада, а ту је још и ергела поред Гранд кафе, а мислим да ни далековод неће сметати, а поготово не онај стуб за мобилну телефонију. Добро је што оно циг***** „Ромвил“ насеље не смета (бар још не увек), иначе би и ту било проблема.

Надам се да ће до априла да се среде имовинско-правни односи и да се коначно од пролећа крене са завршетком Грчке улице, тих непуних 450 метара дужине.

Наравно после да се крене са изградњом саобраћајнице Т6 од Кванташа тј. од улице Марка Челебоновића до кружног тока у Војвођанској улици са пробијањем улице Др. Ивана Рибара кроз оно брдо.

На издвојеној карти сам уцртао део Грчке улице који треба још да се уради, мада ми нешто није баш добро успело, а и треба да се кликне два –три пута да би се карта увећала и добро видело.




Ту је и линк где се све лепо може видети:

http://wikimapia.org/#lat=44.8088857&lon=20.3605628&z=17&l=32&m=b
 
Pozdrav Gago. Ja takodje zivim na Bezanijskoj kosi i veoma sam zainteresovan za resavanje ovih pitanja. Potpuno si u pravu kada kazes da pustanje u saobracaj Grcke ulice nije donelo nikakvu promenu u intenzitetu saobracaja kroz ulicu Nedeljka Gvozdenovica, kojom redovno prolazim kada idem sa klincem u setnju ili do kafica na cosku sa Marka Ristica. Postoji jos nekoliko razloga koji stvaraju haotican saobracaj u Nedeljka Gvozdenovica. Taj deo Bezanijske kose je veoma izgradjen i nastavlja se izgradnja i dalje. Preostale lokacije doduse su manjim delom predvidjene za stanovanje, vecim delom za skole, zdravstvene ustanove, vrtice, socijalne i sportske objekte. Kada budu potpuno izgradjene i ako eventualno dodje do izmena GUP-a i promene namene sa leve strane Nedeljka Gvozdenovica te proradi stambena izgradnja, ova ulica ce pri trenutnom stanju stvari (a vec su postavljeni semafori) postati ozbiljno usko grlo. Ima samo po jednu traku u oba smera, i sa desne strane su izgradjena parking mesta od pijace do okretnice autobusa. Uskoro se otvara komercijalno-stambeni objekat koji je izgradio Neimar i komercijalni sadrzaji ce da zazive: garantovano bar dva kafica i restoran i verovatno neki salon za prodaju mozda namestaja i neceg slicnog. U njega je i Maxi, tako da se komercijalni sadrzaji polako popunjavaju.

Kada zazive svi ovi sadrzaji, bice bas, bas gusto u Nedeljka Gvozdenovica. Saobracaj iz Surcina takodje ide masovno preko Bezanijske kose, preko Surcinskog puta te to problem dalje usloznjava. Poenta je da upravo kako je Gaga rekao, kamioni koji idu ka Surcinu i teretna vozila koriste Grcku ulicu, sto oni uopste ne cine, a cinili bi svakako da je napravljena veza sa Surcinskim putem tj Surcinskom ulicom. Potrebno je prvo izvrsiti parcelaciju u katastru, odvojiti ovaj deo za saobracajnicu kao zasebne kat parcele, pa onda zapoceti sa resavanjem imovinskopravnih odnosa. S obzirom da sam u toku, sto se tice samog zemljista, potrebno je izuzeti u korist Grada Beograda nekih 6000 kvm od fizickih lica sto po trzisnoj ceni proreni Poreske uprave sada vredi oko 108.000.000 dinara dakle oko milion evra trenutno za zemljiste. T

Takodje, za samo spajanje sa Surcinskim putem nije potrebno uklanjanje divljeg objekta upravo u ovoj ergeli koju pominje Gaga, ali je ono potrebno radi regulisanja raskrsnice u delu gde se Surcinski put spaja sa Surcinskom i dalje sa Vojvodjanskom. Dakle imovina ne bi trebala da predstavlja neki veci problem a bio bi uradjen veliki posao. Ova Gagina javno izrazena nada da ce na prolece nesto da se desi sa izgradnjom nastavka Grcke i spoja sa Surcinskim putem je nazalost pusti san. U toku 2011. godine na ovom delu nece se desiti nista, jer se sve pare cuvaju za most i pristupne saobracajnice, a Djilas delimicno merka da zavrsi i Vojvodjansku pre izbora ako je moguce. To su prioriteti na Novom Beogradu.

Isto tako ukazao sam da novim Planom detaljen regulacije za ovu ulicu se predvidjaju izmene u unutrasnjem sadrzaju same saobracajnice u delu u kome je ona regulisana Planom za prosirenje Novog Bezanijskog groblja, a to je od raskrsnice T6 sa Grckom (Grcka je deo T4) pa do okretnice autobusa na Ledinama. Prvo se sacekati da usvoje plan pa ce onda eventualno dejstvovati. Ja bih rekao da aktivnosti oko ove dve saobracajnice - nastavka T6 od Kvantasa do grand kafe i dole ka Vojvodjanskoj i nastavak Grcke mogu da zapocnu tek negde u septembru 2012. godine, imajuci u vidu da nas cekaju izbori i pod uslovom da pobedi Djilas i aktuelna vlast. Ako kojim slucajem dodje do promene vlasti, ovaj deo moze naprasno da postane zapusten i zaboravljen, jer ce nova ekipa imati neku drugu viziju saobracajnih i infrastrukturnih prioriteta u gradu. U idejama aktuelne vlasti, ove trase su veoma vazne i u planovima koje oni imaju sigurno ce ih realizovati.
 
Danas sam video da se radi na prosirivanju raskrsnice Surcinskog puta i Nikole Dobrovica (tamo gde je stanica 71, 71, 601, 602, 604, 610). Verovatno dodaju trake (traku) za leva skretanja. Siguran znak da se uskoro ne planira spajanje Grcke i Surcinskog puta...
 
Vrh