Šta je novo?

Глупава решења у важећем ГУП-у

medjutim":163uvo5r je napisao(la):
.. i ako se već sve to uradi kod Cvetka, da metro komotno može da skrene u Mirijevo odatle :)
Generalna okretnica kod Cvetka bila bi katastrofalno resenje, jer ce posle prosirenja Bulevara do MMl , duz samog Bulevara da nikne jedan novi grad (visespratnice), pa bi bilo vise nego blesavo imati okretnicu koja ce taj deo stambene zone da truje. Obaska, sto je i zelena pijaca tu.
Generalna okretnica DA, ali NE kod Cvetka.

Mozda moze na Mirijevu, kod okretnice 79, da se izgradi generalna okretnica. Naravno, sem trola, koje mogu da okrecu i kod Cvetka.
 
Мени је и даље најбоље решење за генералну окретницу Устаничка. Ем трамваји иду дотле, ем нема много до окретнице на Коњарнику (коју бих сместа укинуо и пребацио на Устаничку, само да се негде нађе места), а за троле ћемо лако...
 
Slazem se,nije mi jasno zasto 309 ima okretnicu kod cvetka,jel bese ranije imala okretnicu kod Vuka?Mislim jedina je linija koja je prigradska a nije na ustanickoj
 
Некада су све 300 линије окретале код Вука, заједно са бившом 22, а касније 322, која је ишла до Малог мокрог луга.
 
vucko":32154eut je napisao(la):
Slazem se,nije mi jasno zasto 309 ima okretnicu kod cvetka,jel bese ranije imala okretnicu kod Vuka?Mislim jedina je linija koja je prigradska a nije na ustanickoj
Zato sto terminus Ustanicka nije u stanju da primi 309. Naime, i bez nje se u spicu jedva mimoidju autobusi, a neretko i kasne sa polaskom jer su jedni drugima blokirali prolaz. Kada je skoro, 309 bila prebacena na Ustanicku, vladao je celodnevni kolaps, jer je ona najcesca 300 linija.Jednostavno, za toliko broj vozila i ljudi, Ustanicka nema kapacitet.

Wile E. Coyote":32154eut je napisao(la):
Мени је и даље најбоље решење за генералну окретницу Устаничка. Ем трамваји иду дотле, ем нема много до окретнице на Коњарнику (коју бих сместа укинуо и пребацио на Устаничку, само да се негде нађе места), а за троле ћемо лако...
Moze, ali bi Ustanicka morala da se poveca makar ti puta. Sto znaci rusiti gomilu udzerica i 2 trzna centra. Preskupo. Jeftinije je produziti tramvaje do skretanja za MMl i tu napraviti generalnu okretnicu. Smanjila bi se zagusenja, a ima i vise slobodnih placeva, sto zanci da bi bilo i jeftinije za izgradnju.
 
Проблем би био са метроом, јер тешко да би се скретао за ММЛ. Уосталом, требало би разрушити цео тај потез да би се провукао трамвај. Мислим да је једноставније решење које изискује мање рушења садашња окретница, која би се, наравно, повећала, тако што би се додала још једна друмска окретница негде преко пута постојеће.

Наравно, све је то научна фантастика.
 
Wile E. Coyote":3p3nqzs7 je napisao(la):
Наравно, све је то научна фантастика.
Kao i svako razumno i od opste koristi resenje.
 
Nebi metro skretao ka MML,isao bi samo pravo do kraja Bulevara. Ionako je do 2021 planirano njegovo prosirivanje do MMl. A tamo iza prvog reda kuca ima podosta livadetina, savrseno za okretnicu.

Ali se slazem da je to vanzemaljska tehnologija.
 


Uploaded with ImageShack.us

Dodatna okretnica, na mestu bivšeg okretanja tramvaja, koja bi mogla da primi par linija i delom rastereti okretnicu u Ustaničkoj, a da naleže na linije ka centru. Dakle samo okretnica bez bulumente kioska i ćepenak dućana. Recimo trik da putnike ne istovara i ne prima na okretnici već na prvoj stanici na Bulevaru.

Ima li smisla uvoditi liniju Kaludjerica-Konjarnik-Medaković3 ? Da Kaludjerica dobije vezu sa 18, 17, 31, 19... a i Medak3 bi dobio češću vezu sa Konjarnikom.
 
@trafikant

Slicno resenje se moze primeniti na Slaviji za linije koje okrecu u Bircaninovoj (30, 39, 42, 47, 59) posto je okretnica prilicno daleko od tramvajske stanice u Nemanjinoj i autobusko/trolejbuske u Srpskih Vladara.
Autobus treba da iskrcava i ukrcava putnike na Slaviji na stanici izmedju Nemanjine i Srpskih Vladara a da okretnica sluzi samo za odmaranje autobusa i vozaca trenutno je iskrcavanje u Bul. JNA a ukrcavanje na samoj okretnici)
Kad autobus krene iz Bircaninove, prvo okrene krug oko Slavije, pokupi putnike,pa tek onda u bulevar JNA prema Jugu.
Time se stvara brza veza na Slaviji za putnike i izbegava pesacenje oko i od kruznog toka.
 
Vrh