Šta je novo?

Глупава решења у важећем ГУП-у

Wile E. Coyote

Advanced
Učlanjen(a)
15.07.2009.
Poruke
4.713
Pohvaljen
13
Lokacija
Munze Konza!
Тражили сте - трпите :D Ево теме за сецирање свих глупости у важећем ГУП-у. Воља вам да набрајате или да дате предлог како би се исправиле кад би на одговорним местима седели људи са нешто мозга.

Ево, ја ћу да кренем са пар ствари којих сам се сетио из прве:

1. Белам - чак и нови мост на Ади се гради да му се направи место! Наравно, ово је један тотално ретардиран концепт коме није место у иоле озбиљном граду. Кад су већ направили место, греота би било да пропадне - ту се може провући трамвај, а наравно, треба саградити нормалан метро.

2. Семафори на УМП-у - ствар која ће тотално обесмислити концепт УМП-а (јер знамо да је сад ограничење у граду 50 км/ч, па ће тако бити и на саобраћајници која претендује да буде брза градска саобраћајница). Нарочито дебилно решење је раскрсница која се сад гради, где ће се укрштати 3 прометна правца (мост, тунел и излаз на Б. Брдо). Као врхунац глупости, УМП скреће на тој раскрсници! Прво решење на Беоландовом сајту је неупоредиво нормалније и требало је градити њега.

3. Пресецање Ђорђа Станојевића, тако да не може да изаље на Тошин бунар. Ја сам направио неку скицу како би то могло да се реши, а Реља је рекао да ће да је анализира, па да је поновим на правом месту:

1zzjghu.jpg


4. Два колосека до старе железничке станице - ствар са којом се многи неће сложити, али која је онда сврха измештања железничке станице у Прокоп ако остају колосеци у Савском амфитеатру? Ову глупост би под хитно требало брисати из ГУП-а.

Ето, ја почех, а ви наставите. :cool:
 
Ne znam da li ovo spada pod GUP, ali su malo preterali, a tice se postavlljanja novih semafora na ''autoputu'' NS-BG kod Zemun Polja, sad trenutno ima 4 komada (bila 2, sad dodali jos 2) na 1800m, a cini mi se da se spremaju jos koje da ubace! :shok:

zem.jpg
 
Tо ионако није аутопут, тако да свака раскрсница која није решена (и не помишљам на надвожњаке знајући наше мозгове) је црна тачка. Најгоре је било што код Мале пруге није било семафора, него само једна чкиљава бандера, сад су се коначно сетили да среде и ту раскрсницу.

Још једна небулоза које сам се у међувремену сетио је раскрсница у Макишу.
 
Htedoh da se raspišem o Đ. Stanojevića (prvobitno Milutina Milankovića) ali ko će bre to da čita :)

Wylieva skica trase je malo ušla u APC i "isekla" Telenorovu tehničku zgradu i verovatno prešla preko podzemnih rezevoara goriva (mazut?).

Ovo je skica ograde Airport City-ja, granice APC danas.

apc2.jpg


Prošle godine je asfaltirano jedno manje parče ulice pored zgrade 1700 (na forumu popularna "kula"). Gotovo istovremeno je pomerena pumpna stanica Kryogas-a, a skoro je i uređen parking nekog privatnog autobuskog prevoznika, izgleda kao mini-depo GSP-a.

apc3.jpg


To parče je široko taman za po jednu traku u oba smera, i opet nema mesta za njeno proširenje - pumpa koja je nedavno pomerena se sada nalazi tik uz ulicu.

Jedina koliko toliko normalna veza sa Tošinim bunarom može da se ostvari ako bi se srušila ova skladišta (ovi limeni krovovi) i tuda provukla neka ulica, ovako

apc4.jpg


Postoji i prolaz (prečica) između skladišta, malo dalje. Već sam pisao o njoj, ali o njoj i ne vredi puno pričati.


Pravo rešenje bi bilo kada bi se nekako provukla ulica sa 2X po tri trake.
Tada bi APC morao da se odrekne dobrog dela Telenorovog parkinga i parkinga ispred zgrada 1400 i 1700 (aha, važi), uzeti deo onoga koji pripada Rodiću, opet pomeriti nedavno već pomerenu pumpu i ukloniti sva ona skladišta.

A "komunjare" su lepo bile zamislile ulicu sa po tri trake u oba smera, sa drvoredom između....
Gde ja stadoh, ti izdaj na 99 godina i uzmi svoje deo...
 
Распиши се бре, ово и јесте тема да се да одушка себи и удари по свим глупостима са којима су осакатили град!

Знам ја да од свега овога што кукамо неће никад бити ништа (нарочито од метроа), мада би и то са по једном траком вредело док се та лимена складишта не сруше (ако се не сруше и ако и то неко није купио за Џ рачунајући да ће ту проћи улица)...
 
Ali ono što me i dan danas zbunjuje - pa i Izraelci su očekivali da će tuda treba da ide ulica. Zgrada 1700 u početku nije ni bila u planu.
Pobogu, pa već je bio napravljen deo ulice koji je samo trebao da se produži.

Jedan od razloga zašto nije produžena je što ni u srećnija vremena nisu bili sasvim načisto šta uraditi sa starim aerodromom.
Isto, Zemunska i Tošin bunar su do nedavno bili sa po jednom trakom u oba smera (isto kao Vojvođanska), Fabrika odlivaka i modela je, kao, radila, IMT takođe.....
To je bilo savršeno mesto za muzej vazdhoplovstva, ali u muzeju su želeli novu, neviđenu zgradu, bogu iza leđa.


Jedino što mi pada na pamet, a da u zatečenoj situaciji ima koliko toliko smisla je - srušiti Rodićev tržni centar i na celom potezu napraviti krivinu koja će zaobići Airport City i izaći na Tošin bunar u punom profilu.
Malo je ekstremno, ali iskreno - pa Rodić je em fuš odrađen, em se zatvaraju lokali, em postoji prazan plac između njega i ulice Omladinskih brigada (tu se još uvek vide ostaci stare aerdromske piste), može da se sazida šta hoćeš.
 
relja":i1xpccki je napisao(la):
Gde ja stadoh, ti izdaj na 99 godina i uzmi svoje deo...
Relja čestitam, ušao si u potpis :D

p.s. koji je vokativ od imena Relja?
 
Počastvovan sam, ali ozbiljno. Hvala.

A vokativ je Relja, nije Reljo :)
 
relja":2350zqg9 je napisao(la):
Isto, Zemunska i Tošin bunar su do nedavno bili sa po jednom trakom u oba smera (isto kao Vojvođanska)
Хм, ово није баш 100% тачно. Нису до недавнo били, и даље јесу. На том потезу имаш гомилу Душко Дугоушко ситуација.
relja":2350zqg9 je napisao(la):
Jedino što mi pada na pamet, a da u zatečenoj situaciji ima koliko toliko smisla je - srušiti Rodićev tržni centar i na celom potezu napraviti krivinu koja će zaobići Airport City i izaći na Tošin bunar u punom profilu.
Malo je ekstremno, ali iskreno - pa Rodić je em fuš odrađen, em se zatvaraju lokali, em postoji prazan plac između njega i ulice Omladinskih brigada (tu se još uvek vide ostaci stare aerdromske piste), može da se sazida šta hoćeš.
Тешко да ће то бити урађено, да се не бисмо замерали браћи Словенцима. Једина варијанта, ако икад неко нормалан буде о томе одлучивао (у шта искрено сумњам), је она коју си нацртао.

Уопште, та улица је једна од најнесрећнијих на Новом Београду, оних које почињу нигде и завршавају се нигде. Колико је само онај део на уласку у гаражу чекао да буде завршен... Сад се прилично скраћује пут ка блоковима, чим постоји алтернативни правац. Ипак, сад примећујем збрку на раскрсници са Агостина Нета. Колико год мрзео такво решење, не преостаје ништа друго него семафор (чуди ме да га нису поставили одмах). Кад смо већ код Агостина Нета, изградња новобеоградског дела УМП-а би била идеална прилика да се коначно пробије железнички насип, мада знајући ко одлучује, то ће чекати још минимум 50 година (ако уопште икад буде реализовано).
 
1.Da se pridruzim,u pitanju je oko 5hektara zvezdarske sume radi prosirenja bolnice za koju je dokazano da je laz i da je jure privatni investitori,a prvo opravdanje je bilo da taj deo sume koji je inace najkvalitetniji nije simetrican sa ostatkom sume.(Crna boja)

2.Kod raskrsnice na okretnici 28,40 i 77 u cingrijinoj treba da se probije ulica uzbrdo sa desne strane ka milana rakica i na kraju spoji sa bulevarom(kod okretnice 309ke) (Crvena)

3.Pretvaranje vojne kasarne na 15ha u kompleks lokacije za stambenu izgradnju 4+1 a ulice su vec dovoljno prenatrpane(sami znate koliko je uska Milana Rakica) (Ljubicasta)

Nije nista lose osim sto to spajanje milana rakica i cingrijine je lose isplanirano jer je na nizbrdici a ulica je isplanirana tako da pravi petokraku raskrsnicu da se tako izrazim,a kruzni tok je naravno nemoguc jer je u pitanju veoma strm teren.Nakacicuc kasnije fotke pa ce te videti

2lm6jbd.jpg


imjfv8.jpg


Imate li neko resenje oko ove ulice,veoma je komplikovana stvar a plasi me kako ce izgledati ta raskrsnica i pored semafora.Ulice 3 i 4 su jednosmerne ali to nece spreciti budale koje jure sa dzipovima da se sjure niz ulicu(desavalo se vec).
 
Wile E. Coyote":ho3nhahq je napisao(la):
relja":ho3nhahq je napisao(la):
Isto, Zemunska i Tošin bunar su do nedavno bili sa po jednom trakom u oba smera (isto kao Vojvođanska)
Хм, ово није баш 100% тачно. Нису до недавнo били, и даље јесу. На том потезу имаш гомилу Душко Дугоушко ситуација.
Ljudi brkaju Vojvodjansku, Zemunsku i Tošin bunar. Brkaju ih zato što su to tri ulice koje se nastavljaju jedna na drugu. Nastavljaju se kao Car Dušana i Džordža Vašingtona ili 27. marta na Kraljice Marije (ovo drugo je možda loš primer).
Čak šta više, nema neke vidljive granice osim ulične table, nastavljaju se na semaforima, u istom pravcu kao jedna saobraćajnica.

Na potezu Zemunska-Tošin Bunar je samo jedna DD situacija, ona kod raskrnice Tošinog Bunara i Nikole Dobrovića.

Sledeća DD situacija je u Vojvođanskoj, od ukrštanja sa Gandijevom (a to je nastavak na Zemunsku) do već čuvene apoteke.
 
Без бриге, знам одлично где је која улица ;) То управо из разлога које си навео зовем Тошин Бунар-Земунска-Војвођанска (а богами и Виноградска). Поента је у томе да имаш ДД ситуације дуж целог потеза од раскрснице са УМП до надалеко чувене апотеке. :( Што је најгоре, решење проблема се не види у скорије време. Ипак, без обзира на то, поента је да та саобраћајница није прекинута, а несрећна Ђорђа Станојевића јесте. :rant:
 
Prethodni post sam napisao pre nego što sam krenuo sa posla.
Pošao prvo do Rodića i kada sam prelazio preko Đorđa Stanojevića, stadoše neka kola, ljudi pitaju pogodi šta?
"Kako možemo da dođemo na Tošin bunar" ? :lool:
Ali stvarno.
"Vidite onu rampu malo niže?, E tu skrenite levo, pa pratite ulicu pored pumpe, pa opet levo i uzbrdo pored skladišta, i tu pazite pored gradilišta, ima rupa, mrak je, ima otvoren šaht.............znate šta, okrenite se nazad, pa levo na ovom semaforu, i onda levo na sledećem i samo pravo"

:lool:
 
Ето, видиш, ипак постоји веза. :laugh:

А шта се мени данас десило? Идем Булеваром уметности ка блоковима. Наравно, најбоље би било изаћи испод пруге на Агостина Нета, па у Јурија Гагарина. Још само кад би тај пролаз испод пруге постојао... :lool:
 
Wile E. Coyote":gd31icsn je napisao(la):
најбоље би било изаћи испод пруге на Агостина Нета, па у Јурија Гагарина. Још само кад би тај пролаз испод пруге постојао...
O tome je pricano i to skoro (ako nadjem neki konkretan izvor dodacu kasnije)... Po svemu sudeci, u bliskoj buducnosti ce se raditi na tome... U pitanju su godine, ne decenije u svakom slucaju... Valjda :)
 
Urbanizam za zonu Zvezdare.

Moja ideja je da Milana Rakića zadrži postojeći visinski novo, a da se bulevarčić od Cvetka ka Gradskoj bolnici sprovede povožnjakom ispod M Rakića, bez ikakve petlje ili priključaka. Treba prvo videti nivoe terena koji takvo rešenje nameću, greben dužom M Rakića tu već postoji. Time bi bulevarčić imao povoljniji visinski profil, upravo bi se značajno ublažio "tobogan" od M Rakića ka Gradskoj Bolnici. Prelazom na podvožnjak "uštedimo" 6 do 7 mertara visine. Sama M Rakića bi funkcionisala kao lokalna dvosmerna prilazna ulica sa kopčom na Batutovoj i sa druge strane dalje ka Mirijevu, ne kao gradska magistrala.
 
vucko":2vackkpw je napisao(la):
Nije nista lose osim sto to spajanje milana rakica i cingrijine je lose isplanirano jer je na nizbrdici a ulica je isplanirana tako da pravi petokraku raskrsnicu da se tako izrazim,a kruzni tok je naravno nemoguc jer je u pitanju veoma strm teren.Nakacicuc kasnije fotke pa ce te videti

http://i45.tinypic.com/imjfv8.jpg

Imate li neko resenje oko ove ulice,veoma je komplikovana stvar a plasi me kako ce izgledati ta raskrsnica i pored semafora.Ulice 3 i 4 su jednosmerne ali to nece spreciti budale koje jure sa dzipovima da se sjure niz ulicu(desavalo se vec).
Raskrsnica jeste petokraka, ali srećom u Rifata Burdževića praktično nema saobraćaja, jer nema gde da se ode, to je ćorsokak od 30 metara, na krivini stoji kuća pored koje može da se prođe samo peške, a s druge strane je ćorsokak po imenu Belopalanačka. Kao što se uostalom i vidi na slici. Sem toga, nije baš lako da neko ne znam kako izleće iz ulice 3, jer nema gde da se zaleti, naročito što tu praktično ostaje samo leva traka zbog trolejbusa u desnoj. Ne znam šta ovo misle da rade sa Bana Ivaniša, tu takođe jedva da ima saobraćaja, jedino ako će ona da služi za ulaz u 3 i donese nešto saobraćaja, ali opet ne očekujem previše.. jeste se mnogo izgradilo oko mog bivšeg doma, čak i na samoj okretnici, ali ne mislim da je tako kritično.

Naravno, ako bi se izmestila okretnica trolejbusa, priča bi bila malo drugačija, ali opet praktično ostaje raskrsnica sa 4 strane.

Nije sjajno, ali opet ne verujem da bi bilo mnogo gore nego sada. Veći problem u priči mi je još jedan semafor u Milana Rakića. Ali u svakom slučaju, ono što se dobija je bolje od onog što se gubi..
 
Zar nije poenta spajanja Cingrijine i Bulevara izmedju ostalog i u izmestanju okretnice u Cingrijinoj? Zar onda ne bi trebalo busevi i trole da se okrecu kod Cvetka (gde se danas okrece 309)?
 
hazard, poenta valjda jeste ta, ali znaš i sam kako kod nas privremena rešenja budu trajna.. logično je da se okretnica izmesti skroz, iz milion razloga, ali kad bi se to i kako desilo..
 
hazard":20l9ezp7 je napisao(la):
Zar nije poenta spajanja Cingrijine i Bulevara izmedju ostalog i u izmestanju okretnice u Cingrijinoj? Zar onda ne bi trebalo busevi i trole da se okrecu kod Cvetka (gde se danas okrece 309)?
Кад би све могло да се окреће на једном месту (троле, трамваји, 300 бусеви и смер из Коњарника), па да ту буде и станица метроа... Ех, пусте жеље...
 
Po planu se zvezdara 2 okretnica izmesta na mesto gde je teniski teren ka cvetku(pored milana rakica).Dakle opet nece ici do bulevara trole i 77,verovatno ce i 79 tuda ici.A da ponovim plan o ovoj ulici je iz 1975 godine :)

Ja bih napravio okretnicu kod cvetka pa bih spojio time trole,metro i buseve.

Koga zanima taj plan pogledajte na ovom sajtu plan hektoroviceva

http://www.urbanizam.zvezdara.com/

Sto se tice raskrsnice kod okretnice sadasnje bice komplikovanije jer su u planu prosiravanja ulica i izmestanje one kuce koja pravi corsokak od presevske i provlacenje presevske ka milana rakica...
 
ma dobro, nek je i okretnica na teniskom terenu, to je opet mnogo bliže Cvetku, i što je još bitnije ima prolaz do Cvetka koji može da nađe i neko ko je tu prvi put, a ne kao sad kroz Belopalanačku..

Misliš da će 79 kroz Milana Rakića do Mirijeva? To bi bilo zanimljivo rešenje..
 
Wile E. Coyote":aklds3rc je napisao(la):
hazard":aklds3rc je napisao(la):
Zar nije poenta spajanja Cingrijine i Bulevara izmedju ostalog i u izmestanju okretnice u Cingrijinoj? Zar onda ne bi trebalo busevi i trole da se okrecu kod Cvetka (gde se danas okrece 309)?
Кад би све могло да се окреће на једном месту (троле, трамваји, 300 бусеви и смер из Коњарника), па да ту буде и станица метроа... Ех, пусте жеље...
I ispod Cvetka podzemna garaza sa par stotina mesta :D
 
.. i ako se već sve to uradi kod Cvetka, da metro komotno može da skrene u Mirijevo odatle :)
 
medjutim":2g8qb23s je napisao(la):
ma dobro, nek je i okretnica na teniskom terenu, to je opet mnogo bliže Cvetku, i što je još bitnije ima prolaz do Cvetka koji može da nađe i neko ko je tu prvi put, a ne kao sad kroz Belopalanačku..

Misliš da će 79 kroz Milana Rakića do Mirijeva? To bi bilo zanimljivo rešenje..
Mislim da bi jer ce smanjiti usko grlo u mite ruzica,po ranijim planovima iz 70tih ili 80tih je trebala jedna linija(valjda 28) ici kroz Milana Rakica do Mirijeva.

Za 79 sam skoro 100% siguran jer zele izbaciti autobuse i kamione iz Bulevara
 
Vrh