U planu je, odrađen je projekat, čeka se dozvola.Када је Аутокоманда реконструисана 2006. није рађен канализациони систем, тако да се код јачих падавина она обавезно плави, те је неопходно што пре то одрадити.
U planu je, odrađen je projekat, čeka se dozvola.Када је Аутокоманда реконструисана 2006. није рађен канализациони систем, тако да се код јачих падавина она обавезно плави, те је неопходно што пре то одрадити.
Ovo itekako ima smisla. Ne mislim ovde na struku, već na mišljenje jako velikog dela javnosti kako nam u Vojvode Stepe "treba" bulevarčina. Imao sam sa žiteljima Naselja Stepa Stepanović vrlo dugu diskusiju, gde sam insistirao na tome da mreža glavnih tranzitnih ulica ne sme biti gusta, da to ubija mir, spokoj i bezbednost u samim naseljima, i nešto što bi zadovoljilo ne razum, već sujetu kako je "mali kapacitet ulica" bilo bi dodavanje saobraćajnih traka, pa makar i u Bulevaru oslobođenja. Kako je Bulevar oslobođenja na ivici naselja, to je bezbolnije rešenje. Ja sam u toj diskusiji sa žiteljima Stepe pominjao i Novu Kumodrašku. Priča sa kojom sam tu inače ušao je tramvaj za Stepu i Kumodraž. I među žiteljima Stepe je imalo podršku, ali je centralni komitet njihovog udruženja bio proautomobilski i bio jako ravnodušan.Kasnije ga je neki zabrinuti građanin pitao može li se očekivati proširenje Ulice vojvodte Stepe, jerbo je haos. Šapke mu je odgovorio kako se boji da za tako nešto "nema mesta". Malo je pljucnuo po rekonstrukciji, kaže nije bilo razloga da se tramvaji prebace u sredinu, ali da za još po jednu traku nema mesta. Kaže da se umesto toga razmatra širenje Bulevara oslobđenja za još po jednu traku, kako bi preuzeo deo gužve od Stepe.
Vezano za denivelaciju na pravcu Bulevara oslobođenja, aleluja amin. Jedino, to nikako ne sme biti ispod, zato što ispod treba da izađe UMP. Čak sam stava da treba da postoji podzemna rampa UMP 1+1 u Bulevar oslobođenja, dok glavni pravac tunela bi trebao da izađe ka Dušanovcu. A za Bulevar oslobođenja samo nadvožnjak 1+1. Bulevar oslobođenja je dominantan pravac, i sa nadvožnjakom bi se oslobodile poprečne veze, leva i desna skretanja. Ka centru je i tako uvek zagušeno, uvek, ali bi se zato oslobodilo pražnjenje petlje ka periferiji. Triše Kanclerovića bi tada mogla da bude deo lavirinta jednosmernih ulica, a da se sa Tabanovačkom započne pravac Nove Kumodraške i veze sa UMP.Veli Gangula još i da Marko (Stojčić) trenutno radi na podvožnjaku ispod kružnog toka na Autokomandi, kako bi Bulevar oslobođenja prošao ispod i nastavio pravo ka gradu. Na samom kružnom toku će, što je već i ranije najavljivao, biti semafori.
Ćuti, dobro nisu KT stavili tu, onako reda radi.Ne, nikada nije bilo problema.
Nego se u poslednje vreme lože na njih opasno.
Ne loze se oni na to, vec pokusavaju da izvuku svaki poslednji dinar i da min-maxuju sve sto moze.U poslednje vreme se lože na sve što je disfunkcionalno. Što disfunkcionalnije i bespotrebnije, to bolje.
Za to moras da imas neki skolu i dve daske u glavi. Oni mogu da dobace do ivicnjaka i semafora.Postoji milion smislenijih načina za izvlačenje para, a da pritom ne iritiraš građanstvo, nego čak i da ti na kraju budu zahvalni. Zato sam i napisao to što sam napisao.
Овде је важно баш да поред бахатог уграђивања буде и последица "јер ми се може" "да се зна ко је газда". А онда, кроз своје медије и безсконачне спинове, градилишта која у нормалном случају траје бар два пута краће, а то и пет (Булевар Патријарха Павла чак и не узимам у обзир). Дакле, само да је бахато.Postoji milion smislenijih načina za izvlačenje para, a da pritom ne iritiraš građanstvo, nego čak i da ti na kraju budu zahvalni. Zato sam i napisao to što sam napisao.