Šta je novo?

Žičara (Gondola) Kalemegdan – Ušće

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762587#p762587:2loh8c5k je napisao(la):
sasa901 » 03 Aug 2020 12:36 am[/url]":2loh8c5k]Ja bih iskreno voleo da sto pre krene ovo ne znam zasto ee ljudi bune
Mada kod nas sve za sve novo ljudi uvek bune...
Voleo bih i ovo i ono sto su pricali bb ada
Mada po meni bi bio pun pogodak kalis ada preko nbg sa par stanica

Odlican predlog!
Ja bi samo stanice ovako prilagodio:
Kalemegdan - Beton Hala - Usce - Veliko Ratno ostrvo - Gardos
Blok 44 - Medjica - Ada2 - Ada1 - Park Banovo Brdo - Hidro Meteoroloski zavod

Tesko ih je spojiti u neki krug ali ovo bi imalo smisla.
 
Mogao si i Avalu tu negde da uguraš, možda i Kosmaj, eventualno Košutnjak al bi to tek bilo mnogo.
 
Немојте људи ко Бога вас молим. Штрецнем се кад год видим нове поруке у овој теми. Пустите је да потоне на другу страну заједно са овом сулудом замисли.
 
A i ti našao kome ćeš da pišeš. Sad kad krenu da ti udaraju kontru. :)
 
U usvojenom budžetu Grada Beograda za 2021. godinu opredeljeno je 0 dinara za izgradnju ove godine dok je za 2022. godinu opredeljeno 420.000.000 dinara.
 
Bebop and Rocksteady » 03 Jan 2021 06:33 wrote :
.. ajde da budemo La Paz,
Bolivija
pa da imamo "metro na nebu". :violina:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nbv1bZVsWu0[/youtube]
[/quote]


Al Boliovazezacija :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=809587#p809587:1e7dczkn je napisao(la):
vucko » 03 Jan 2021 12:22 pm[/url]":1e7dczkn]U usvojenom budžetu Grada Beograda za 2021. godinu opredeljeno je 0 dinara za izgradnju ove godine dok je za 2022. godinu opredeljeno 420.000.000 dinara.

Opa odlicna vest!! Hvala Vucko sto si podelio sa nama!
 
Од свих сулудих вашарских пројеката за бацање пара надао сам се да ће овај да поједе криза, али по правилу најглупљи пројекти први прођу. Ово је највећа деградација која ће задесити тврђаву. Надам се да ће при радовима откопати неке античке зидине и да ће их то приморати да одустану од овог глупог детињастог пројекта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=809587#p809587:329u78gs je napisao(la):
vucko » Yesterday, 13:22[/url]":329u78gs]U usvojenom budžetu Grada Beograda za 2021. godinu opredeljeno je 0 dinara za izgradnju ove godine dok je za 2022. godinu opredeljeno 420.000.000 dinara.

Vučko, imaš li neku statistiku iz prethodnih budžeta koja govori šta je zaista realizovano u tekućoj godini, a naročito u drugoj godini?

Da li prilikom usvajanja budžeta uopšte gledaju prethodni budžet, tj. šta su odvojili za tu godinu?
 
To bi neki ekonomista kopanjem po budžetima našao, možda i u ovom dokumentu stoji šta je realizovano. Osnovno bi bilo da se vidi budžet za 2020. godinu pa da se vidi da li je finansiranje nekog projekta pomereno za neku dalju godinu kao što je verovatno sa Gondolom.
 
Опет болесници изазивају судбину...
ИЗГРАДЊА ГОНДОЛЕ ПОСЛЕ ПАУЗЕ: Весић најавио наставак пројекта који мирује две године
58062_gondola33fotopromo_f.jpg

БЕОГРАДСКА гондола, која би требало да споји Ушће и Калемегдан, биће изграђена и завршена.

Ово је јуче најавио заменик градоначелника Горан Весић, истакавши да овај пројекат нема везе са Београдском тврђавом, те да ће бити реализован попут Трга републике, Трга Славија, Савског трга, Храма Светог Саве...

У марту 2019. године почели су припремни радови на обе стране Саве, када је на Калемегдану и Ушћу посечен велики број стабала, на местима где би требало да буду изграђене полазне, односно долазне станице будуће гондоле. Месец дана касније, Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, издало је дозволу за овај пројекат. Тада је речено да ће се радови завршити исте године, међутим, уследила су археолошка истраживања и оштре критике јавности и стручњака који су апеловали да се одустане од градње жичаре.- Зид о коме причају они који су против овог пројекта није средњовековни, већ је изграђен двадесетих година прошлог века - рекао је Весић.

- Приче да Београдска тврђава неће бити на листи УНЕСКО су нетачне, пошто она ни данас није на тој листи. Београдска гондола биће завршена, наставићемо са рестаурацијом Тврђаве и потпуно је обновити.

Показаће се да они који нападају пројекат нису били у праву.Како је раније најављено, траса гондоле између Ушћа и Калемегдана биће дугачка око километар, имаће 25 кабина и превозиће око 3.000 путника на сат.

Вредност овог пројекта, којим ће после изградње управљати ЈП "Скијалишта Србије", процењена је на око 1,8 милијарди динара, а средства су издвојили Град Београд и Министарство трговине, туризма и телекомуникација. Тада се говорило да би цена карте била око 400 динара.

Извор: https://www.novosti.rs/c/beograd/vesti/ ... dve-godine | од 21.01.2021.
 
ИЗГРАДЊА ГОНДОЛЕ ПОСЛЕ ПАУЗЕ: Весић најавио наставак пројекта који мирује две године
Извор: https://www.novosti.rs/c/beograd/vesti/ ... dve-godine | од 21.01.2021.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=809587#p809587:20k662zj je napisao(la):
vucko » 03 Jan 2021 12:22[/url]":20k662zj]U usvojenom budžetu Grada Beograda za 2021. godinu opredeljeno je 0 dinara za izgradnju ove godine dok je za 2022. godinu opredeljeno 420.000.000 dinara.


Aha,..... Tetka iz Amerike ce da sada posalje pare... ili ce da sada trosi budzet za 2022 god :lol:
 
Auu.. zaboravih onu bankarsku foru za dranje
uzmeš sad
ali sa grejs periodom od 12 meseci
taman bice 2022. i korekcije budjeta
pa kasnije kad pocne otplata oderu ko vola
pravdajuci stavkama vezano je za libro i sl...
:mrgreen:
 
Gondola Kalemegdan-Ušće je najgluplji projekat u istoriji,ne Beograda,nego svih gradova u Evropi i svetu. Ne može se naći bilo kakva korist za Beograd i beograđane od tog projekta,samo šteta: koštaće grdne pare,trajno će unakaziti istorijsku celinu Kalemegdana,neće biti ni dugoročno isplativa( sa cenom karte od 500 dinara,pitam se ko će se voziti tom gondolom? ),da je cena i u okviru po meni preterane BusPlus tarife 90 dinara-jedan pravac,nekako bi se još isplatilo. Zašto u Beogradu ne raspišu referendum,da li narod želi da ima to čudo na Kalemegdanu? Moguće je za mnogo manje pare izgraditi jedan lep pešački most od Kalemegdana do Ušća,koji nebi ugrozio ambijentalni prostor starog Beograda.
 
Ugledaju se na London. Izgradili ljudi gondolu za OI, bila popularna dok je trajalo takmičenje, posle toga maltene vozi promaju.
 
Тачно тако, све глупости се копирају по свету. И то највеће. Вашараки менталитет.
 
Ни сво кукање света на овој теми неће помоћи ако не урадимо нешто поводом тога, показали су више пута да разумеју само озбиљан народни отпор
 
Na poslednjij sednici Vlade Srbije, baš onoj kojoj je prisustvovao i predsednik Srbije Aleksandar Vučić, doneta je odluka o smeni predsednika i jednog člana Upravnog odbora Republičkog zavoda za zaštitu spomenika kulture. Ova smena bi možda prošla i nezapaženo da nije reč o istom onom Upravnom odboru koji je izneo niz kritika oko postupanja nadležnih u slučaju gondole na Kalemegdanu. Smenjeni predsednik i član UO o svom razrešenju nisu ni obavešteni. Za to su saznali od novinara Nova.rs.

https://nova.rs/vesti/politika/saznajem ... e-gondole/
 
Završeno suđenje za gondolu, odluka do 24. februara

U Upravnom sudu danas je održano suđenje o projektu beogradske gondole, koja bi prema planu gradskih vlasti trebalo da spoji Kalemegdan i Ušće. Kako za Nova.rs kaže Jovan Rajić, advokat organizacije RERI koja je zbog gondole tužila Ministarstvo građevinarstva, rasprava u ovom slučaju je zaključena, a odluka bi trebalo da bude doneta u roku od 15 dana. Na današnjem suđenju se nije pojavio predstavnik Ministarstva građevinarstva.

Posle skoro dve godine čekanja, danas je u Upravnom sudu održana rasprava po tužbi organizacije RERI protiv Ministarstva građevinarstva iz aprila 2019. RERI zahteva da se građevinska dozvola za izvođenje pripremnih radova poništi kao nezakonita, a da se pripremni radovi na Kalemegdanu hitno zaustave.

Advokat i član UO organizacije RERI Jovan Rajić navodi za Nova.rs da su danas na raspravi izneli novi dokazni predlog koji se odnosi na dokumenta koja su pribavljena iz Republičkog zavoda za zaštitu spomenika kulture, ali je Sud te dokaze odbio, sa obrazloženjem da već imaju dovoljno dokaznog materijala na osnovu kojeg mogu da donesu konačnu odluku.

“Nakon čitanja sižea predmeta od strane sudije izvestioca, kako to predviđa i procedura, i nakon odbijanja novih dokaznih predloga, sudija je odlučio da zaključi raspravu, a u narednih 15 do mesec dana možemo očekivati da će nam odluka biti dostavljena”, kaže Rajić.

On ističe da se na današnjoj raspravi nisu pojavili predstavnici tužene strane – Ministarstva građevinarstva, a na njoj su bili predstavnici zainteresovanih strana iz Grada Beograda i JP Skijališta Srbije kao investitora.

“Mi smo na raspravi istakli kao važan argument to što do današnjeg dana za taj projekat nije pribavljena saglasnost na procenu uticaja ovog projekta na životnu sredinu, što mi smatramo jednim od ključnih argumenata za podnošenje tužbe. Očekujemo da sud postupi po zakonu, a smatramo da dokazi ukazuju da je Ministarstvo građevinarstva građevinsku dozvolu izdalo nezakonito i da je treba poništiti”, navodi Rajić.

Podsećamo, Ministarstvo građevinarstva je 1. aprila 2019. izdalo rešenje o građevinskoj dozvoli kojom se odobravaju pripremni radovi na Kalemegdanu, na kat. parceli 64/17, na području Beogradske tvrđave i arheološkog nalazišta “Antički Singidunum”. Pripremni radovi uključuju i iskop zemlje i pobadanje betonskih šipova, a prethodno je na istoj parceli, bez izdate građevinske dozvole, posečeno drvo koje je predstavljalo simbol Kalemegdana.

Upravni sud je 23. aprila 2019. prvo doneo privremenu odluku kojom su obustavljeni pripremni radovi na Kalemegdanu, navodeći da je zahtev RERI-ja osnovan, te da bi izvršenjem rešenja o građevinskoj dozvoli bila naneta šteta širim interesima javnosti koja bi se teško mogla nadoknaditi. U obrazloženju odluke Suda bilo je navedeno i da odlaganje radove nije protivno javnom interesu niti bi se odlaganjem nanela nenadoknadiva šteta “protivnoj strani”.

Gradnji gondole u Beogradu usprotivila se gotovo celokupna stručna javnost, odnosno više od dvadesetak strukovnih udruženja, naučnih instituta i obrazovnih katedri za očuvanje kulturnog nasleđa, koji su zahtevali da se projekat obustavi. Peticiju za to potpisalo je oko 14.000 građana.

Zbog neregularnosti u procesu planiranja izgradnje gondole Evropa Nostra Srbija je uputila apel Ministarstvu kulture i informisanja da pokrene proceduru za stavljanje van snage Plana detaljne regulacije, i donese privremenu meru za odlaganje svih radova na izgradnji gondole.

Beogradska tvrđava je inače zaštićena kao kulturno dobro od izuzetnog značaja, a prema važećoj planskoj dokumentaciji, na njoj je zabranjena gradnja žičara. U Planu generalne regulacije Grada Beograda navodi se da se “zabranjuje postavljanje dalekovoda, žičanih sajli za alternativni prevoz i rekreaciju, naročito u području Beogradske tvrđave i u njenim širim vizurama i akvatorijalnim obuhvatima”.

izvor: Nova S
 
Vrh