Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Јуче и данас провео сам скоро 8 сати са погледом на пругу кроз Врбас, приметио сам да слабо пролазе теретни возови. А кад прођу то су искључиво каргови возови и само електро локомотиве. Нисам још видео нити једног приватника или дизел локомотиве.
Voze privatnici. Eto ja sam bio preključe i sinoć do SU i nazad.
Vrv. se zadesilo da uglavnom kada si ti bio tu budu samo kargovi vozovi.
A za dizel lokomotive je trenutno zabrana za saobraćanje novom prugom. Mogu do SU iz NS-a ali okolo naokolo preko Sombora.
 
Poslednja izmena:
Возе и приватници на прузи Нови Сад - Суботица, попут ПИМК-а, ТрансАгента, Деспотије, М-раила и сл. Немојте да мислите да је СК фаворизован јер сви имају једнак приступ прузи.
 
топ 10 превозника у теретном железничком превозу у Србији. није ми јасно како Карго са 45% удела може да буде у минусу...

Неоптимизовано пословање. Када би узео број запослених сваког превозника у Србији и поделио са бројем превезених тона робе сваког превозника у теретном саобраћају у Србији, вероватно би добио убедљиво најлошији резултат у Србија Каргу.
 
топ 10 превозника у теретном железничком превозу у Србији. није ми јасно како Карго са 45% удела може да буде у минусу...
Pogledaj prvu kolonu i sve će ti biti jasno. 2. prevoznik sa 60 zaposlenih (svega 2.9% zaposlenih SKG) ostvaruje 50% prihoda SKG. Nepotizam, korupcija, neznanje. Jednostavno kadar tamo je nezainteresovan za život i to se prenosi na firmu. Komplet čišćenje mora da sledi.
 
Да ли су сви са списка баш превозници, или ту има и агенција које унајмљују туђа возна средства и особље?
 
Да ли су сви са списка баш превозници, или ту има и агенција које унајмљују туђа возна средства и особље?


U principu svi navedeni prevoznici poseduju licencu za prevoz izdatu od strane direkcije, međutim prevoznici poput Standard Logistics ili Trans Cargo logistic u 2024. godini nisu obavljali prevoz već su to radile druge licencirane firme za njih i zato imaju disproporciju, odnosno veliki bilans uspeha u odnosu na broj zaposlenih.

Ovo su firme u Srbiji koja imaju licencu za obavljanje železničkog prevoza u Srbiji:

1.,,Србијавоз“ а.д.Немањина 6, 11000Београд Раније пословно име:,,Србија Воз“ а.д.Немањина 6, 11000Београд

2.Србија Карго а.д.Немањина 6, 11000Београд

3.SI-Cargo Logistics d.o.o.Beograd Јурија Гагарина 32, 11070Нови Београд

4.STANDARD LOGISTIC DOO NOVI BEOGRAD Милутина Миланковића25б, 11070 Нови Београд

5.ELIXIR GROUP DOO ŠABACХајдук Вељкова 1, 15000 Шабац

6.KOMBINOVANI PREVOZDOOЈуг Богданова 28,18400 Прокупље

7.DOO A.B. PREVOZBEOGRADТоме Буше 14, БеоградЖелезник Решењем АПР БД17770/2022 од 04.03.2022.године извршена другапромена пословног имена:S RAIL DOO SUBOTICA.

8.TRANS CARGO LOGISTICDOO BEOGRAD Јурија Гагарина 26, 11070Нови Београд

9.„RAIL TRANSPORTLOGISTIC DOOГоце Делчева 42, 11070Нови Београд

10.EURORAIL LOGISTIC DOOBEOGRADТаковска 46, БеоградРаније пословно име иседиште:EURORAIL LOGISTICSDOO SMEDEREVOВучачка 45, Смедерево

11.DESPOTIJA d.o.o. BeogradМилоја Ђака 23/г/2,Београд-Савски Венац

12.„НИС А.Д. НОВИ САД“Народног Фронта 12, НовиСад

13.„OBL LOGISTIC DOOBEOGRAD – Novi Beograd“Гандијева 109, Београд

14.„ELEKTROPRIVREDASRBIJE JP BEOGRADOGRANAK TENT“Драгољуба Урошевића –Црног 44, Обреновац

15.„TRANSAGENT OPERATORDOO BEOGRAD“Книћанинова 3, апартман 6,Београд

16.„ATM BG DOO NOVIBEOGRAD“Булевар Михајла Пупина127, Београд

17.,,Global Neologistics d.о.о.Beograd-Savskivenac“Војводе Миленка 7,Београд-Савски венацРаније пословно име иседиште:,,Global Neologistics d.о.о.Beograd-Starigrad“Кнегиње Љубице 4,Београд

18. PIMK д.о.о. Димитровград

19.Sinhron Rail д.о.о. БеоградМилутина Миланковићаброј 1 K/4, Нови Београд

20. Enna Transport Bgd д.о.о.БеоградМилутина Миланковићаброј 120 Г-3, Нови Београд

21. ZGOP DOO NOVI SADИндустријска 2Г, Нови Сад

22. Rail Cargo Carrier -Southeast d.o.o. BeogradХаџи Мелентијева 46

23. „M-RAIL” dooПрва индустријска 14,Крњешевци, Стара Пазова

24. „RAILIMPEX“ д.о.о.ДимитровградБалканска број 123,Димитровград


--------------------------------------------


Po meni je propušteno nekoliko važnih podataka u analizi Pluton Logistics.

Naime onaj najvažniji jeste da je obim teretnog saobraćaja opao za 9% bruto tonski u odnosu na 2023. i to je sada jako zabrinjavajući trend.
Screenshot (1250).png


Učešće prevoznika po godinama.
Screenshot (1254).png


Dalji rast intermodala.
Screenshot (1253).png


Screenshot (1248).png

Screenshot (1251).png


Неоптимизовано пословање. Када би узео број запослених сваког превозника у Србији и поделио са бројем превезених тона робе сваког превозника у теретном саобраћају у Србији, вероватно би добио убедљиво најлошији резултат у Србија Каргу.

Što je apsurd, jer Kargu fali izvršno osoblje, najgore je u jedinici Zaječar, jer je kolektiv premali za trenutne potrebe i osoblje se dovlači iz cele Srbije kao po kazni. To dovlačenje takođe košta i to je jedan od mnogobrojnih razloga lošeg funkcionisanja preduzeća.
Sa druge strane privatniku kancelarijsko osoblje sem dispečera i jednog menadžera nije potrebno, posao sa podizvođačima i zainteresovanim partijama se vode doslovno direktno sa gazdom. Kargo je primoran na birokratiju, jer akcije drži država koja zahteva jasnu sistematizaciju poslova, tako imaš armiju njih u Nemanjinoj, pa šefa vuče, šefa ZOVS-a u svakoj sekciji itd itd...
Naš Kargo nije jedini koji se muči, dosta državnih operatera ima tih problema (čak i SBB Cargo!), Slovenci su malo tu pametinije odigrali, jer su sklopili strateško partnerstvo između EP logistics i Tovornog prometa, ovo ih je rasteretilo pogotovo u investicionom smislu.

Kod nas..
Screenshot (1255).png
 
Poslednja izmena:
...

Što je apsurd, jer Kargu fali izvršno osoblje, najgore je u jedinici Zaječar, jer je kolektiv premali za trenutne potrebe i osoblje se dovlači iz cele Srbije kao po kazni. To dovlačenje takođe košta i to je jedan od mnogobrojnih razloga lošeg funkcionisanja preduzeća.
Sa druge strane privatniku kancelarijsko osoblje sem dispečera i jednog menadžera nije potrebno, posao sa podizvođačima i zainteresovanim partijama se vode doslovno direktno sa gazdom. Kargo je primoran na birokratiju, jer akcije drži država koja zahteva jasnu sistematizaciju poslova, tako imaš armiju njih u Nemanjinoj, pa šefa vuče, šefa ZOVS-a u svakoj sekciji itd itd...
Naš Kargo nije jedini koji se muči, dosta državnih operatera ima tih problema (čak i SBB Cargo!), Slovenci su malo tu pametinije odigrali, jer su sklopili strateško partnerstvo između EP logistics i Tovornog prometa, ovo ih je rasteretilo pogotovo u investicionom smislu.

Kod nas..
Pogledajte prilog 255132
Можда нешто не разумем али да ипак питам:

У овој анализи ефикасности да ли је правилније упоређивати државне и приватне превознике који имају већи удео у домаћем транспорту пошто ови што доминантно возе међународни само прелете преко Србије те немају потребе за толиком радном снагом?
 
па нема ни Карго толико потребе за радном снагом. нарочито што им је већина у администрацији, а не оперативи
 

Ovo bi trebalo da radi za njih, odnosno dobilo je dozvole za rad na mreži IŽS.

Pogledajte prilog 254487

Ja se izvinjavam na krivoj info, lok su registrovane na Sinhron Rail, inače friško proizvodnja, 2024. god. obe.
 
Vrh