Brigada Beograd je zahtevala da im se nabave vozila koja mogu da idu po šinama zbog Vračarskog tunela, ali im nije odobreno.Ne želim da znam kako bi izledalo gašenje ili spašavanje u npr Kanjonu reke Gradac ili na relaciji Zlatibor - Priboj...
Znam da Sektor za vanredne situacije ima planove kako i kuda može da dođe u skulčaju intervencije na ajvnim objektima, i verujem da ima plan kuda da priđe kom delu pruge pogotovu što su davno građene pa su imal ivremena da se pozabave tom tematikom.
Sad razmišljam o vatrogasnom vozu u Kanjonu Gradac, toliko je loša pruga da bi vozu više trebalo vremenda od Valjeva nego kamionu okolo naokolu preko brda xDDD
I vrv bi moralo da stoji po jedno vozilo u svakoj stanici kako bi mogli ''brzo'' da stignu.
IŽS ne može da zaposli dovoljno SS mehaničara i rukovaoca pruže mašine, nemaju svoje službe obezbeđenje i higijene. Raspustili su ophodare i čuvare mosta/tunela/kosine. Kubure i sa ljudstvom u pomoćnom vozu.Заборавио сам да ИЖС има камионе који могу да се возе по шинама, жуте Реное. Нек набаве такве ватрогасне и нек оформе своје ватрогасне јединице. Није нужно да све ватрогасне јединице буду при МУПу, као што је случај са аеродромима и фабрикама.
Чини ми се да су они набављени давно, пре Ћација.Вероватно су тако набављени и жути Ренои за ИжС.
To je zato što se već decenijama ne rešava uzrok već samo posledica.Нејасно ми је како за аутопутеве постоје средства и не доводи се у питање редовно кошење траве и растиња, док на железници то није случај. Чека се да све зарасте па се онда делује, што повећава трошкове него да се редовно коси.