Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Могла би железница да има своје ватрогасне јединице, а возила да буду по депоима. Ово је исти принцип као локотрактори које имамо.
 
Železnica jedva tera i ovo malo vozova po redu vožnje. To je domet.

A naravno da treba da postoje planovi za vanredne događaje.
I postoje. Ali čitava priča oko tog sektora u MUP je vrlo čudna.
Ima tamo vrsnih profesionalaca, ima onih zaleđenih u 1980. a ima i ovih politički ubačenih.

Kad se nešto desi, reaguju kako znaju i umeju. Često vrlo korektno, ali vrlo često sa ozbiljnim kašnjenjem zbog političkih odluka o njihovom angažovanju.
 
Ne želim da znam kako bi izledalo gašenje ili spašavanje u npr Kanjonu reke Gradac ili na relaciji Zlatibor - Priboj...
Znam da Sektor za vanredne situacije ima planove kako i kuda može da dođe u skulčaju intervencije na ajvnim objektima, i verujem da ima plan kuda da priđe kom delu pruge pogotovu što su davno građene pa su imal ivremena da se pozabave tom tematikom.
Sad razmišljam o vatrogasnom vozu u Kanjonu Gradac, toliko je loša pruga da bi vozu više trebalo vremenda od Valjeva nego kamionu okolo naokolu preko brda xDDD
I vrv bi moralo da stoji po jedno vozilo u svakoj stanici kako bi mogli ''brzo'' da stignu.
Brigada Beograd je zahtevala da im se nabave vozila koja mogu da idu po šinama zbog Vračarskog tunela, ali im nije odobreno.
 
Odlično, na svakom koraku imamo predispozicije za nove "nadstrešnice".
 
Заборавио сам да ИЖС има камионе који могу да се возе по шинама, жуте Реное. Нек набаве такве ватрогасне и нек оформе своје ватрогасне јединице. Није нужно да све ватрогасне јединице буду при МУПу, као што је случај са аеродромима и фабрикама.
 
Заборавио сам да ИЖС има камионе који могу да се возе по шинама, жуте Реное. Нек набаве такве ватрогасне и нек оформе своје ватрогасне јединице. Није нужно да све ватрогасне јединице буду при МУПу, као што је случај са аеродромима и фабрикама.
IŽS ne može da zaposli dovoljno SS mehaničara i rukovaoca pruže mašine, nemaju svoje službe obezbeđenje i higijene. Raspustili su ophodare i čuvare mosta/tunela/kosine. Kubure i sa ljudstvom u pomoćnom vozu.
Ne kažem da je loša ideja, ali im sigurno neće dopustiti da zaposle vatrogasce sa dvoputnim kamionima.
 
Oнда би могло министарство саобраћаја, дирекција за железницу.
 
Вероватно су тако набављени и жути Ренои за ИжС.
 
Вероватно су тако набављени и жути Ренои за ИжС.
Чини ми се да су они набављени давно, пре Ћација.

Те двопуте ватрогасне камионе би требало да имају ватрогасна друштва широм државе и да их користе редовно за своје потребе, а по потреби за железницу. Мишљења сам да је наша железница мали систем да би имала своју ватрогасну бригаду, а као што каже Хромопласт, нема двољоно ни много потребнијих стручних људи.
Друга ствар, приступни сервисни путеви су катастрофа. Треба само погледати дуж пруге Београд - Нови Сад. Негде их уз пругу ни нема, а ако их има зарасли су или они или заштитна ограда. У случају некое потребе, не дај Боже, прво треба сећи растиње па онда доћи до пруге.
Нејасно ми је како за аутопутеве постоје средства и не доводи се у питање редовно кошење траве и растиња, док на железници то није случај. Чека се да све зарасте па се онда делује, што повећава трошкове него да се редовно коси.

П. С. Ово би требало у тему Железнице - инфраструктура.
 
Нејасно ми је како за аутопутеве постоје средства и не доводи се у питање редовно кошење траве и растиња, док на железници то није случај. Чека се да све зарасте па се онда делује, што повећава трошкове него да се редовно коси.
To je zato što se već decenijama ne rešava uzrok već samo posledica.
I ne vidim da će se to u skorije vreme desiti.
 
Zar nije na JZ bilo vatrogasnih jedinica ko sto ima zel zdravstvo
 
Vrh