Dok su išli vagoni, prvi jutarnji polazak u 7 iz Užica je saobraćao sve do Vrbnicе(poslednja stanica na CG granici), onda se vraćao do Užica i oko 19 uveče vozio nazad do Prijepolja Teretne, odakle je u 3 ujutru polazio za Užice i tako svaki dan po 2 polaska sa jednom kompozicijom. Kada su Flirtovi zamenili vagone, 3 direktna polaska su uvedena od Prijepolja Teretne do Beograda, a stanice južno od Prijepolja su ostale bez putničkog saobraćaja, osim Brodareva gde staje noćni IR voz Beograd-Bar i dnevni samo u pravcu Bara ali iz nekog razloga ne staje i u povratku.Ево и ја да додам нешто - путнички воз Пријепоље теретна - Ужице на станици Златибор 2018. године. Тада су биле раздвојене линије Београд - Ужице и Ужице - Пријепоље. У овом вагону је углавном било 2-3 људи, тако да је воз беспотребно трошио струју.Pogledajte prilog 245592
Inace ovo bojenje i ako se ovde ne vidi od grafita jedno od bolji pogotovo od sive otuzne i zastava varijanteЕво и ја да додам нешто - путнички воз Пријепоље теретна - Ужице на станици Златибор 2018. године. Тада су биле раздвојене линије Београд - Ужице и Ужице - Пријепоље. У овом вагону је углавном било 2-3 људи, тако да је воз беспотребно трошио струју.Pogledajte prilog 245592