Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

IMR je u privatnom vlasništvu ("MK grupa") i već je bilo reči o tome da su sve zgrade osim upravne predviđene za bager, što je u skladu sa planom regulacije.
 
Ima, ali je loše integrisana sa peronskim delom pa je većina ljudi ne skonta, pogotovo od kada više ne radi blagajna tamo.

Pogledajte prilog 260554

I da ne zaboravim, identična je odavno neposednuta ŽS "Košutnjak".
Te stanice su stanice stare pruge. U obe žive ljudi, a u ovoj u Rakovici je samo u jednoj polovini objekta bila prodaja karata. Kada je izgrađena nova pruga, trebalo je da se izgradi i nova stanična zgrada, međutim to se nije desilo. Kao što se nisu desila ni dva koloseka ka Topčideru, jedan u samoj stanici i projektovana ukrštanja ka Topčideru (zato postoji ono ukrštanje kod stanice Košutnjak). Međutim, jeste izgrađena zgrada otpravnika vozova/telekomande identična kao u Prokopu i Zemunu (TPS).
 
Dobar dan! Jel neko zna gde ce biti glavna stanica u nisu kada sagrade tu brzu prugu? Da li ce ici do centra nisa ili samo ide do trupale Niš?

Nakon sto su otvorili stanicu u subotici za brzu prugu, pocelo me zanimati kako planiraju da spoje tu prugu sve do skoplja i soluna, ali nisam mogao da nadjem na forumu neke detalje za jug. Puno hvala ako neko zna.
 
Dobar dan! Jel neko zna gde ce biti glavna stanica u nisu kada sagrade tu brzu prugu? Da li ce ici do centra nisa ili samo ide do trupale Niš?

Nakon sto su otvorili stanicu u subotici za brzu prugu, pocelo me zanimati kako planiraju da spoje tu prugu sve do skoplja i soluna, ali nisam mogao da nadjem na forumu neke detalje za jug. Puno hvala ako neko zna.
Nema informacija na internetu jer ni oni nemaju pojma. Grad Niš želi potpuno da ukine deo od Crvenog Krsta preko originalne stanice što je katastrofalno. Mislim da su dobili po ušima iz ministarstva pa više niko ne spominje tako nešto.

Po meni, treba se ukinuti samo krak ka Banji koji prolazi kroz grad i taj prostor pretvoriti u LRT + linijski park ili LRT + put. Taj LRT bi se priključivao na železničku mrežu. Tu je potrebno umaciti par stajališta (Niš most npr.).

Kružni čvor bi imao dve glavne stanice, postojeća Niš i nova na Aerodromu. Većina vozova opslužuje obe stanice sem vozova za/iz Dimitrovgrada koji nastavljaju ka BG koji bi opsluživali samo Aerodrom stanicu. Naravno između ove dve stanice ide tramvoz/LRT i/ili gradska železnica
 
Ima, ali je loše integrisana sa peronskim delom pa je većina ljudi ne skonta, pogotovo od kada više ne radi blagajna tamo.

Pogledajte prilog 260554
Pominje se ovde na spisku:

“Nabavka se odnosi na izvođenje građevinskih radova na stanicama Zemun, Zemun Polje, Pančevo-Glavna, Ovča, Pančevački most, Vukov spomenik i Rakovica, kao i na stajalištima Karađorđev park, Tošin Bunar i Altina.”

Jes da se konkretno odnosi na stanicu, ali bar se nadam da to podrazumeva i staničnu zgradu (bar na stanicama gde ista postoji, kao što je slučaj u Rakovici)
 
Poslednja izmena:
Da li neko od vas zna kakav je plan što se tiče stanice Zemunsko Polje, mislio sam da će se veći značaj pridati toj stanici (poput Nove/Stare Pazove), međutim trenutno stanje je da 7 od 20 polazaka na relaciji NS-BG pristaje u Zemunsko Polje.
Da li će se situacija promeniti kasnije kada bude konekcije ka EXPO i Aerodromu? Ovo što sad imamo definitivno nije dovoljno
 
Da li neko od vas zna kakav je plan što se tiče stanice Zemunsko Polje, mislio sam da će se veći značaj pridati toj stanici (poput Nove/Stare Pazove), međutim trenutno stanje je da 7 od 20 polazaka na relaciji NS-BG pristaje u Zemunsko Polje.
Da li će se situacija promeniti kasnije kada bude konekcije ka EXPO i Aerodromu? Ovo što sad imamo definitivno nije dovoljno
А шта је са БГ:возом? У Земун Пољу има толико полазака градске железнице да се лако може отићи до Земуна или Батајнице на даље преседање.
 
Nema informacija na internetu jer ni oni nemaju pojma. Grad Niš želi potpuno da ukine deo od Crvenog Krsta preko originalne stanice što je katastrofalno. Mislim da su dobili po ušima iz ministarstva pa više niko ne spominje tako nešto.

Po meni, treba se ukinuti samo krak ka Banji koji prolazi kroz grad i taj prostor pretvoriti u LRT + linijski park ili LRT + put. Taj LRT bi se priključivao na železničku mrežu. Tu je potrebno umaciti par stajališta (Niš most npr.).

Kružni čvor bi imao dve glavne stanice, postojeća Niš i nova na Aerodromu. Većina vozova opslužuje obe stanice sem vozova za/iz Dimitrovgrada koji nastavljaju ka BG koji bi opsluživali samo Aerodrom stanicu. Naravno između ove dve stanice ide tramvoz/LRT i/ili gradska železnica
Niš..i..LRT.... možda za 70 godina bude neke priče 😁
 
А шта је са БГ:возом? У Земун Пољу има толико полазака градске железнице да се лако може отићи до Земуна или Батајнице на даље преседање.
Bg Voz je dobra opcija sem što su garniture u tragicnom stanju, pritom nikako se ne poklapa njegov red voznje sa Srbija Vozom. Ako cu izgubiti minimum sat vremena u presedanju bolje ipak tempirati ovih 7 koji krecu iz ZP.

Ukoliko isti broj stajanja u Zp odtane. Sutradan ce putnici iz Ns-a ukoliko uhvate neki od preostalih 13 polazaka biti primorani da sidju na Batajnicu , Zemun ili Nbg onda hvataju BgVoz do Zemun polja i onda treću konekciju do Aerodroma. Zvuci kao debakl. Mada videcemo vec kad dodje vreme
 
Какву трећу конекцију? Изаћи ће на НБГ или у Земуну и ухватити директно воз за аеродром. Једно преседање. Земун Поље је ту небитно, оно је само локација кроз коју игром случаја пролази пруга.

По мени или сви регио и регио експрес возови треба да стају у ЗП, или не треба ниједан. То треба опет да се споји у један ранг. Ово сада је неозбиљно и уведено искључиво због тога колико возова које боје имамо расположиво. Односно форсирање да пољак иде на регио експрес а швајцарац на регио. Триповање о сегментацији услуге као да имамо доступно 100 гарнитура, а не мање од 40.
Лично нагињем ка томе да сада сви поласци стају у ЗП и да се добије хомогеност услуге на сваких сат цео дан. Касније када БГ воз се врати на 15 минута, онда укинути за Регио сва стајања од Земуна до Батаје. Како год, само да је током целог дана исто, а не да корисник гата који полазак стоји а који не, и да има рупе од пар сати.

И да, не постоји никаква логика који полазак се одређује као регио а који као регио експрес односно који ће стајати у ЗП. Штеловано је на обрте гарнитура односно колико гарнитура које боје је тада доступно. Јер је побогу пресудно да ли је бео или црвен воз. Присуствовао сам више састанака у гумењари на ову тему, и невероватно ми је да не желе ни мало да саслушају разум него форсирају то правило да ако је бео воз мора да се класификује као регио експрес и да прескаче станице.
 
Какву трећу конекцију? Изаћи ће на НБГ или у Земуну и ухватити директно воз за аеродром. Једно преседање. Земун Поље је ту небитно, оно је само локација кроз коју игром случаја пролази пруга.

По мени или сви регио и регио експрес возови треба да стају у ЗП, или не треба ниједан. То треба опет да се споји у један ранг. Ово сада је неозбиљно и уведено искључиво због тога колико возова које боје имамо расположиво. Односно форсирање да пољак иде на регио експрес а швајцарац на регио. Триповање о сегментацији услуге као да имамо доступно 100 гарнитура, а не мање од 40.
Лично нагињем ка томе да сада сви поласци стају у ЗП и да се добије хомогеност услуге на сваких сат цео дан. Касније када БГ воз се врати на 15 минута, онда укинути за Регио сва стајања од Земуна до Батаје. Како год, само да је током целог дана исто, а не да корисник гата који полазак стоји а који не, и да има рупе од пар сати.

И да, не постоји никаква логика који полазак се одређује као регио а који као регио експрес односно који ће стајати у ЗП. Штеловано је на обрте гарнитура односно колико гарнитура које боје је тада доступно. Јер је побогу пресудно да ли је бео или црвен воз. Присуствовао сам више састанака у гумењари на ову тему, и невероватно ми је да не желе ни мало да саслушају разум него форсирају то правило да ако је бео воз мора да се класификује као регио експрес и да прескаче станице.
Hvala na lepom odgovoru. Mislio sam da će voz za Aerodrom/Expo da kreće iskljucivo sa stanice Zemun Polje a ne Novi Beograd ili mozda cak sa Prokopa.
 
И да, не постоји никаква логика који полазак се одређује као регио а који као регио експрес односно који ће стајати у ЗП. Штеловано је на обрте гарнитура односно колико гарнитура које боје је тада доступно. Јер је побогу пресудно да ли је бео или црвен воз. Присуствовао сам више састанака у гумењари на ову тему, и невероватно ми је да не желе ни мало да саслушају разум него форсирају то правило да ако је бео воз мора да се класификује као регио експрес и да прескаче станице.

REX preskakanje Tošinog Bunara je najveći "blunder" trenutno na celoj mreži, jer vozi "Poljak", je*** im logiku.
A i cena je nešto jača, jer tobože viši rang.

Pritom sami su pljunuli na tu njihovu odluku zbog tipa voznog sredstva, jer Poljak često radi za Prijepopje čist Regio.
 
Iskreno i nije jeka velika razlika “poljak” i švajcarac, to je isti voz, ovaj malo noviji malo udobniji malo duži.
 
Hvala na lepom odgovoru. Mislio sam da će voz za Aerodrom/Expo da kreće iskljucivo sa stanice Zemun Polje a ne Novi Beograd ili mozda cak sa Prokopa.
Prema planovima tokom EXPA će postojati dve linije na 30 min, Makiš-EXPO i Karaburma-EXPO, s obzirom da ove dve stanice nisu završene terminiraće ih u Ovči i Resniku. Nakon EXPA ostaje EXPO - Makiš (Resnik) kao jedina linija na 30 min.

Stgia, Zemun ili NBG će biti presedačke tačke
 
Vrh