Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nisam video da neko komentariše kvalitet i sigurnost izgradnje podvožnjaka ispod pruge na Novom Beogradu, kako vam se čini? Meni je juče izgledalo malo strašno, natopljen ceo grad od kiše, voz uspori u tom delu al pomalo je jezivo. :D
 
Stupanjem novog RV-a kompletno za sve vozove Vmax se spušta na 50 između Majdanpeka i Požarevca, odnosno bolje rečeno između Požarevca i Zvižda gde je bila 80 km/h.

Brzina za teretne između Sokolovice i Prahova se spušta na 30.

Brzina između Zaječara i Minićeva raste na 80 / 65 (kratka deonica oko Vratarnice) i 90 km/h između Malog Izvora i Minićeva.
 
Znači vozovi će se u stanici NS isključivati sa pruge BG-SU, da bi mogli da stanu na ovo stajalište, a onda ponovo u Rumenci uključivati na prugu BG-NS. To će zbog manje brzine i stajanja sigurno prouzrokovati minimum 5 minuta produženje voznih vremena. Hajde da se kladimo da neće korigovati red vožnje, nego će vozovi kasniti...
 
Znači vozovi će se u stanici NS isključivati sa pruge BG-SU, da bi mogli da stanu na ovo stajalište, a onda ponovo u Rumenci uključivati na prugu BG-NS. To će zbog manje brzine i stajanja sigurno prouzrokovati minimum 5 minuta produženje voznih vremena. Hajde da se kladimo da neće korigovati red vožnje, nego će vozovi kasniti...
Mislim da će morati da ga koriguju kada se pusti saobraćaj od Subotice do Budimpešte a kontam da će do tada i da se radovi na pristupnim saobraćajnicama ka TPS završiti.
Isto tako se nadam da će JGSP i SV dogovoriti bus prevoz koji će biti vezan sa polascima i dolascima za Suboticu i Budimpeštu
 
Ако је нешто добро у овој тужној ситуацији, то је што ће макар сада средити приступе том стајалишту и средити окружење, направити паркинг, итд. Да их није ово погурало, вероватно би то стајалиште било заборављено и остало без нормалног приступа годинама, можда и деценијама.

Идеална прилика и да се дода ново аутобуско стајалиште које би таман било око 400м удаљено од претходног ("Авијатичарска") и око 400м од кружног тока, који би био погодан за окретање неке привремене линије, а време може да сачека на стајалишту у продуженој ниши.
 
Ако је нешто добро у овој тужној ситуацији, то је што ће макар сада средити приступе том стајалишту и средити окружење, направити паркинг, итд. Да их није ово погурало, вероватно би то стајалиште било заборављено и остало без нормалног приступа годинама, можда и деценијама.

Идеална прилика и да се дода ново аутобуско стајалиште које би таман било око 400м удаљено од претходног ("Авијатичарска") и око 400м од кружног тока, који би био погодан за окретање неке привремене линије, а време може да сачека на стајалишту у продуженој ниши.
Ja cu ipak i dalje izlaziti u Pezosu:)
 
Ima, ali je loše integrisana sa peronskim delom pa je većina ljudi ne skonta, pogotovo od kada više ne radi blagajna tamo.

1000070417.jpg
 
Pisao sam dok je šef nadležne službe još bio onaj Stanko Kantar, tada mi je vrlo ljubazno odgovorio da postoji ideja da se jednog dana otvori ŽS "Košutnjak", ali da nije u konkretnim planovima.
 
Зар неће да је руше у склопу проширења булевара?
Bez ljutnje, ali stvarno me nekada zaprepaste tvoji komentari. Bulevar se svakako neće širiti na tu stranu, već eventualno može da "zagrabi" od zemljišta IMR-a. Što je i logično, jer šine (koje su na toj strani) treba da idu na sredinu.

A drugo, Infrastruktura železnice i Beograd su dva sveta. Da je tako, svedoči nam rusvaj u Vukovom spomeniku.
 
Зар није ту сужење између зграде станице и зграде покојне ИМР?
Верујем да ће пре жртвовати железницу него да ће плаћати власнику покојне ИМР да му сруше део зграде.
Screenshot_20251208_203650_Maps.jpg
 
Vrh