Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Није спреман јер није спремна ни ТК сала из које треба да се управља саобраћајем, а није спремна јер је забрањено коришћење зграде. Пруга је тестирана са ЕТЦС системом.
 
U pitanju je glupost Republičke građevinske inspekcije. Mogu da razumem da su zabranili korišćenje stanice Novi Sad, ali oni zabranju i korišćenje bilo kakve SS&TT opreme u st. Novi Sad. Isto je i sa stanicama Subotica, Bačka Topola, Naumovićevo, Žednik i Kisač, ni oprema u njima se ne sme koristiti dok se ne urade elaborat stanja ovih staničnih zgrada. To je jedini razlog zašto nema pune ETCS funkcionalnosti, inače DBST je obavio sva testiranja i sistem je funkcionalno 100% ispravan.
 
U pitanju je glupost Republičke građevinske inspekcije. Mogu da razumem da su zabranili korišćenje stanice Novi Sad, ali oni zabranju i korišćenje bilo kakve SS&TT opreme u st. Novi Sad. Isto je i sa stanicama Subotica, Bačka Topola, Naumovićevo, Žednik i Kisač, ni oprema u njima se ne sme koristiti dok se ne urade elaborat stanja ovih staničnih zgrada. To je jedini razlog zašto nema pune ETCS funkcionalnosti, inače DBST je obavio sva testiranja i sistem je funkcionalno 100% ispravan.
Kako možeš da kažeš glupost, zbog nemara i nekoliko svečanih otvaranja nezavršenih objekata, danas imamo 16 života manje. Dokle više sa tom praksom da polugotove objekte i projekte puštamo u funkciju, radi slikanja i političkih poena. Svi objekti dok ne dobiju potrebnu dokumentaciju za korišćenje, nema puštanje pruge za saobraćaj, a očigledno da postoje neki problemi, i očigledno je da više niko neće da stavlja svoj potpis na bilo šta. Treba završiti sa tim glupostima da političari vrše pritisak da se što pre nešto otvori, stavi u funkciju, a da ne snose nikakvu odgovornost.
 
Evo da ti objasnim. Ako je dat nalog da se neka zgrada statički ispita, ne postoji nikakva prepreka da za vreme tog ispitivanja elektronska oprema u toj zgradi bude van funkcije, odnosno da njeno korišćenje bude zabranjeno.
 
Čitaj ovo u zagradi što počinje rečju "osim:"
1000021517.jpg
 
@ttbgd
Pa daj celo rešenje ;)

Ovo znači da nije slučaj da je nešto radilo pa izašla građevinska inspekcija i zatvorila. Nikada nije ni dobijena dozvola da se koristi.
U ovom istom rešenju ispod ima obrazloženje zašto se nešto ne dozvoljava i šta investitor treba da uradi da bi dobio upotrebnu dozvolu.
Odavde možemo samo da zaključimo da objekti nisu bezbedni i samim tim čak ni struja ne sme da se uključi. Urušavanjem objekta bi moglo da dođe do požara, a bitnije je da ipak niko ne sme da uđe. Ako niko ne sme da uđe meni nije jasno kako bi se startovala oprema koja je potrebna. Neko mora da uključi struju i pokrene ostale sisteme. Obična sala za hostovanje servera ima redudantne klime i PP sisteme koji se automatski aktiviraju. Takođe ima agregate koji se aktiviraju u slučaju nestanka el. energije. Ovde nije u pitanju obična server sala i verujem da je sve daleko komplikovanije.

S obzirom da je zahtev investitora da se dozvoli korišćenje sistema i objekata Ministarstvo nije nikako moglo da dozvoli korišćenje sistema i pri tome da zabrani korišćenje objekata u kojem su ti sistemi. Ekvivalentno bi bilo točkovi su neispravni ali možete da koristite auto.
 
U pitanju je glupost Republičke građevinske inspekcije. Mogu da razumem da su zabranili korišćenje stanice Novi Sad, ali oni zabranju i korišćenje bilo kakve SS&TT opreme u st. Novi Sad. Isto je i sa stanicama Subotica, Bačka Topola, Naumovićevo, Žednik i Kisač, ni oprema u njima se ne sme koristiti dok se ne urade elaborat stanja ovih staničnih zgrada. To je jedini razlog zašto nema pune ETCS funkcionalnosti, inače DBST je obavio sva testiranja i sistem je funkcionalno 100% ispravan.
Dobro suditi svakome ko ikada u budućnosti napiše ovako nešto, bez obzira što je sada u toku pretvaranje glumljenja odgovornosti.

Nego, soko upravo sada u 13:19 na Novom Beogradu a tada već treba da je na Prokopu. 2 na sat Tošin bunar.
 
Dobro suditi svakome ko ikada u budućnosti napiše ovako nešto, bez obzira što je sada u toku pretvaranje glumljenja odgovornosti.

Nego, soko upravo sada u 13:19 na Novom Beogradu a tada već treba da je na Prokopu. 2 na sat Tošin bunar.
Уведена је лагана вожња, у зони радова на пробијању насипа ради спајања два булевара, са Vmax 20 km/h.
 
Не памтим да је на железници било горе стање него сада. Толике паре се улажу, а слабо има помака, бар што се тиче особља и неких пруга. Станица Стара Пазова ће ускоро бити поседнута само по дану станичним радником. То се планира и за неке станице на прузи Нови Сад - Богојево. Телекоманда на прузи Београд - Врбница се гаси. Станични размак је на потезу Пожега - Ужице, а станице Узићи, Севојно и Ужице теретна ће бити непоседнуте. У Источној Србији је исто проблем недостатка особља, непоседнутих станица и мале пропусне моћи пруга.
Но, то изгледа да слабо кога занима јер се слабо шта решава по том питању.
 
Телекоманда на прузи Београд - Врбница се гаси. Станични размак је на потезу Пожега - Ужице, а станице Узићи, Севојно и Ужице теретна ће бити непоседнуте.

Какав ***ени пораз.
 
Не памтим да је на железници било горе стање него сада. Толике паре се улажу, а слабо има помака, бар што се тиче особља и неких пруга. Станица Стара Пазова ће ускоро бити поседнута само по дану станичним радником. То се планира и за неке станице на прузи Нови Сад - Богојево. Телекоманда на прузи Београд - Врбница се гаси. Станични размак је на потезу Пожега - Ужице, а станице Узићи, Севојно и Ужице теретна ће бити непоседнуте. У Источној Србији је исто проблем недостатка особља, непоседнутих станица и мале пропусне моћи пруга.
Но, то изгледа да слабо кога занима јер се слабо шта решава по том питању.
Питање лаика:

Постоји ли нека (озбиљна?) економска анализа које су неопходне железничке станице и са којим радним временом?
 
Požega - Užice je bar dobra brzina pa se bar neće dugo čekati zbog međustaničnog rastojanja.
Ali daljeka Vrbnici ne želim ni da pomišljam kako će to da izlgeda... Neke su neposednute a neke imaju osoblje + katastrofa brzine
 
Požega - Užice je bar dobra brzina pa se bar neće dugo čekati zbog međustaničnog rastojanja.
Ali daljeka Vrbnici ne želim ni da pomišljam kako će to da izlgeda... Neke su neposednute a neke imaju osoblje + katastrofa brzine
Od Užica do B.Polja jedine stanice koje su permanentno opsednute su Priboj,Prijepolje teretna i Vrbnica.
Ovo sve ostalo je neposednutno.
Kada su ukinuli TK Požega JUG, stanica Branešci je posednuta i to samo preko dana 8 sati.
Tako da katastrofa je totalna.
Eno primer Fiata koji stoji u Priboju od nula sati noćas i pitanje je kada će krenuti ka Užicu. A on nije jedini teretni voz na toj pruzi.
Znači noću se ukrštavanja vozova odvijaju u međustaničnim odsecima:
Užice-Priboj, Priboj-Prijepolje teretna i Prijepolje teretna-Vrbnica. I sad sami izračunajte kolika je propusna moć ove pruge od Požege do granice sa Crnom Gorom.
 
Питање лаика:

Постоји ли нека (озбиљна?) економска анализа које су неопходне железничке станице и са којим радним временом?
Све и да постоји, исте се не би придржавали као што се не придржавају небројено закона, прописа и сл.
Довољан је последњи случај када су воду у Темерину, са високим садржајем арсена, на скупштини општине прогласили за исправном. Јесте да нема везе са железницом али се тако ради свуда. Уместо да се подигну плате извршном особљу и побољшају услови рада и бар тако привукли нови људи, а и задрже постојећи, њима је лакше да позатварају станице. Питам се шта ће бити када се затвори и последња станица?
Станице Буковачки Салаши и Пригревица су биле привремено затворене јер је особље отишло на ,,спортске" игре. Иако јасно стоји, да у случају потребе рада, раднику се може одбити одлазак.
 
Vrh