Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ne drami, iz ove greške u kucanju se ne može protumačiti ništa drugo osim da je reč o nosaču.
 
Pozdrav,

Ne dramim i ne tumačim, čitam šta piše. Projekat bilo čega se ne tumači već ČITA. Sutra neki advokat može da se zakači za 'nisač', sudija mu neće moći reći da 'ne drami, ovo se tumači tako i tako...'.
Mislim da nisi shvatio poentu - projekti infrastrukturni NE BI SMELI imati nikakve slovne greške, koliko hod sitne bile...

pozdrav,
Petar
 
Лично, као пројектант правим много словних грешака. Кад је ниво пројеката приватна кућа то може да прође, јел је мали тим и мали буџет на пројектовање. Кад радим у великом тиму, тј велики пројекат, тим пре инфраструктура, обавезно имамо човека који пегла те ствари.
Словна грешка не говори о квалитету пројектаната свакога понаособ већ о организацији посла и квалитету документације, тако да Петрова примедба има места. Тим пре ако је међународна прича.
 
???
 

Prilozi

  • download1.jpeg
    download1.jpeg
    5,1 KB · Pregleda: 67
0% greške ne postoji. Uvek u svemu postoji tolerancija u procentima.
 
Ako je sam projekat ovako pismen, na šta li će tek ličiti konačna izvedba....

Često se dešava da projekti sadrže ovakve greške – od korišćenja ošišane latinice, zamene slova Z i Y, pa do pisanja "dj" umesto "đ" ili "ђ".U
U pitanju je PGD – projekat za građevinsku dozvolu. Nije mi bila namera kada sam postovao da to posebno ističem, jer smatram da nije vredno trošenja energije, iako se slažem da dokumentacija treba da bude gramatički ispravna na drugom mestu ali tehnicki na prvom mestu.

Inace toga ima brdo i u "eminentnim" stranim projektima sa EN/US govornog podrucja.
 


Tek sad...

Pa već je bio jedan koji je dodeljen FTN-u NS. Šta se desilo?
 
Spominjano je ovde da je po nalogu tužilaštva ili već koga, bilo zabranjeno da se vrše bilo kakvi radovi i pristup samoj zgradi,dok traje istražni postupak. Vrv je sada to sve završeno pa se može pristupiti izradi elaborata o oceni stanja.
Neko ko zna detaljnije će se već javiti i napisati.
 
Spominjano je ovde da je po nalogu tužilaštva ili već koga, bilo zabranjeno da se vrše bilo kakvi radovi i pristup samoj zgradi,dok traje istražni postupak. Vrv je sada to sve završeno pa se može pristupiti izradi elaborata o oceni stanja.
Neko ko zna detaljnije će se već javiti i napisati.

Da, ali javna nabavka je bila sprovedena i ponuđač izabran. Čekalo se da tužilaštvo dozvoli pristup. Nije bilo potrebe da se raspisuje nova javna nabavka. Osim ako je ili FTN odustao od ugovora ili IŽS poništio ugovor. A o tome se ovde ne govori.
 
Можда је ово проблем: "Крајњи рок за извршење услуге не дужи од 120 календарских дана од дана закључења Уговора."
Претходни је био преговарачки, а сада је отворени поступак.
Нисам регистрован па не могу да скинем техничку док.: ЛИНК
 

Prilozi

  • Screenshot_20250606_112626.png
    Screenshot_20250606_112626.png
    121,3 KB · Pregleda: 46
Има ли пројекта стајалишта? Много је питања које требају да се реше, кретање путника, куда улазе у аеродром и слично..
 
Spominjano je ovde da je po nalogu tužilaštva ili već koga, bilo zabranjeno da se vrše bilo kakvi radovi i pristup samoj zgradi,dok traje istražni postupak. Vrv je sada to sve završeno pa se može pristupiti izradi elaborata o oceni stanja.
Neko ko zna detaljnije će se već javiti i napisati.

Ja bih rekao da je FTN u sukobu interesa ako su radili na vestacenju.

1749216354043.png


Drugo, ne verujem da FTN ima veliku licencu za izvodjenje koja se zahteva.

1749216405989.png
 
Помињано је да је ФТН у могућем сукобу интереса па да је зато обустављен њихов рад. Но, да је тако, одмах би ишли на избор другог понуђача.
Мислим да је истекао рок и да су зато расписали нов позив. Сазнаћемо после рока који је 19.06.
 
Vrh