Ovde konkretno mislim na ovih 30 pari koje je spomenuo Pendolino koji su većinom daljinski. Ne sporim problem ukidanja stajališta i izuzetno sam zabrinut zbog toga.Kako će da pokriva kretanja kada se ukida pola službenih mesta.
Ovde konkretno mislim na ovih 30 pari koje je spomenuo Pendolino koji su većinom daljinski. Ne sporim problem ukidanja stajališta i izuzetno sam zabrinut zbog toga.Kako će da pokriva kretanja kada se ukida pola službenih mesta.
Na Prokopu je bilo okačeno i da požarevački Re startuje valjda od 2021/2022, do danas ostade mrtvo slovo u redu vožnje.Što se tiče voza iz Beograda za Zrenjanin, na stajalištu Pančevački most je okačen red voznje i tamo piše da kreću da saobraćaju od 1.9.2024.
gledam na mapi to i ne izgleda toliko strasnoStajalište na glavnoj pruzi bi bilo moguće rešenje, mada je to već dosta daleko od grada.
Znači ništa od toga najverovatnije...Na Prokopu je bilo okačeno i da požarevački Re startuje valjda od 2021/2022, do danas ostade mrtvo slovo u redu vožnje.
Јеси био ти икад у Чортановцима? Јеси ли се возио путем од Чортановаца до Бешке? Да ли стварно мислиш да просечни становник тог села може да извуче успон од уласка из смера Бешке до центра села? Да си навео коришћење бицикла у Бешки, Инђији, Старој Пазови, Новој Пазови, Петроварадину, па чак и Сремским Карловцима, али у Чортановцима...Uvrstite u zahteve da se asfaltira i uredi onaj kraći pristupni put od 2,5km, kao i da se obezbedi mesto i oprema za sigurno odlaganje bicikli na novoj staici Beška. U Čortanovcima dosta ljudi kapiram vozi bajs, pa da im se bar obezbedi da mogu bajsom na stanicu, ostave bajs i idu dalje negde.
Не може човек да не спомене политику. Битно је да железнички сектор и ЦИП нису криви. Они су безгрешни и њихова пројектантска решења су генијална.Nadam se da ne želiš da kažeš da u opozicionim krugovima nije bilo ljudi koje je trebalo da zanima ovako nešto ogromno za građane Čortanovaca?
Malo sam razmislio pa da se korigujem. Mislim da je najveći potencijal u brzim ili ReExp vozovima, jer trenutno ima mnogo više putnika od Kruševca, Paraćina, Ćuprije i Jagodine ka Beogradu nego direktno iz Niša....
Potencijal renovirane pruge BG-Niš leži u direktnim IC vozovima na relaciji BG-Niš od kojih bi po neki išao skroz do Leskovca, a možda nekada u budućnosti i do Vranja, a sa druge strane do Novog Sada.
Naravno, brzi ili ReExp vozovi koji bi išli 160km/h i bili ozbiljna konkurencija autobusima kako cenom tako i brzinom. Tu je i Kruševac koji je veliki centar.
Sa druge strane, Kragujevac možda (ogroman znak pitanja), dok Požarevac i Smederevo apsolutno ne vidim u bilo kojoj priči, pogotovo u svetlu "rekonstrukcije" pruge za Malu krsnu.
Zar ovde nije bilo reči da bi struka mogla da digne glas protiv tako bezumnih rešenja? Da biste mogli vi koji to sada znate da alarmirate javnost i posebno ljude koji žive u tom kraju da sada reaguju? Da ne biste posle kao i za Čortanovce na ovom forumu komentarisali da je kasno nešto menjati. Evo sada nije kasno, sada je pravi trenutak.
Како мислите пруге која пролази 500м од места, пруга пролази уз само место, тј. траса на тој деоници није измењена у односу на стару пругу. Да ли нико од становника није знао, то не знам. Ми смо пре 4 године купили тамо кућу. Али знам да општина Инђија није имајла НИТИ ЈЕДНУ примедбу на пројекат.Зар стварно нико од становника Чортановаца није био упознат са плановима за модернизацију пруге која пролази 500 метара од места, нешто што је помпезно најављивано годинама, пре него што су радови почели?
Зар нико из Инђије није указао на потенцијални проблем док су ствари још можда могле да буду другачије?
Једино што сам у медијима чуо док се пројекат реализовао била је примедба појединих становника Сремских Карловаца да им "радови и пруга одузимају обалу".
Без "ви"Како мислите пруге која пролази 500м од места, пруга пролази уз само место, тј. траса на тој деоници није измењена у односу на стару пругу. Да ли нико од становника није знао, то не знам. Ми смо пре 4 године купили тамо кућу. Али знам да општина Инђија није имајла НИТИ ЈЕДНУ примедбу на пројекат.
Ja im nisam ukinuo stanicu, pa da na meni iskaljuješ bes. Možda je trebalo da pročitaš još nešto malo više od poslednjeg posta.Јеси био ти икад у Чортановцима? Јеси ли се возио путем од Чортановаца до Бешке? Да ли стварно мислиш да просечни становник тог села може да извуче успон од уласка из смера Бешке до центра села? Да си навео коришћење бицикла у Бешки, Инђији, Старој Пазови, Новој Пазови, Петроварадину, па чак и Сремским Карловцима, али у Чортановцима...
Не може човек да не спомене политику. Битно је да железнички сектор и ЦИП нису криви. Они су безгрешни и њихова пројектантска решења су генијална.
Moram da je spomenem u kontekstu nedavnih protesta i mnogobrojnih komentara da je vladajuća falanga kriva za to što su Čortanovci ostali izopšteni od civilizovanog sveta.Не може човек да не спомене политику. Битно је да железнички сектор и ЦИП нису криви. Они су безгрешни и њихова пројектантска решења су генијална.
Наравно да су знали сви за то. Чортановчани су узели дебеле паре за куће које су морале да буду порушене због изградње нове пруге па их је болео ћошак да се нешто буне око тога где се станица налази. Не би ни сад од тога ништа било да се у Инђији не одржавају локални избори, па се Страхиња из покрета Грађанин раскокодакао око тога, заједно са довођењем Н1 и екипе. Класично политичко про****вање.Зар стварно нико од становника Чортановаца није био упознат са плановима за модернизацију пруге која пролази 500 метара од места, нешто што је помпезно најављивано годинама, пре него што су радови почели?
Нико се није интересовао за пројекат?
Зар нико из Инђије није указао на потенцијални проблем док су ствари још можда могле да буду другачије?
Једино што сам у медијима чуо док се пројекат реализовао била је примедба појединих становника Сремских Карловаца да им "радови и пруга одузимају обалу".
Нема мањи потенцијал Београд - Ниш од Београд - Нови Сад.Ovo maštanje o 17 pari brzih vozova + 6 pari međunarodnoh + 7 pari Re je lepo, ali moram da kažem prilično nerealno, jer toliko nemamo ni BG-NS koja ima daleko veći potencijal od Niške.
Potencijal renovirane pruge BG-Niš leži u direktnim IC vozovima na relaciji BG-Niš od kojih bi po neki išao skroz do Leskovca, a možda nekada u budućnosti i do Vranja, a sa druge strane do Novog Sada.
Kao neko ko je sa južne pruge i kao neko ko zna svaku krivinu i svaku stanicu od BG do Niša, imam pravo da ti odgovorim bez emocija.Нема мањи потенцијал Београд - Ниш од Београд - Нови Сад.
Ово ми никако није јасно, "понеки скроз до Лесковца", а "можда у некој будућности до Врања"? Готово сваки ИЦ полазак за Ниш треба да продужава или до Врања, или до Пирота (или до места уз границу у оба случаја)...
Naravno da je falanga najvise kriva, to sto je opozicija glupa i nesposobna a narod u proseku retardiran ih ne oslobadja odgovornosti.Moram da je spomenem u kontekstu nedavnih protesta i mnogobrojnih komentara da je vladajuća falanga kriva za to što su Čortanovci ostali izopšteni od civilizovanog sveta.
Pošto neko spomenu da običan građanin ne može znati da li postoji javna rasprava ili javni uvid o ovoj temi, onda je sasvim logično pitanje gde je u to vreme bila opozicija u opštini Inđija. I na primer da ukaže na ono što se sprema. Jer valjda u opozicionim partijama postoje neki učeni ljudi koji se iole razumeju u ovu tematiku pa su mogli da alarmiraju stanovništvo Čortanovaca i Beške. Zašto ih onda nije bilo briga a sad odjednom jeste, kada je sve dovedeno pred svršen čin.
Zato sam spomenuo politiku i ni zbog čega drugog.
I da se razumemo...
Stanica u Čortanovcima je trebala da ostane i ja sam za to od početka ali nekakva "budževina" kakva se ovde spominje i predlaže,svakako ne.
Аман, како нема математику... Па миграције за викенд Врање - Београд су реда величине 3.000 људи. Повратна аутобуска карта је 5.000 динара, колима треба 100 евра тамо и назад. Постојала би пуна оправданост и за дневни лет Врање - Београд, само да постоји аеродром, АТР-ом, петком и недељом А320: пун би био. Није никаква шала; да постоји линија, досад бих летео на десетине пута.Produžavanje IC linija van brze pruge ima smisla samo na kratkim deonicama, kao što je Stalać-Kruševac. Odlazak Sokola do Vranja nema matematiku.
Од Београда до Новог Сада био је потребан други колосек.1000 пута боље би било да смо се определили за то да све пруге буду са брзинама 120кмч, а неке деонице 160, уз задржавање свих станица и стајалишта која су практична, и изградњу нових где би имало смисла. И дуплирања колосека где год треба, и денивелисања укрштања где год може.
200 на сат је ложана за сељану, Зоку и Тому.
A šta je isplativije/korisnije, što bi se reklo, za Srbiju, tj. za narod ili za građane, kako ko voli??И за ИЖС и за СВ исплативије је организовати саобраћај и одржавати 180км магистралне пруге за 200 него 400км магистралних, регионалних и локалних пруга 120/160.