Зато што је то наш и црногорски унутрашњи саобраћај.
У принципу када би имали довољно вагона и договор са ЖПЦГ све што сада иде од Београда до Пријепоља могло би да се продужи до Подгорице или Бара.
Једноставно то није случај, ван сезоне више нема чак ни дневног барца.
Мој пост односи се на путнике који ван сезоне крену из Београда или Ваљева, Ужица и иду до Бијелог Поља, Подгорице или обрнуто.
Њих је јако мало.
Воз Београд - Сарајево са стајањем у свакој већој станици и код нас и у БиХ путовао би преко 10 сати и притом и код нас и код њих купи много мање у унутрашњем саобраћају од воза Београд - Бар.
Са уласком у Тузлу која је једини већи град на траси код њих путовање се додатно продужава а поред тога не постоји рационалан разлог да неко из Тузле до Сарајева путује возом који кружи преко Добоја и Зенице.
У принципу када би имали довољно вагона и договор са ЖПЦГ све што сада иде од Београда до Пријепоља могло би да се продужи до Подгорице или Бара.
Једноставно то није случај, ван сезоне више нема чак ни дневног барца.
Мој пост односи се на путнике који ван сезоне крену из Београда или Ваљева, Ужица и иду до Бијелог Поља, Подгорице или обрнуто.
Њих је јако мало.
Воз Београд - Сарајево са стајањем у свакој већој станици и код нас и у БиХ путовао би преко 10 сати и притом и код нас и код њих купи много мање у унутрашњем саобраћају од воза Београд - Бар.
Са уласком у Тузлу која је једини већи град на траси код њих путовање се додатно продужава а поред тога не постоји рационалан разлог да неко из Тузле до Сарајева путује возом који кружи преко Добоја и Зенице.
Poslednja izmena: