Onda se izvinjavam.Bilo je oko desetak radnika. Radili su ispred zgrade na mestima gde je rezan asfalt, a troje ih je radilo u zgradi oko stupova kod ulaza, čuli su se i radnici u čekaonicama iza lifta.
Onda se izvinjavam.Bilo je oko desetak radnika. Radili su ispred zgrade na mestima gde je rezan asfalt, a troje ih je radilo u zgradi oko stupova kod ulaza, čuli su se i radnici u čekaonicama iza lifta.
Nemaš zašto da se izvinjavaš.Onda se izvinjavam.
Само да испадне да је другачије, сврха те уметнуте терасе је једино шетња уз прочеље.Olupali sav mermer sa poda stanice u ns sta mermer toliko bio loš
Cemu ova skalamerija sta je njena svrha sta se dobija na kvalitetu usluge ....
Imaju i gore kafić, bivši ekspres restoran, trafike i prodavnice bolje da uguraju u prostorije u holu ispod sata.Pa ja nekako računam da su planirali da tu naprave prostor za par stolova za neki kafe ili restoran brze hrane - to bi efektivno smetalo u parteru, iako je jako prostran, jer je prostor takav kakav je svaki sto bi bio između ulaza i biletarnica ili izlaska na peron.
Bolje da naprave neki mini market, ako ne mogu već veliki da uglave tamo. A u onoj improvizovanoj čekaonici sam primetio ventile za vodu. Možda otvore i tu nešto.Imaju i gore kafić, bivši ekspres restoran, trafike i prodavnice bolje da uguraju u prostorije u holu ispod sata.
To se lako rastavi.Kakva budževina terase, primetio sam je još pre neki mesec i izgledala mi je odvratno i tranziciono. Neka stave neki radikalski kiosk iz Zemuna ja volim 90te gore na tu sklepotinu da vizuelni dogadjaj bude potpun.
Da je stanica zaštićena kao spomenik kulture ne bi mogli tako da zlostavljaju objekat i estetiku, ovako pošto nije mogu da rade šta hoće.
Misliš da market bude na mestu kafića gore kod pertona?Bolje da naprave neki mini market, ako ne mogu već veliki da uglave tamo. A u onoj improvizovanoj čekaonici sam primetio ventile za vodu. Možda otvore i tu nešto.
Pa nisam baš mislio tu, neka tu bude kafić i dalje, sigurno ima negde mesta dole. Mada po prilično velik je to lokal gore.Misliš da market bude na mestu kafića gore kod pertona?
Ако се добро сећам, ту је био фризерски салон пре реконструкције станице.A u onoj improvizovanoj čekaonici sam primetio ventile za vodu. Možda otvore i tu nešto.
Зграда станице је под претходном заштитом (http://www.zzskgns.rs/spisak-objekata-u-celinama-prethodna-zastita/).Da je stanica zaštićena kao spomenik kulture ne bi mogli tako da zlostavljaju objekat i estetiku, ovako pošto nije mogu da rade šta hoće.
Hvala za angažovanje!Moj savet je da proslediš meni šta želiš, kad se sve to nakupi će se poslati onome koga je briga da se to sredi.
Videćemo šta može da se uradi. Prijateljski savet, kad im pišeš posmatraj malo situaciju. Njima je bitno BG-NS, Strelište ih apsolutno ne zanima. Ti možeš da ispišeš nešto top za Prokop i onda staviš Strelište gde ih izgubiš u smislu pažnje. Tako da, drži sve kratko, koncizno i na jednu temu se skoncetriši. Njih apsolutno ne zamima strelište ako je očigledno da nemaju novca ni Prokop da srede. Ali za Prokop ima šanse da se nešto uradi ako dođe naredba od gore.Hvala za angažovanje!
Ispod je kopija dela moje objave iz oktobra u temi o Prokopu:
Peroni IV, V i VI i pothodnik prokišnjavaju.
Peron II je ostao kritičan.
Svi su prljavi i umazani.
Prvi put vidim uživo nosače travelatora, žalosni su.
Nekoliko travelatora i liftova ne radi.
Prelazak sa perona na peron ko žuri da presedne je otežano jer su razdvojeni polasci i dolasci pa ne možete travelatorom i gore i dole bez prolaska kroz dve barijere. Imaju liftovi, ali su mali i spori (ako uopšte rade).
Primeti se nedostatak klupa u holu, ljudi sede na metalnim ogradama oko ekrana i tabli sa putokazima.
Velika pohvala za ploču za slepe i ekran za gluve, ali problem je što su taktilne trake na peronima pokidane.
Kraj kopije, ne znam kako da stavim u citat, izvinjavam se.
Stanje jutros, svi peroni prokišnjavaju, na drugom bukvalno teče, vidi se pri vrhu fotografije.
Pogledajte prilog 186670
I dalje je sve prljavo i umazano. Po peronima blatnjavo i klizavo, po hodnicima se prašina skupila u mace koje lete okolo. Toaleti su strašni, smrad ne može da se fotografiše, ali može da se nasluti (narandžasto po podu nažalost nije rđa). Panel koji je otpao u muškom toaletu na dolascima je već neko objavio, ali nije viška da se podsetimo.
Pogledajte prilog 186671
Pogledajte prilog 186672
Pogledajte prilog 186673
Pogledajte prilog 186674
Loše je projektovan toalet, i do toaleta na odlascima i na dolascima sam hodao taktilnom trakom i otvorila su se vrata ženskog dok sam prolazio.
Ova budževina na peronu 5 je urnebesna.
Pogledajte prilog 186675
Što se tiče tehnike:
Peron 2 odlazak travelator radi, lift ne radi
Peron 3 odlazak travelator radi, lift radi
Peron 4 odlazak travelator radi, lift radi
Peron 5 odlazak travelator ne radi, lift radi
Na dolascima peron 2 travelator ne radi, lift radi
Ostale nisam stigao da isprobam.
Presedanje je poboljšano, otvoren je drugi pothodnik.
Problem je što je čvor projektovan za prolazne vozove, a stanica ima razdvojene dolaske i odlaske. Vozovi stoje na dolascima. Trebalo bi da barem terminirajuće vozove dovezu do dela perona gde se silazi iz hola nakon što svi putnici napuste voz.
Jasno je da to nije praktično za prolazne, ali bi onda barem mogli da naznače deo perona na kome stoji voz. Ljudi koji ne znaju, čekaju tamo gde siđu, pa onda trče kada stigne voz.
Taktline trake koje su nalepljene su pokidane i ne samo što tako gube svrhu nego predstavljaju opasnost da neko zapne i povredi se, a može i da padne na kolosek. Ovo je sa perona 6:
Pogledajte prilog 186676
Pogledajte prilog 186677
Pogledajte prilog 186678
Za kraj, Flirt sa brkovima da popravi utisak.
Pogledajte prilog 186680
To je što se tiče Prokopa, imam još primedbu za Pančevo strelište.
Bio je mrak, ploče su polupane i kako sam stao na jednu, propala mi je noga. Nije mi bilo ništa, ali neko stariji ili neoprezniji može da se povredi. Uopšte nije osvetljeno pa se i ne vidi koja je polomljena. Nema nikakve oznake da se tu nalazi stajalište, polupan peron i nekoliko nadstrešnica ne uliva poverenje da tu zaista staju vozovi. Nekoliko tabli i redova vožnje nije neka cifra. Takođe, nema ga ni na aplikaciji što nije problem jer je ista cena i do Varoši i do Vojlovice pa je svejedno, ali opet ne uliva poverenja da vozovi staju na Strelištu.
To je to, izvinjavam se za maratonsku objavu. Radije bih svime ovime smarao nekoga iz infre svaki dan nego vas.
ovde se vidi da novca ima i vise nego sto treba, ali nema mozgaNjih apsolutno ne zamima strelište ako je očigledno da nemaju novca ni Prokop da srede.
Šta predstavljaju ove brojke na skrinšotu?Evo malo politike. Železnica nije postojala pre 2012
Ана Брнабић измислила парну машину у Србији.Evo malo politike. Železnica nije postojala pre 2012
Još jedno kapitalno delo Dulevoza
Zvornik - Beograd
Ja razumem da su levo km novih izgradjenih pruga a u to računaju modernizaciju pruga tipa BG-NS a desno su kilometri remontovanih pruga.Šta predstavljaju ove brojke na skrinšotu?
Neka legenda?