mihajloboric87
Advanced
- Učlanjen(a)
- 24.02.2021.
- Poruke
- 2.864
- Pohvaljen
- 4.898
Zabraniti im vožnju. Neka iznajme autobus.Надам се да ће појачати присуство полиције на станицама и у возовима док се хулигани буду превозили.
Zabraniti im vožnju. Neka iznajme autobus.Надам се да ће појачати присуство полиције на станицама и у возовима док се хулигани буду превозили.
Mađarska strana navodi cenu od 6.20 evra jednosmerno za Subotica - Segedin, srpska strana je govorila 3.20 biće interesantno ako su različite cene a moguće je.
Može onaj što stoji u TPS Zemun...Bolje da pošalju neki ofucani rvr, ovi "rodoljubi" će razgraditi voz od silne ljubavi prema svom klubu i otadžbini.
Beograd - Budimpešta voz dok je išao, povratna karta na srpskoj strani je koštala kao jednosmerna na mađarskoj od/do Subotice.Tешко да су различите цене. Морају се усагласити. Мађари заиста на сајту продају по цени 6,2 евра, што је превише. Могуће да још нису средили онлајн продају и убацили све понуде, тј. надам се.
Beograd - Budimpešta voz dok je išao, povratna karta na srpskoj strani je koštala kao jednosmerna na mađarskoj od/do Subotice.
Takođe, trenutno Budimpešta - Beč isti voz ako kupuješ u Mađarskoj nekad košta i 5x manje jer u Austriji menjaju stalno cene.
Izvini, nije tačno. Koja je logika iza ovoga, ne znam, ali čisto sam hteo da nađem običan primer. ICE, Beč - Essen, isti polazak u ponedeljak, dve potpuno različite cene na sajtu ÖBB i DB (ovo što piše ab na sajtu DB ne znači ništa, jer je to i najjeftinija cena bez popusta za studente i slično).Tешко да су различите цене. Морају се усагласити. Мађари заиста на сајту продају по цени 6,2 евра, што је превише. Могуће да још нису средили онлајн продају и убацили све понуде, тј. надам се.
Отприлике.Правац кроз данашњу Хрватску може да буде активиран само ако је то интерес крупног капитала и то пре свега за превоз робе. Србија и Хрватска немју довољан капацитет ни путника ни робе између себе да би та пруга била исплатива. Унутар Србије, коридор је међународан, па и ми можемо да имамо неку 'асницу.
Нема смисла градити ни за 160 км/ч за три сремске варошице. Нема ама баш никаквог економског оправдања. Урадити сигнализацију Рума - Шид на левом колосеку за обострани саобраћај, мало претрести колосеке, средити путне прелазе и терај 120 Стара Пазова - Шид, а новац искористити за приоритетније пројекте у железници. Са Мађарима јесте усаглашено, они раде за 160, ми за 200. Не би било смисла радити пругу до Суботице даље од Новог Сада за 160/200, да су Мађари остали на 60-80, колико је било пре ремонта.
Волео бих да ми наведете пример у Европи где се за три варошице величине три поменуте сремске гради двоколосечна пруга за 160/200. Много се разбацујемо са парама, много. За тај новац би било много корисније комплетно модернизовати и електрифицирати пруге у Шумадији, притом би још остало да се среди ето сремска пруга за 120 км/ч и вероватно још преко тога остало. Па ево исти ти Хрвати урадише пругу од Загреба за Словенију за 120 км/ч. Јесу ли они ретроградни или ЕУ? Аустријанци имају пругу од Беча ка Мађарској (у смеру Будимпеште) за 140 км/ч и не планирају унапређење у скорије време. Јесу ли они ретроградни или ЕУ? Људи, будите мало реални. Не будите буџетождерачи без потребе, као ова наша власт...
Сређивати пругу нема превише смисла ако се не сређују и станице.Што се тиче пруге за Шид, боље да је среде за 120 на оба колосека, и оживе пругу за Бијељину за паре које би дали на пруге брзина 160 и 200. И нек денивелишу макар прелазе у местима и са асфалтним путевима од 30ак прелаза колико их има од Пазпве до Шида.
Mislim da je za Pazova-Šid razlika u ceni minimalna ako bi se radilio samo kapitalni remont i vraćanje brzine na 120 u odnosu na isto za 160km/h. Verobatno i da nema razlike .Што се тиче пруге за Шид, боље да је среде за 120 на оба колосека, и оживе пругу за Бијељину за паре које би дали на пруге брзина 160 и 200. И нек денивелишу макар прелазе у местима и са асфалтним путевима од 30ак прелаза колико их има од Пазпве до Шида.
Прво напишеш да возови не касне. Након што ти се докаже да возови касне, спомињеш неких 7 минута, а можеш да видиш да су возови каснили и 13, 14 или 16 минута. Очигледно ја да си ти трол.Uuuu vau kasni voz 7 minuta, stvarno vredno dizanja twitter pobune i rasprave
Dakle, trolovanje obično i dizanje panike.
Ajde da ne izigravamo budale?
Kome 13 minuta kašnjenja voza dva puta u dve nedelje pravi šikanu na poslu, imam jednu vest: vreme je da porazmisli o promeni poslodavca.Прво напишеш да возови не касне. Након што ти се докаже да возови касне, спомињеш неких 7 минута, а можеш да видиш да су возови каснили и 13, 14 или 16 минута. Очигледно ја да си ти трол.
Наравно да је битно да ли касни ако тим возом идеш на посао. Људи ујтуру не иду у Београд да би се шврћкали по граду, испијали кафе, куповали по тржним центрима па да им је свеједно да ли касне 15 минута или не већ иду на посао или иду да обаве неки посао за који углавном имају заказан термин.
Ја сам у претходне две недеље двапут ишао возом на посао и оба пута сам закаснио због воза. Истим возом сам се возио бар једанпут недељно у претходних годину и по дана и никад није каснио више од 2 минута, сваки пут сам стизао на посао. Ако сад морам да кренем претходним возом (30 минута раније), очигледно је да се услуга погоршала.
Раније су на страници са информацијама најављивали свако кашњење због смањених брзина (углавном због крађа на прузи), а сад нема никаквих информација. Не видим разлог да било шта крију, неколико хиљада људи се вози свакодневно између Београда и Новог Сада, све се брзо сазна.
Ако оваква кашњења постану стална пракса и воз постане непоуздан као некада, има да возе само студентарију и пензионере.
Pa i bila je informacija na sajtu i tačno je dato do kad. Problem je što se sajt ne čitaNije ni tolika poenta što vozovi kasne ako je zbog radova već nezainteresovanost da se obaveste putnici.
Šta ih košta da na sajtu drže obaveštenje tipa u narednih dve nedelje putnici mogu da uočekuju kašnjenja od nekoliko minuta zbog infrastrukturnih radova u stanici Novi Sad.
A ne da te informacije dobijamo na twitterima, forumima, grupama itd...
Апсолутно се слажем!Nije ni tolika poenta što vozovi kasne ako je zbog radova već nezainteresovanost da se obaveste putnici.
Šta ih košta da na sajtu drže obaveštenje tipa u narednih dve nedelje putnici mogu da uočekuju kašnjenja od nekoliko minuta zbog infrastrukturnih radova u stanici Novi Sad.
A ne da te informacije dobijamo na twitterima, forumima, grupama itd...