Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Hvala @Boki123 na informacijama.
Juče sam išao vozom iz Beograda do Požege i putovanje je trajalo 4 sata i 8 minuta. Voz je bio čist. Što se tiče pruge, imao sam osjećaj da na 90% mesta gde god nije bilo kuća a da je neki put bio blizu ili pored pruge da su se delovi krali. Na primer, tamo gde su livade i put ima pored voz ide 20-30, a pored kuća 50-80. Uglavnom zanimljivo je da se putuje prugom Prijepolje - Beograd ako nigde ne žurite jer nikad ne znate tačno vreme dolaska. Voz je samo do Valjeva putovao 147 minuta.

Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
 
Zašto ne promene red vožnje na sajtu ako se više ne putuje 3h od Beograda do Užica?
 
Zašto ne promene red vožnje na sajtu ako se više ne putuje 3h od Beograda do Užica?
Zato što je jedno važeći red vožnje a drugo privremene lagane vožnje na pruzi koje prouzrokuju kašnjenja.
Da je onako kako ti očekuješ, imali bi promenu reda vožnje na dnevnom nivou a to ne funkcioniše tako.
 
Posto vidim da niko ne pokrece ovu temu ja cu sada, pruga Beograd-Nis jee toliko ocajna, svaki put putujem do Palanke po 3-4h, voz vecito ostane bez napajanja struje tako da stojimo u mestu po pola sata, pored toga ne mogu da se sete da zamene kablove koji su pokradeni kod Mladenovca i voz ide 30km/h jer ne sme brze ici bas zbog ovog problema, katastrofa i uzas, pritom znaju da povecaju cenu karti a ljudi zauzvrat dobijaju uslugu pruge koje je jedna velika nula.
 
Ta tema ti je stalno otvorena - barem meni, kome treba voz do Plane i do Vranja - ali jasno je, dok se ne izgradi najavljena nova južna pruga, nema ništa od železnice na tom pravcu.

Očigledno je politika da, ako nije za 200 na sat (ili bar 160), ne treba ni da postoji. Glupo, imbecilno glupo i nerazumno, ali nam praksa govori da je nažalost to u glavama državnim i železničkim.
 
Zato što je jedno važeći red vožnje a drugo privremene lagane vožnje na pruzi koje prouzrokuju kašnjenja.
Da je onako kako ti očekuješ, imali bi promenu reda vožnje na dnevnom nivou a to ne funkcioniše tako.
Posle koliko vremena nešto prestane da bude privremeno?

Ovde je kašnjenje planirano, jer pre same vožnje zna se da će kašnjenje biti sat i po vremena. Zašto nema obaveštenja da je tako? Zašto se putnici obmanjuju?
 
Posle koliko vremena nešto prestane da bude privremeno?

Ovde je kašnjenje planirano, jer pre same vožnje zna se da će kašnjenje biti sat i po vremena. Zašto nema obaveštenja da je tako? Zašto se putnici obmanjuju?
Ne ide to tako kako ti misliš da treba da ide.
U krajnjem slučaju imaš infru pa se njoj žali za "obmanjivanje"!
 
Ne ide to tako kako ti misliš da treba da ide.

A zašto bi putnik trebalo da zna kako "nešto treba da ide"? On je platio Srbija vozu za uslugu koju Srbija voz ne može da izvrši po redu vožnje već više meseci, a o tome ne obaveštava putnike. Zašto bi putnik morao da ima ikakav kontakt sa Infrom? Nije od Infre kupio kartu! Svugde u Evropi kada se zna za kašnjenje, zbog ovih ili onih razloga, a ono nije uneto u red vožnje, putnici se obaveštavaju: "Na relaciji od A do B očekuju se kašnjenja od X do Y minuta. Izvinjavamo se putnicima za nelagodnost."
 
Sa ovime bih se složio, procedure u okviru preduzeća ne treba da dotiču krajnjeg korisnika tj putnika. Na preduzećima je da reše problem i da usklade redove vožnje ili makar obaveštenja o kašnjenjima kako bi putnici imali jasan uvid u potrebno vreme da se prevezu na željenoj destinaciji.
 
Kratko i jednostavno - mvbg1 želi da kaže da je naš posao da radimo posao onih koji su za to plaćeni, iz našeg džepa :)

Da probam da sumiram: građanin mora da poznaje do tančina svaki aspekt funkcionisanja svake državne institucije, kako ne bi, grešan, u susretu sa istom bio iznenađen, i time sebe, logično, lišio prava na objašnjenje zašto institucija ne funkcioniše kako treba.

Šta nam napravi komunizam, kakva su ovo razmišljanja i životni stavovi, lepteje**..
 
Ok ovo je forum gde ulazimo detaljnije u problematiku funkcionisanja železnice i pravljenja redova vožnje tako da valja sagledati njihove procedure ali one za širu javnost ne smeju biti izgovor.
 
Шира јавност је у фазону - воз ми је каснио толико и толико - нећу више никада да путујем возом, аутобус ми је увек тачан, без улажења у детаље шта је узрок кашњења. Србија воз мора то да има на уму, ипак то предузеће постоји због путника а не обрнуто.
 
Evo ja lično neću da putujem vozom koji putuje 4 i po sata na relaciji Uzice - Beograd. Ne želim da izgubim skoro dva sata više nego sto moram sedeći u neudobnom vozu koji nije namenjen da se u njemu sedi duže od sat vremena.
A ja sam fan zeleznice.

Da nema ovog foruma ne bih imao predstavu da vozovi kasne. Ako već nema promene reda vožnje, moralo bi da postoji jasno istaknuto obaveštenje da usled problema isti ne moze da bude uspostavljen i da je realno vreme putovanja to i to.
99 posto ljudi je od zeleznice odustalo bas zato sto sa istom vreme ne možeš da planiraš nego može da te doveze i za dva i za pet sati. Ovakve stvari samo pojačavaju to mišljenje kod ljudi.
 
Uhh...
Digla se kuka i motika na mene.
Ljudi ja pričam kakvo je sad stanje i da nikakve promene reda vožnje ne može biti kako želi @Orfanelin u slučaju uvođenja privremenih laganih vožnji.
To dobro zna i @WLABmz nego se pravi blesav.
Nigde nisam spominjao da se ja slažem ili ne sa tim.
Da ižs treba da obavesti korisnike njenih kapaciteta koliko će vremenski trajati produženje voznih vremena,treba. Da li je ona to uradila? Verovatno jeste.
Da li SV treba da izađe u javnost i kaže da će doći do produženja putovanja za toliko i toliko na određenim relacijama?
TREBA
Zašto to ne radi?
NE ZNAM.
Nikada do sada nije ni bilo praksa da se kod nas putnici unapred na takav način obaveštavaju. Barem ja ne znam.
Eto.
PS. Počeli su konačno da sređuju kontaktnu mrežu od Male Plane ka Palanci.
 
Tu je stvar jednostavna. Imaš autoput do svakog sela u Hrvatskoj. U Istri ljudi trebaju kola pa sigurno željeznica nije prioritet.

Ja nisam ni znao da postoji :D

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Vozom od Zagreba do Pule sa 3 presedanja i uračunatim vremenom provedenim na stanici do potrebnog polaska. Isto kao kad bi putovao vozom iz Prijepolja do Zaječara pa presedao 4 puta jer ne postoji direktan voz.
Po naslovu bi rekao da voz ide 5kmh pa mu zato treba toliko.
 
Da li SV treba da izađe u javnost i kaže da će doći do produženja putovanja za toliko i toliko na određenim relacijama?
TREBA
Zašto to ne radi?
NE ZNAM.
Nikada do sada nije ni bilo praksa da se kod nas putnici unapred na takav način obaveštavaju. Barem ja ne znam.
Za početak neka vrate informacije o trenutnom kašnjenju vozova na sajt, kako bi ljudi sa prolaznih stanica imali ažurne informacije, da dođu kasnije.

Mušteriju možeš jednom da prevariš.
21. vek i ljudi očekuju da budu informisani.
 
Za početak neka vrate informacije o trenutnom kašnjenju vozova na sajt, kako bi ljudi sa prolaznih stanica imali ažurne informacije, da dođu kasnije.

Mušteriju možeš jednom da prevariš.
21. vek i ljudi očekuju da budu informisani.
Kašnjenja se prikazuju na njihovom sajtu.
Screenshot_2022-05-23-10-15-35-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Ljudi ja pričam kakvo je sad stanje i da nikakve promene reda vožnje ne može biti kako želi @Orfanelin u slučaju uvođenja privremenih laganih vožnji.
To dobro zna i @WLABmz nego se pravi blesav.

Ne pravim se blesav, znam i ja to. Ali sam napisao i kako se mogu obavestiti putnici o okvirnom kašnjenju, bez promene reda vožnje. Ta praksa se koristi na svim železnicama u Evropi.

Nikada do sada nije ni bilo praksa da se kod nas putnici unapred na takav način obaveštavaju. Barem ja ne znam.

Eto, nije se koristila. Šta sprečava da se sada koristi? Okači se na sajt - Na liniji Beograd - Užice - Prijepolje Teretna zbog otuđenja delova kontaktne mreže vozovi saobraćaju smanjenom brzinom, te se očekuju kašnjenja 30 do 60 minuta. Izvinjavamo se korisnicima za neudobnost. Otklanjanje kvarova je u nadležnosti Infrastrukture Železnice Srbije.
 
Ne pravim se blesav, znam i ja to. Ali sam napisao i kako se mogu obavestiti putnici o okvirnom kašnjenju, bez promene reda vožnje. Ta praksa se koristi na svim železnicama u Evropi.



Eto, nije se koristila. Šta sprečava da se sada koristi? Okači se na sajt - Na liniji Beograd - Užice - Prijepolje Teretna zbog otuđenja delova kontaktne mreže vozovi saobraćaju smanjenom brzinom, te se očekuju kašnjenja 30 do 60 minuta. Izvinjavamo se korisnicima za neudobnost. Otklanjanje kvarova je u nadležnosti Infrastrukture Železnice Srbije.
Obavestenje o kašnjenju na barskoj pruzi postoji na sajtu Srbija voza od 20.4.2022.

20.04.2022​

PRODUŽENO VREME PUTOVANJA VOZOM NA BARSKOЈ PRUZI ZBOG SMETNJI NA INFRASTRUKTURNIM KAPACITETIMA

„Srbiјa Voz“a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da su zbog smetnji na infrastrukturnim kapacitetima na delu pruge Resnik-Lazarevac-Valjevo-Užice- Priјepolje teretna, na više deonica (Baraјevo ukrsnica- Veliki Borak, Veliki Borak -Stepoјevac, Vreoci-Lazarevac,Lazarevac – Laјkovac, Samari -Ražana,Sušica – Branešci), uvedene lagane vožnje, koјe prouzrokuјu svakodnevno zakašnjenje vozova za prevoz putnika uključuјući i vozove iz sistema BG:VOZ do Lazarevca.
Otklanjanje smetnji na infrastrukturnim kapacitetima јe u nadležnosti „Infrastruktura železnice Srbiјe“ a.d.
Izvinjavamo se putnicima i zahvaljuјemo se na strpljenju i ukazanom poverenju.
 
Poslednja izmena:
Mozda nije pitanje za ovaj forum, ali kome da se zalim na prilaz i dostupnost zeleznicke stanice kod Pancevackog mosta? Prolazi se iza nekih kafanica koje ne znam ni da li rade, zavuceno i sakriveno, kao da nije cilj da ga ljudi sto vise koriste? Sam taj deo ispod mosta nije u bogzna kakvom stanju, pocevsi od trotoara do osvetljenja. O podzemnom prolazu izmedju perona, da ne pricam. Sve deluje kao napustena scenografija nekog horor filma...
 
Evo jednog smešnog razgovora između mene i Nemca, jer se jelte radi o našoj Železnici. Pre neki dan pita mene kolega Nemac, pošto hoće da putuje od BG do Bara sad u Junu, da li da ide noćnim polaskom. Jer jelte njemu je bitno da vidi predivne planinske predele pa se plaši da će tokom noćne vožnje ništa neće videti od planinskih predela pošto po redu vožnje treba u podgoricu da stigne u 06 ujutro. Čim je to rekao, ja počinjem sumanuto da se smejem. Naravno da je čoveku bilo neprijatno, al šta da radim bolje nego da plačem koliko su naše Železnice naopake pa ne obaveštavaju ljude koliko će zaista putovati
 
Vrh