Pa nisu oni zbog naših pruga spušteni na 160,već zbog neodržavanja.Da li se sa novom prugom otvara mogućnost da Beelmt i Aeelmt ponovo dobiju standard za 200km/h. Znam da nema ništa da ih vuče tom brzinom ali da li je moguće?
Pa nisu oni zbog naših pruga spušteni na 160,već zbog neodržavanja.
Hvala na odgovoru, ovo prvo verujem da može da se reši, a ovo drugo koliko je realno da može da se reši? Verujem da bi bilo potrebna potpuna revizija vagona. Još da se kupe lokomotive za 200. Mada u ovom trenutku je to nepotrebno, jer smo već kupili KISS, a teško da će biti prolaznih linija kroz Beograd pre završetka pruge za Niš da bi bilo potrebe za ovim vagonima da idu 200km/hSpušteni su jer su morali periodično da idu da se testiraju u inostranstvu za 200 km/h, što je bilo skupo, a nisu nigde saobraćali preko 160 km/h, te nije bilo potrebe za tim. Druga stvar koja je ograničavajući faktor je to što sa zaustavnim putem 1500 m na 200 km/h mora da bude procenat kočenja oko 200%, a mislim da Goša Z1 kola imaju procenat kočenja 170% u režimu R+Mg koji je najsnažniji.
Mogu li oni zaista da idu 160?
Probe sa DBST-om zavrsene na deonici Bgd Centar-Novi Sad. Ostale su probe etcs-a sa Kiss-om i nasim Taurusom. Takodje je ostalo da se odradi levi i desni Sidski koloseci sa DBST kroz dve nedelje.
Utisci odlicni, Bgd Centar- Km 74+725 iza Zezelja 31min voznje bez stajanja.
Tako će na delu dvokolosečne pruge Beograd Centar - Stara Pazova, od sutra do 18. februara, svakodnevno od 6.30 do 17.30 biti obustavljen železnički saobraćaj na levom šidskom koloseku, između železničkih stanica na relaciji Beograd Centar - Stara Pazova - Golubinci, odnosno duž čitave pruge za velike brzine Beograd - Novi Sad.
BG-NS | Totalni zatvor zbog rekonstrukcije (koja je izgleda dobro urađena, pa vredi čekati) |
BG-Mala Krsna | Totalni zatvor zbog rekonstrukcije (koja samo vraća brzine od pre 90 godina) |
BG-Mladenovac | Totalni raspad |
BG-Šid | Jedan kolosek u raspadu, drugi radi |
Niš-Preševo | Rekonstrukcija pod povremenim teretnim saobraćajem |
Niš-Dimitrovgrad | Rekonstrukcija pod povremenim teretnim saobraćajem |
400km u Vojvodini | ide u staro gvožđe |
Rakovica-Resnik rekonstruisano 2018.Trenutno stanje:
BG-NS Totalni zatvor zbog rekonstrukcije (koja je izgleda dobro urađena, pa vredi čekati) BG-Mala Krsna Totalni zatvor zbog rekonstrukcije (koja samo vraća brzine od pre 90 godina) BG-Mladenovac Totalni raspad BG-Šid Jedan kolosek u raspadu, drugi radi Niš-Preševo Rekonstrukcija pod povremenim teretnim saobraćajem Niš-Dimitrovgrad Rekonstrukcija pod povremenim teretnim saobraćajem 400km u Vojvodini ide u staro gvožđe
...oćete još?
Nezadrživo srljamo u napredak.
idem da plačem