Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li se sa novom prugom otvara mogućnost da Beelmt i Aeelmt ponovo dobiju standard za 200km/h. Znam da nema ništa da ih vuče tom brzinom ali da li je moguće?
 
Pa nisu oni zbog naših pruga spušteni na 160,već zbog neodržavanja.

Spušteni su jer su morali periodično da idu da se testiraju u inostranstvu za 200 km/h, što je bilo skupo, a nisu nigde saobraćali preko 160 km/h, te nije bilo potrebe za tim. Druga stvar koja je ograničavajući faktor je to što sa zaustavnim putem 1500 m na 200 km/h mora da bude procenat kočenja oko 200%, a mislim da Goša Z1 kola imaju procenat kočenja 170% u režimu R+Mg koji je najsnažniji.
 
Spušteni su jer su morali periodično da idu da se testiraju u inostranstvu za 200 km/h, što je bilo skupo, a nisu nigde saobraćali preko 160 km/h, te nije bilo potrebe za tim. Druga stvar koja je ograničavajući faktor je to što sa zaustavnim putem 1500 m na 200 km/h mora da bude procenat kočenja oko 200%, a mislim da Goša Z1 kola imaju procenat kočenja 170% u režimu R+Mg koji je najsnažniji.
Hvala na odgovoru, ovo prvo verujem da može da se reši, a ovo drugo koliko je realno da može da se reši? Verujem da bi bilo potrebna potpuna revizija vagona. Još da se kupe lokomotive za 200. Mada u ovom trenutku je to nepotrebno, jer smo već kupili KISS, a teško da će biti prolaznih linija kroz Beograd pre završetka pruge za Niš da bi bilo potrebe za ovim vagonima da idu 200km/h
 
Mogu li oni zaista da idu 160?

Zašto ne bi mogli? Pa i vagoni iz 70-ih i 80-ih koje su jadne porezali su do pre par godina išli 160 km/h u inostranstvu. Za Beč, Prag, Minhen, pa eto i Zagreb - čim se pređe hrvatska granica u Tovarniku odmah je brzina 160 km/h.
 
Jel se ovo nešto nepredviđeno dogodilo pa dodatno testiraju ili je ovako planirano?
 
Probe sa DBST-om zavrsene na deonici Bgd Centar-Novi Sad. Ostale su probe etcs-a sa Kiss-om i nasim Taurusom. Takodje je ostalo da se odradi levi i desni Sidski koloseci sa DBST kroz dve nedelje.
Utisci odlicni, Bgd Centar- Km 74+725 iza Zezelja 31min voznje bez stajanja.

Tako će na delu dvokolosečne pruge Beograd Centar - Stara Pazova, od sutra do 18. februara, svakodnevno od 6.30 do 17.30 biti obustavljen železnički saobraćaj na levom šidskom koloseku, između železničkih stanica na relaciji Beograd Centar - Stara Pazova - Golubinci, odnosno duž čitave pruge za velike brzine Beograd - Novi Sad.
 
Danas obišao stanice Doljevac i Brestovac. Nema nikakvih radova. Zaključak je za sada da su sa radovima jedino krenuli na stanicama Međurovo i Belotinac gde je ostavljen samo jedan stanični kolosek zbog teretnog saobraćaja, a ostali koloseci (3) se uveliko rade. Intezivniji radovi od sredine marta.
 
Da li su ova merna kola još u funkciji?
Znam da imamo šinobus za testiranje kontaktne mreže (video ga pre neki dan)
 
Imali smo i ova. Secam se dok sam studirao da sam video ovu masinu na ZS NS. Iznenadio me zvuk motora, ucinilo mi se da je benzinac? Secam se da sam ostao u cudu

 
273322867_10220691566943793_6160674487567317254_n.jpg
273429015_10220691566183774_7057471891280454930_n.jpg

 
Haha. Video tu objavu pre par sati u grupi na fejsu, znao sam da ćeš je baš ti okačiti danas na Beobuildu.
 
Trenutno stanje:

BG-NSTotalni zatvor zbog rekonstrukcije (koja je izgleda dobro urađena, pa vredi čekati)
BG-Mala KrsnaTotalni zatvor zbog rekonstrukcije (koja samo vraća brzine od pre 90 godina)
BG-MladenovacTotalni raspad
BG-ŠidJedan kolosek u raspadu, drugi radi
Niš-PreševoRekonstrukcija pod povremenim teretnim saobraćajem
Niš-DimitrovgradRekonstrukcija pod povremenim teretnim saobraćajem
400km u Vojvodiniide u staro gvožđe

...oćete još?

Nezadrživo srljamo u napredak.

idem da plačem
 
Stvarno stanje železnice u Srbiji, hteli to neki ili ne. Čuo sam i za neke događaje na testiranju KISS-a. Pročuće se verovatno vrlo brzo...
 
Trenutno stanje:

BG-NSTotalni zatvor zbog rekonstrukcije (koja je izgleda dobro urađena, pa vredi čekati)
BG-Mala KrsnaTotalni zatvor zbog rekonstrukcije (koja samo vraća brzine od pre 90 godina)
BG-MladenovacTotalni raspad
BG-ŠidJedan kolosek u raspadu, drugi radi
Niš-PreševoRekonstrukcija pod povremenim teretnim saobraćajem
Niš-DimitrovgradRekonstrukcija pod povremenim teretnim saobraćajem
400km u Vojvodiniide u staro gvožđe

...oćete još?

Nezadrživo srljamo u napredak.

idem da plačem
Rakovica-Resnik rekonstruisano 2018.
Resnik-Sopot Totalni raspad
Sopot-Kovacevac rekonstruisano 2015.
Kusadak-Velika Plana rekonstrusiano 2003.
Lapovo-Jagodina Totalni raspad
Jagodina-Paraćin rekonstruisano 2015. (vozovi idu 30 na sat)
Paracin-Ćićevac Totalni raspad
Stalać-Đunis rekonstrukcija pocinje u junu ove godine. Takođe totalni raspad (najviše od Stalaća do Braljine)
Treba napomenuti da retko koji voz danas relaciju od Beograda do Nisa pređe za manje od 6 sati. Porazavajuca informacija. Dok se to spusti na 5, pa na 4, pa na 3, otici cemo u penziju.
 
Beograd - Vrbnica - rekonstrukcija počinje ove godine ako ne slažu jer počinje svake godine.
 
Vrh