Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

quote="Igor » 24 Feb 2021 09:44 pm"]Evo i većeg prikaza

garnituraemvnaspratkiss.jpg

[/quote]

Pfff prednja maska od Flirt 2

Ali da odmah ispravim sebe svojom omiljenom izrekom:
Nikad ne veruj renderu!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826196#p826196:35yf4fj3 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Feb 24, 2021 10:56 pm[/url]":35yf4fj3]Pritom render prikazuje voz BEZ jacobs postolja.


Ovaj model i jeste bez jacobs postolja.

KISS-Zuege-Aussenansicht-DB-656x337.jpg


https://www.urban-transport-magazine.co ... m-stadler/

Ako bude štadler, ja verujem da će maksa biti ili kao na ovom koji imamo ili novija.
Setite se prvog rendera i makete koju su prikazali kada su kupovani štadler vozovi, model je bio stariji i kolor šema drugačija.

Wh-k9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTVRRN01EQV8vZDI2OTg4N2FiZWUzNmY3ZDk3ZDgwNzQwYjhlMzVkNWIuanBnkZMCzQLkAIEABQ


https://www.blic.rs/vesti/drustvo/ovi-v ... ma/hgzg3bh
 
Ako nabave voz bez Jacobs postolja a u tenderu piše da mora da ima Jacobs postolja to je onda direktno kršenje tenderske procedure.
 
Ne razumem zašto je nastala zabuna oko osovina.
Evo šta je traženo tehičkom dokumentacijom:
teh-dok.png

I šta piše u specifikacijama za četvorodelni KISS 200:
stadler-dok.png
 
Tender ko za KeepLight ...svetleće skulpture sa Deda Mrazom..koji nosi žutu kapu sa crvenom lopticom...visine 1,34567m..iz Grčke....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Oko Male Krsne izgleda da se radovi privode kraju. Napojni kablovi su pokaceni,teretni krak je gotov,ostao je putnicki koji se radi. Da li iko zna kako je sa Beogradske strane?
 
Položene su šine pre tri meseca ali treba da se ispravljaju i da se veže kontaktna mreža. Slika ispod je sa rampe kod stanice Jajinci.
Inače negde sam čuo da su najbrojniji radnici Stadler Raila Albanci sa Kosova.
 

Prilozi

  • IMG_20210225_072002.jpg
    IMG_20210225_072002.jpg
    297,7 KB · Pregleda: 1.486
1) U tenderu se traži bez Jacobs postolja. Okačio sam uslove par stranica ranije, dovoljno je bilo samo pročitati i ne tupiti...Evo i student je okačio.

2) Ako je maska najbitnija stvar da se ovde raspravlja... :kafa:

3) KISS je mnogo bolje rešenje nego bilo koji kineski voz jer je jako kvalitetan, pouzdan i isproban voz. Kinezi bi morali da naprave prototip, sa kojim ko zna kakve bi rezultate dobili. Makedonci se trenutno sa kineskim DMV provode lošije nego mi sa ruskim DMV
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826321#p826321:2rs7m37i je napisao(la):
WLABmz » Čet Feb 25, 2021 9:52 am[/url]":2rs7m37i]1) U tenderu se traži bez Jacobs postolja. Okačio sam uslove par stranica ranije, dovoljno je bilo samo pročitati i ne tupiti...Evo i student je okačio.

2) Ako je maska najbitnija stvar da se ovde raspravlja... :kafa:

3) KISS je mnogo bolje rešenje nego bilo koji kineski voz jer je jako kvalitetan, pouzdan i isproban voz. Kinezi bi morali da naprave prototip, sa kojim ko zna kakve bi rezultate dobili. Makedonci se trenutno sa kineskim DMV provode lošije nego mi sa ruskim DMV

Još plus što već imamo Stadler, što zanči da će biti lakše održavanje jer su radnici navikli na iste ili slične delove kod FLIRT-a
Što se tiče cene karte, jednostavno to će biti novi standard i velika će biti ušteda u vremenu da će ljudi plaćati i 300 dinara skuplje od autobusa. Biće jeftinije ići sporijim vozom naravno. Videćemo koliko će biti cena karte, to će verovatno biti otkriveno pred kraj godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826321#p826321:2ientp0h je napisao(la):
WLABmz » Čet Feb 25, 2021 9:52 am[/url]":2ientp0h]1) U tenderu se traži bez Jacobs postolja. Okačio sam uslove par stranica ranije, dovoljno je bilo samo pročitati i ne tupiti...Evo i student je okačio.

2) Ako je maska najbitnija stvar da se ovde raspravlja... :kafa:

3) KISS je mnogo bolje rešenje nego bilo koji kineski voz jer je jako kvalitetan, pouzdan i isproban voz. Kinezi bi morali da naprave prototip, sa kojim ko zna kakve bi rezultate dobili. Makedonci se trenutno sa kineskim DMV provode lošije nego mi sa ruskim DMV

Još plus što već imamo Stadler, što zanči da će biti lakše održavanje jer su radnici navikli na iste ili slične delove kod FLIRT-a
Što se tiče cene karte, jednostavno to će biti novi standard i velika će biti ušteda u vremenu da će ljudi plaćati i 300 dinara skuplje od autobusa. Biće jeftinije ići sporijim vozom naravno. Videćemo koliko će biti cena karte, to će verovatno biti otkriveno pred kraj godine.
 
Реч је о возовима великог капацитета и високе ефикасности - тешко да би са неким другим карте уопште и могле да буду јефтиније.

Е, сад, цена зависи од врсте услуге која се понуди: за некакве експресне возове, цена би била висока, али тога ваљда неће бити све док не крену возови за Пешту. Са стајањем у Ст. Пазови и у Инђији (мени се подразумевају и Земун и Петроварадин, док су то возови Београд-Нови Сад, дакле за регионална путовања), вероватно би била мало виша цена него код ранијих ИЦ возова, али ништа значајно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826370#p826370:1cyxp32w je napisao(la):
Пантограф » Čet Feb 25, 2021 11:36 am[/url]":1cyxp32w]Реч је о возовима великог капацитета и високе ефикасности - тешко да би са неким другим карте уопште и могле да буду јефтиније.

Е, сад, цена зависи од врсте услуге која се понуди: за некакве експресне возове, цена би била висока, али тога ваљда неће бити све док не крену возови за Пешту. Са стајањем у Ст. Пазови и у Инђији (мени се подразумевају и Земун и Петроварадин, док су то возови Београд-Нови Сад, дакле за регионална путовања), вероватно би била мало виша цена него код ранијих ИЦ возова, али ништа значајно.

Upravo tako, ali moramo imati na umu da je ovo skupa pruga i da dosta košta njeno održavanje. Vozovi su generalno skupi. Da li se neko seća koliko su bile cene karte za RE/IC/B vozove na ovoj relaciji pre modernizacije?
Evo predlog novih linija za 2022 kad se otvori pruga i njihova fekvencija.
RE (BG-NS)- stajanje na svim stanicama sem na nekim manjih stajalištima za BG:voz, voz na sat vremena (FLIRT)
RE (Šid-NS)- stajanje na svim stanicama i stajalištima, jedno 3 do 5 pari polaska dnevno (FLIRT)
IC2 (Novi Sad-Beograd-(Užice))- stajanja u Novom Sadu, Inđiji, Stara Pazova, Novi Bg, Beograd Centar uz produžetak 2 ili 3 polaska do Užica (KISS 200), frekvenciju odrediti na osnovu mogućnosti ove 3 garniture
Zbog čega je IC2 a ne IC1? Nekako mi logično ako se bude išlo na ovakve nazive da IC1 bude glavna linija u Srbiji SU-NS-BG-NIŠ
 
Сигурно неће слати нове композиције Заужице док се не обнови пруга до тамо; ја сам био да иде неколико полазака дневно НС-Ваљево, а оно што ћемо веровато добити јесте ИЦ на сваки сат, БГ-НС.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826389#p826389:11en245d je napisao(la):
Boki123 » Čet Feb 25, 2021 12:14 pm[/url]":11en245d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826370#p826370:11en245d je napisao(la):
Пантограф » Čet Feb 25, 2021 11:36 am[/url]":11en245d]Реч је о возовима великог капацитета и високе ефикасности - тешко да би са неким другим карте уопште и могле да буду јефтиније.

Е, сад, цена зависи од врсте услуге која се понуди: за некакве експресне возове, цена би била висока, али тога ваљда неће бити све док не крену возови за Пешту. Са стајањем у Ст. Пазови и у Инђији (мени се подразумевају и Земун и Петроварадин, док су то возови Београд-Нови Сад, дакле за регионална путовања), вероватно би била мало виша цена него код ранијих ИЦ возова, али ништа значајно.

Upravo tako, ali moramo imati na umu da je ovo skupa pruga i da dosta košta njeno održavanje. Vozovi su generalno skupi. Da li se neko seća koliko su bile cene karte za RE/IC/B vozove na ovoj relaciji pre modernizacije?
Evo predlog novih linija za 2022 kad se otvori pruga i njihova fekvencija.
RE (BG-NS)- stajanje na svim stanicama sem na nekim manjih stajalištima za BG:voz, voz na sat vremena (FLIRT)
RE (Šid-NS)- stajanje na svim stanicama i stajalištima, jedno 3 do 5 pari polaska dnevno (FLIRT)
IC2 (Novi Sad-Beograd-(Užice))- stajanja u Novom Sadu, Inđiji, Stara Pazova, Novi Bg, Beograd Centar uz produžetak 2 ili 3 polaska do Užica (KISS 200), frekvenciju odrediti na osnovu mogućnosti ove 3 garniture
Zbog čega je IC2 a ne IC1? Nekako mi logično ako se bude išlo na ovakve nazive da IC1 bude glavna linija u Srbiji SU-NS-BG-NIŠ
Koliko se sećam,mislim da je povratna karta u RE tarifi Beograd-Novi Sad bila oko 450 dinara. B i IC tarifa je bila skuplja,možda oko 550 i 700 dinara,ali opet mnogo jeftinije od bilo kog autobuskog prevoznika na istoj relaciji. Biće super ako i novi IC vozovi ostanu jeftiniji od autobusa,skoro svi putnici će preći na njih.
 
Hvala na info, ja mislim da će preći i ovako, nema smisla da se neko cima dodatnih 45 minuta u neudobnom i skučenom autobusu zbog 100, 200, 300 pa i više dinara. A i čim opadne broj putnika poukidaće oni dosta autobusa pa će još gore biti putovanje autobusom jer ćeš morati da se potrefiš sa nekim polaskom. Neko moje predviđanje je da će autobuski prevoznici poukidati dosta polazaka i smanjiti cenu kako bi privukli nešto barem malo putnika, ali velika većina će preći na voz.
Što se tiče linije za Užice, smatram da bi ona bila isplativa (iako je loša infra od Valjeva do Požege) jer ima dosta studenata koji idu iz tog dela Srbije ka Beogradu i Novom Sadu, isto tako poslovnih ljudi, turista koji posećuju Zlatibor npr a verujem da će se stvoriti neka mala grupa ljudi koja bi išla svaki dan na posao recimo iz Valjeva u Novi Sad ili Beograd. To će svakako biti do rekonstrukcije pruge, posle će morati da ih skraćuju, broj putnika na BG-NS će se postepeno povećavati što znači da prvu godinu možda neće biti potreban toliki kapacitet. Kad krenu u rekonstrukciju pruge nek ih sve stave na BG-NS do tad će valjda da se poveća broj putnika da bi se ovo opravdalo. Posle nek nabavljaju nove vozove
 
Највише људи ће бити у обичним путничким возовима - који ће опет бити бржи од аутобуса.
 
Duge železničke linije tipa Subotica-Beograd-Prijepolje ili Šid-Beograd-Preševo će postati realne tek kada se poboljša stanje železničke infrastrukture,odnosno rapidno poveća dužina dvokolosečnih pruga i broj EM garnitura. Do tada,njihovo uvođenje nije moguće,svakako ne bez maratonskih kašnjenja, koja opet teraju putnike od voza.
Otkad je nabavljen EMV 413 i remontovana deonica pruge BG-VA,osetno se povećao broj Užičana koji putuju za BG vozom,jer je karta mnogo jefitinija,a vreme putovanja nije mnogo duže nego busom. Danas je možda i više od pola koji se odlučuju za voz,ima dosta putnika i na relaciji BG-Priboj,ali oni imaju dosta ređe vozove od nas,doduše retki su oni koji putuju vozom baš celih 270 km Beograd-Prijepolje Teretna(ja sam išao par puta 8) ),ipak se i dalje klacka dobrih 6,5-7 sati,čak i sa ovim novim garniturama. Sećam se da je nekada sve ukupno sa barskim vozovima bilo 7 polazaka dnevno Beograd-Prijepolje,od kojih je možda 3 voza išlo sve do Vrbnice na granici sa CG,a Užice je imalo vozove skoro na svaka dva sata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826550#p826550:1dwq43zy je napisao(la):
Užice » Čet Feb 25, 2021 8:24 pm[/url]":1dwq43zy]Duge železničke linije tipa Subotica-Beograd-Prijepolje ili Šid-Beograd-Preševo će postati realne tek kada se poboljša stanje železničke infrastrukture,odnosno rapidno poveća dužina dvokolosečnih pruga i broj EM garnitura. Do tada,njihovo uvođenje nije moguće,svakako ne bez maratonskih kašnjenja, koja opet teraju putnike od voza.
Otkad je nabavljen EMV 413 i remontovana deonica pruge BG-VA,osetno se povećao broj Užičana koji putuju za BG vozom,jer je karta mnogo jefitinija,a vreme putovanja nije mnogo duže nego busom. Danas je možda i više od pola koji se odlučuju za voz,ima dosta putnika i na relaciji BG-Priboj,ali oni imaju dosta ređe vozove od nas,doduše retki su oni koji putuju vozom baš celih 270 km Beograd-Prijepolje Teretna(ja sam išao par puta 8) ),ipak se i dalje klacka dobrih 6,5-7 sati,čak i sa ovim novim garniturama. Sećam se da je nekada sve ukupno sa barskim vozovima bilo 7 polazaka dnevno Beograd-Prijepolje,od kojih je možda 3 voza išlo sve do Vrbnice na granici sa CG,a Užice je imalo vozove skoro na svaka dva sata.

Upravo tako, zato sam i predložio da se produži par polazaka do Užica, tu je koliko toliko dobra infrastruktura i ima dosta putnika. Može i da se omogući veza u Požegi za Čačak i Kraljevo. To su 4 poveća grada + Valjevo i Kosjerić i moramo imati na umu i dosta omiljenih destinacija u zapadnoj Srbiji (Zlatibor recimo). Ljudi iz Novog Sada i Beograda dođu do Užica pa na bus do Zlatibora, tako je jeftinije i udobinije nego cimanje autobusom celi put.
 
Ima i mesto Zlatibor železničku stanicu,samo je problem što je ista 8km daleko od tog gradića,nalazi se usred planinske divljine. Tu bi trebalo uvesti jednu liniju gradskog busa,barem u periodu kada pristižu ona 3 RE voza dnevno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826512#p826512:37bga2f8 je napisao(la):
Užice » Thu Feb 25, 2021 5:52 pm[/url]":37bga2f8]Biće super ako i novi IC vozovi ostanu jeftiniji od autobusa,skoro svi putnici će preći na njih.

Ti bi da se voziš 200km/h za cenu nižu od busa?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826560#p826560:kpdqi134 je napisao(la):
Pendolino » Čet Feb 25, 2021 8:46 pm[/url]":kpdqi134]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826512#p826512:kpdqi134 je napisao(la):
Užice » Thu Feb 25, 2021 5:52 pm[/url]":kpdqi134]Biće super ako i novi IC vozovi ostanu jeftiniji od autobusa,skoro svi putnici će preći na njih.

Ti bi da se voziš 200km/h za cenu nižu od busa?
Običan regio voz Beograd-Valjevo dobrim delom pruge vozi brzinom od 100km/h ,što je za autobuse na toj relaciji misaona imenica,pa je opet cena karte upola niža.
 
Карта мора да буде мање од 500 динара, у супротном људи ће опет ићи пре аутобусом.
 
Sama ideja brze pruge za Novi Sad je promašena.
To je toliko blizu da sama brzina kretanja voza ne igra presudnu ulogu u ukupnom vremenu puta od vrata do vrata.
Kad neko ide npr. iz NS negde u centar, mnogo mu više znači ta taj voz kojim stigne stane na Karađorđevom ili kod Vuka.
Čak i kad bi stigao za tih mitskih 27 minuta, to potpuno gubi smisao kad se čeka drugi prevoz.
 
Vrh