Boki123 » Čet Feb 25, 2021 12:14 pm[/url]":11en245d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826370#p826370:11en245d je napisao(la):
Пантограф » Čet Feb 25, 2021 11:36 am[/url]":11en245d]Реч је о возовима великог капацитета и високе ефикасности - тешко да би са неким другим карте уопште и могле да буду јефтиније.
Е, сад, цена зависи од врсте услуге која се понуди: за некакве експресне возове, цена би била висока, али тога ваљда неће бити све док не крену возови за Пешту. Са стајањем у Ст. Пазови и у Инђији (мени се подразумевају и Земун и Петроварадин, док су то возови Београд-Нови Сад, дакле за регионална путовања), вероватно би била мало виша цена него код ранијих ИЦ возова, али ништа значајно.
Upravo tako, ali moramo imati na umu da je ovo skupa pruga i da dosta košta njeno održavanje. Vozovi su generalno skupi. Da li se neko seća koliko su bile cene karte za RE/IC/B vozove na ovoj relaciji pre modernizacije?
Evo predlog novih linija za 2022 kad se otvori pruga i njihova fekvencija.
RE (BG-NS)- stajanje na svim stanicama sem na nekim manjih stajalištima za BG:voz, voz na sat vremena (FLIRT)
RE (Šid-NS)- stajanje na svim stanicama i stajalištima, jedno 3 do 5 pari polaska dnevno (FLIRT)
IC2 (Novi Sad-Beograd-(Užice))- stajanja u Novom Sadu, Inđiji, Stara Pazova, Novi Bg, Beograd Centar uz produžetak 2 ili 3 polaska do Užica (KISS 200), frekvenciju odrediti na osnovu mogućnosti ove 3 garniture
Zbog čega je IC2 a ne IC1? Nekako mi logično ako se bude išlo na ovakve nazive da IC1 bude glavna linija u Srbiji SU-NS-BG-NIŠ