Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Stoji to da su pruge u lošem stanju, opet meni je malo čudno da u većini slučajeva ispadaju cisterne.
 
Na Resavičkoj pruzi nisu bile cisterne ni noćas, a ni oni tenkovi od pre par dana...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801380#p801380 je napisao(la):
WLABmz

Btw, danas otkazan polazak Sombor - Vrbas - Novi Sad zbog nedostatka voznih sredstava.
Pa da li je moguće da fali voznih sredstava da se obezbedi trenutni bedni red vožnje?

Nedostajuca garnitura je pre koji dan nastradala na putnom prelazu kod Bajmoka....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801416#p801416:tqp2aw5e je napisao(la):
Sam-2 » 09 Dec 2020 05:18 pm[/url]":tqp2aw5e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801380#p801380 je napisao(la):
WLABmz

Btw, danas otkazan polazak Sombor - Vrbas - Novi Sad zbog nedostatka voznih sredstava.
Pa da li je moguće da fali voznih sredstava da se obezbedi trenutni bedni red vožnje?

Nedostajuca garnitura je pre koji dan nastradala na putnom prelazu kod Bajmoka....
A dije rezerva ili su sve polupali....a nista popravili ...
Koliko dmv ruskinja je van funkcije...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800401#p800401:1g1ycibg je napisao(la):
mvbg1 » Ned Dec 06, 2020 9:14 pm[/url]":1g1ycibg]
Radi se i baš su ubrzali. Bilo je problema sa određenim brojem stubova kontaktne mreže koji su bili postavljeni nešto bliže osi koloseka od projektovanog. To je sada sanirano i stubovi su ponovo postavljeni.

Na kraju postaviše nove stubove na stare stope, a nove stope nikom ništa.

131150220_5501321453226895_3417664899884922012_o.jpg
 
@WLABmz
Ne vidim poentu ovog tvog posta.
Pojasni, molim te.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=802018#p802018:1rht3wgj je napisao(la):
WLABmz » 11 Dec 2020 03:19 pm[/url]":1rht3wgj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800401#p800401:1rht3wgj je napisao(la):
mvbg1 » Ned Dec 06, 2020 9:14 pm[/url]":1rht3wgj]
Radi se i baš su ubrzali. Bilo je problema sa određenim brojem stubova kontaktne mreže koji su bili postavljeni nešto bliže osi koloseka od projektovanog. To je sada sanirano i stubovi su ponovo postavljeni.

Na kraju postaviše nove stubove na stare stope, a nove stope nikom ništa.

131150220_5501321453226895_3417664899884922012_o.jpg

Zašto je toliki razmak izmedju ova 2 koloseka?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=802042#p802042:1kex6dga je napisao(la):
spatiotecte » 11 Dec 2020 04:48 pm[/url]":1kex6dga]



131150220_5501321453226895_3417664899884922012_o.jpg

Zašto je toliki razmak izmedju ova 2 koloseka?
[/quote]
Ovo je ako se ne varam deonica između Nove Pazove i Batajnice. Kolosek u izgradnji je budući krajnji levi teretni, ovaj odakle je fotkano je butući unutarnji desni(da ga tako nazovem). Između ta dva koloseka je sada praznina gde se nalazio stari levi kolosek koji je podignut na celom međustaničnom rastojanju od Batajnice do Nove Pazove.
 
Aha sad je jasnije, znaci ako sam te dobro razumeo, tu gde je sada praznina će biti izgradjen levi unutrašnji za 200.
Tako da kad to bude uradjeno, sva 4 koloseka će imati isto rastojanje izmedju njihovih osa?
Jer se meni do sada učinilo da je trup cetvorokolosečne pruge do sada izgledao ovako: 1+2+1 (jedna dvokosečna pruga izmedju 2 jednokolosečne sa odredjenim razmakom izmedju) umesto da izgleda 1+1+1+1. (4 jednokolosečne pruge sa istim razmakom izmedju njih)
 
Na javnom uvidu je denivilisan pružni prelaz u Batajnici, zna li neko gde i šta je to planirano?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803790#p803790:1lin9hc7 je napisao(la):
mvbg1 » Wed Dec 16, 2020 2:46 pm[/url]":1lin9hc7]Novi podvožnjak u Inđiji na bloku 2.
Jel' to za pravac Ruma -> NS ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804017#p804017:30wbdbha je napisao(la):
Pendolino » 16 Dec 2020 11:52 pm[/url]":30wbdbha]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803790#p803790:30wbdbha je napisao(la):
mvbg1 » Wed Dec 16, 2020 2:46 pm[/url]":30wbdbha]Novi podvožnjak u Inđiji na bloku 2.
Jel' to za pravac Ruma -> NS ?
Na bloku 1 stanice Inđija ulaze koloseci iz pravca Beograda i Rume. Ovaj podvožnjak je na bloku 2.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803987#p803987:15487uo0 je napisao(la):
vucko » 16 Dec 2020 10:32 pm[/url]":15487uo0]Na javnom uvidu je denivilisan pružni prelaz u Batajnici, zna li neko gde i šta je to planirano?
Nalaziće se par stotina metara severnije od sadašnje lokacije.
Screenshot_20201217_005140.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803987#p803987:2sisx4a2 je napisao(la):
vucko » Wed Dec 16, 2020 10:32 pm[/url]":2sisx4a2]Na javnom uvidu je denivilisan pružni prelaz u Batajnici, zna li neko gde i šta je to planirano?
 

Prilozi

  • Batajnica nadvozjak.jpg
    Batajnica nadvozjak.jpg
    856,6 KB · Pregleda: 1.513
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804036#p804036:2h8r1nz4 je napisao(la):
NoLimit » 17 Dec 2020, 02:03[/url]":2h8r1nz4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803987#p803987:2h8r1nz4 je napisao(la):
vucko » Wed Dec 16, 2020 10:32 pm[/url]":2h8r1nz4]Na javnom uvidu je denivilisan pružni prelaz u Batajnici, zna li neko gde i šta je to planirano?
file.php

Ček' malo...da li ja to dobro vidim da će oni da grade novu saobraćajnicu koja nema veze sa ulicom koja sada ide od centra Batajnice ka Ugrinovcima (Carice Jelene) i da će morati da poruše nekoliko kuća zbog toga? Ili ja tu nešto nisam dobro skontao na mapi? Zar nije mogla da se uradi neka od ovih varijanti:

nadvoznjak.jpg
 
Bungalow Bill":x7tbf863 je napisao(la):
nadvoznjak.jpg


Ček' malo...da li ja to dobro vidim da će oni da grade novu saobraćajnicu koja nema veze sa ulicom koja sada ide od centra Batajnice ka Ugrinovcima (Carice Jelene) i da će morati da poruše nekoliko kuća zbog toga? Ili ja tu nešto nisam dobro skontao na mapi? Zar nije mogla da se uradi neka od ovih varijanti:

Da, hoće. Od projekta Brze pruge Srbije iz 1992., pa preko ovog sadašnjeg iz 2010. (koji je kasnije dorađivan, ali ne i u ovom delu), to je tako planirano. Više novih saobraćajnica je u planu u Batajnici da bi se pogustio stepen naseljenosti u skladu sa novom prirodom naselja koje je od primarno seoskog preraslo u prigradsko. Na slici koju sam postavio se vidi drastična razlika u gustini između dela naselja ka Zemunu i delu naselja ka Pazovi. Tu će biti provučeno više ulica i napravljeni manji blokovi. Isto se vidi i mesto ukrštanja sa Batajničkim bulevarom. Ništa to nije novo, u tom smeru se naselje razvija već više od pola veka, sa najvećim pomacima u planiranju okvirno 1980-tih.

Predložene varijante sa krivudanjem i spajanjem u postojeće ulice su i skuplje, i komplikovanije, i inferiornije u svakom smislu. Najjeftiniji nadvožnjak je onaj koji ortogonalno prelazi preko pruge, dok bi ovaj išao ukoso, bio duži, kompleksniji za izgradnju i nebezbedniji. Nadvožnjaci su manje više tipski objekti i ne filozofira se previše sa njihovom gradnjom.

U zelenoj varijanti koja je konkretno kod vas nacrtana kao tobogan bi u stvarnosti sam nadvožnjak završavao mnogo dalje i zahtevao bi eksproprijaciju veće količine objekata namenjenih za porodično stanovanje. Odnosno morale bi se porušiti kuće na obe strane ulice da bi se napravio i prostor za nadvožnjak i za nadomeštanje izgubljene saobraćajne veze ispod njega.
Isto tako bi se morala skroz izmeniti ulica na koju bi se nadovezao nadvožnjak kako bi prihvatila novo saobraćajno opterećenje i produžiti ka centru. Drugim rečima, morala bi da se uništi cela ulica, ponovo izgradi, produži (jer Jasenovačkih mučenika ne izbija na glavnu ulicu) i da se ruši više desetina kuća. Isto tako bi dovođenje tolikog novog kapaciteta na tu razdaljinu od centralne raskrsnice u naselju ugrozilo sam tok saobraćaja na istoj, što bi imalo kaskadni efekat i na ostale ulice.
Narandžasta varijanta je potpuno nerealna u odnosu na stanje na terenu i potrebne radijuse za bezbedno i praktično saobraćanje vozila preko njega.

Izabrana je ona varijanta koja je i najbolja, najjeftinija i zahteva najmanje promena u trenutnoj uličnoj matrici. Nadvožnjak će proći pod 90 stepeni preko pruge i prvo ukrštanje će mu biti sa Batajničkim bulevarom, koji je planiran kao saobraćajnica najvišeg ranga u naselju. Onda će proći preko bašta i moraće se rušiti samo par kuća na samim ukrštanjima sa postojećim i budućim saobraćajnicama. Dobija se bezbedan prelaz sa maksimalnim mogućim propusnim opsegom u odnosu na ostalu infrastrukturu, ruši se najmanje kuća, a ujedno se koristi i prilika da se tu sagradi ulica koja bi se svejedno gradila.
 
A, ok. Sa tom vezom sa Batajničkim bulevarom i njegovim pretvaranjem u prioritetnu saobraćajnicu smisao je potpun. Jedino ostaje da se to sve realizuje...jednom...nekada. Nadam se da su bar obavili eksproprijaciju za ovu prvu fazu, da ne bude da se preganjaju sa vlasnicima kad su mašine već na metar od mesta gradnje (kao ovo aktuelno sa priključenjem na petlju) :)

Naravno, kad sam crtao ovo, mislio sam da put prema Ugrinovcima i dalje ostaje preko Carice Jelene, nisam znao da se potpuno izmešta.
 
Planovi mreza SBB i ÖBB, koliko su oni snazni, toliko smo mi slabi. Öbb kao da osvajaju istocnu evropu.
 

Prilozi

  • Öbb international.JPG
    Öbb international.JPG
    83,7 KB · Pregleda: 960
  • sbb linien.jpg
    sbb linien.jpg
    177,4 KB · Pregleda: 975
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804438#p804438:1bbmfhw8 je napisao(la):
orjen » Pet Dec 18, 2020 11:05 am[/url]":1bbmfhw8]Planovi mreza SBB i ÖBB, koliko su oni snazni, toliko smo mi slabi. Öbb kao da osvajaju istocnu evropu.

Nije to nikako osvajanje istočne Evrope. To bi bilo kao kad bi rekao da su naše železnice osvajale zapadnu Evropu kad su imale liniju za Cirih, Minhen i Veneciju... :laugh: Sav saobraćaj se vrši u kooperaciji sa lokalnim železnicama. Ravnanje vagon-kilometra, plaćanje neiznivilesanih ostataka kilometara, obračun cena karata na osnovu sabiranja pređenih kilometra po teritoriji svake od železnica itd.
 
Vrh