Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532079#p532079:ewh6jq4m je napisao(la):
WLABmz » 14 Апр 2018 04:48 pm[/url]":ewh6jq4m]@RioBL

Mislim da je ovo poslednji put da odgovaram na tvoje postove, zato što se zasnivaju na pretpostavkama koje se zasnivaju potpunom nepoznavanju funkcionisanja železničkog sistema uopšte.

Voz je prebačen na glavnu privremeno jer se njegov red vožnje sudara sa redom vožnje novouvedenog BG:voza. Naravno da pruga ima kapacitet da primi mnogo više od ovih vozova, čak i za vreme radova, ali bi bila potrebna reorganizacija reda vožnje ovog para vozova od Prokopa do Resnika, što bi automatski prouzrokovalo reorganizaciju reda vožnje na delu Resnik - Niš. Reorganizacija reda vožnje ovog para vozova od Resnika do Niša bi prouzrokovala reorganizaciju drugih vozova koji se ukrštaju sa ovim, što bi dalje prouzrokovalo reorganizaciju vozova koji se ukrštaju sa onima koji se ukrštaju sa ovim, itd, itd. Kao što vidiš jedna lančana reakcija koja bi izazvala reorganizaciju gotovo kompletnog reda vožnje, što košta vreme i novac! Umesto toga, kao što vidiš, voz je lepo privremeno premešten do glavne i nema nikakvih problema.

Eh, kako bi nam dobro došla jedna stručna reorganizacija...svega. Reset na fabrička podešavanja.
 
WLABmz":26rsaqsa je napisao(la):
@RioBL

Mislim da je ovo poslednji put da odgovaram na tvoje postove, zato što...

...zato što ti se ne sviđaju. Ti bi htio izgleda da ti svako da aplauz na svaki tvoj odgovor. Ne ide to tako na forumu. Uostalom ja ne smatram da si ti dužan da mi odgovoris.

Umesto toga, kao što vidiš, voz je lepo privremeno premešten do glavne i nema nikakvih problema.

Ono što ja vidim je da voz nije ni trebao da bude uklanjan sa glavne i ne bi bilo nikakvih problema.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532052#p532052:mpnuzztk je napisao(la):
WLABmz » Sub Apr 14, 2018 1:50 pm[/url]":mpnuzztk]Uostalom, zašto ljude navikavati na nešto, kad će se ionako glavna ukinuti krajem juna...
A zašto onda navikavati ljude i na Prokop kada je privremeno?
 
Пруга није готова, возови иду једним колосеком и даље, и веома споро како сам видео. Сигурно да није добила све дозволе да може да се употребљава у потпуности и по новим брзинама.
 
Само код нас се пуштају возови на пругу која није у потпуности функционална.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532017#p532017:2a704tuu je napisao(la):
puskele » 14 Apr 2018 05:21 am[/url]":2a704tuu]Po nekim informacijama, od ponedeljka 16.04. počeće remont pruge Stara Pazova-Inđija u sklopu remonta SP-NS. Doći će do totalnog zatvora, a vozovi će saobraćati preko Golubinaca. Postavlja se dvokolosečna pruga, a u stanicic Inđija remontuju se svi koloseci sem 2 i 3 koji će služitit za odvijanje saobraćaja. Takođe, kada počne remont, redukovaće se neki polasci na relaciji BG-NS i obratno. Po nezvaničnim informacijama ukinuće se negde oko 5 polazaka.
Žeželjev most je pušten 7. aprila, mada još uvek nefunkcioniše u punom kapacitetu. Poslednje dve noći bio je totalni zatvor u trajanju od po 15 sati, za to vreme demontirane su privremene skretnice i podignuta je pruga preko starog mosta. Ostala je samo skretnica br. 2 sa Petrovaradinske strane koja deli novoizgrađeni kolosek na mostu, levi i desni. Vozovi saobraćaju u međustaničnom razmaku zbog nedostatka signalizacije, tj. ne puštanja u funkciju novih prostornih signala. Brzina preko mosta je 30km/h. Kompletan završetak očekuje se za nekih 7 dana, tada će voz saobraćati preko mosta 80 km/h, kao i na celom rastojanju od N.Sada do Petrovaaradina.
Koliki su gubici u vremenu na međunarodnim vozovima? U utorak putujem, nadam se da će se to nadoknaditi negde, makar i na granici...moram na Keletiju da pređem na drugi voz, ili bus.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532040#p532040:1mzy53bu je napisao(la):
beobike » 14 Apr 2018 11:27 am[/url]":1mzy53bu]Više koristi bi bilo da je BG Voz išao do Glavne stanice, da ne kažem do BnV.

A ne bih da pišem ovde šta je sa čim u koliziji. Koliko je meni poznato, verovatno po prvi put u istorji, ovakve stvari odlučuje isključivo i samo politika.
Naravno...politilčari pokušavaju da reše fijasko...cilj je da se maksimalno forsira i fiduje to smeće od stanice u nedođiji, da se kako tako oravda što postoji. Samo da ne počnu gradske autobuse da usmeravaju na Prokop...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532064#p532064:2usp7x8j je napisao(la):
WLABmz » Sat Apr 14, 2018 1:59 pm[/url]":2usp7x8j]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532058#p532058:2usp7x8j je napisao(la):
spatiotecte » Sub Apr 14, 2018 2:11 pm[/url]":2usp7x8j]Vozno vreme je duze 12 minuta jer su sredstva koja su bila namenjana za obnovu pruge do glavne su preusmerena na deonicu rasputnica G, Resnik, a to je zapravo ista deonica samo skracena.
Ko je uzeo u svoj dzep deo sredstava od rasputnice G do Glavne?
Pojela maca jel?

Nije pojela maca nego će se od preostalog novca raditi remont Jajinci - Mala Krsna.

Nadam se da će posle ovoga zaživeti malo ova pruga po pogledu putničkog saobraćaja, da vrate nešto na BG - Požarevac.
 
Kineske kompanije traže partnere iz Srbije za rekonstrukciju pruge Beograd-Budimpešta - Rok za ponuđače 4. maj

...

Kako je precizirano u tenderu, radovi na donjem stroju izvodiće se na deonicama Beograd Centar-Zemun (I sekcija) i Zemun-Batajnica (II sekcija), a na gornjem na celoj deonici (III sekcija). Od materijala se potražuju šine, prekidači, pragovi i pričvršćivači (IV sekcija).

https://www.ekapija.com/news/2094293/ki ... mpesta-rok
 
Dobro je. Znači ima realne šanse da krene sredinom godine, ma koliko to bio širok pojam :kk:
 
Strucna i detaljna analiza o "One Belt - One road initiative". Mediterran je centalni hub evropsko-kinskog cargo transporta. Ima i nesto o Beograd-Budimpesti: "As a result of the Chinese investments, Piraeus experienced rapid growth shifting from 2 per cent of total Mediterranean traffic absorbed in 2008 to 13 per cent in 2015. COSCO plans[21] to increase the port’s potential to 35 per cent by 2018, bringing it to the total capacity of more than 6 million TEU annually. According to the Foundation for Economic and Industrial Research of Greece[22], COSCO’s investments in the Port of Piraeus may increase Greece’s GDP by 0.8 per cent by 2025.

The Port of Piraeus is not simply growing in size, but is also changing in nature. If China’s plan to connect it to Budapest via high-speed train succeeds, the port will be transformed from a transhipment station into China’s main gateway for Central and Eastern Europe. According to the agreement signed in November 2015 between China and Hungary, the completion of the Budapest–Belgrade line, the first segment of Piraeus–Budapest railway, will be financed by the Export-Import Bank of China with a 20-year loan that covers 85 per cent of the total $1.8 bn needed for the construction conducted by China Railway International Corporation.

However, this agreement raised serious concerns in the European Commission[23], which investigated Hungary for choosing the Chinese developer without going through a public tender process as prescribed by EU public procurement regulations. In late November 2017, Chinese developers started the construction of the project in Serbia while the Viktor Orban government in Budapest announced[24] a procurement tender for the completion of the project in the Hungarian section."


The expansion of Piraeus as COSCO’s main shipping hub will allow the port to attract and absorb greater volumes not only from other ports in the Mediterranean, but also from the ports in Northern Europe boosting competition in this sector. With the full development of the port and its related railway network that will connect it to Budapest, the most dynamic shipping companies will likely prefer to use this area as a distribution network not only for the Balkans and Eastern Europe but also for North African and Western European countries. Key global players like Huawei, ZTE, and Samsung are already moving in this direction.
http://eng.globalaffairs.ru/valday/The- ... rope-19500
 
Zatvor pruge kod Inđije još nije stupio. Elem, evo slika iz Inđije
c6797f05b2f8a502267dc7469f2bcae3.jpg
de411d425d99ee586277268a6c5677f0.jpg


Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
 
Инфраструктура Железнице Србије сама финансира реконструкцију пруге и станицу Драгачево
БЕОГРАД, 17. априла 2018. (Бета) - Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић обишла је данас железничку станицу Драгачево код Чачка поводом почетка радова на реконструкцији станице и пруге, које ће Инфраструктура железнице Србије финансирати са око пет милиона динара.

"Радови који се изводе у станици Драгачево важни су као пример другачијег начина пословања железнице, која данас сопственим средствима изводи радове и користи машине које су пре пет-шест година стајале и које су користиле друге компаније", рекла је Михајловић.

Она је нагласила да је други разлог због чега је посетила ту станицу намера Владе Србије да врати железницу на место које јој припада.

"Између Краљева и Чачка превоз железницом је око 70 одсто јефтинији, а уз то и безбеднији него аутобусом", рекла је министарка и додала да железницу чекају велика улагања, не само у пруге које се већ граде, него и у важне регионалне пруге, јер је намера да се привуку путници и предузећа да више користе железницу.

До краја следеће године, како је истакла, планирано је уређивање свих станичних зграда на железници.

Вршилац директора Инфраструктуре железнице Србије Мирољуб Јевтић рекао је да ће радови на реконструкцији 650 метара пруге која спаја Пожегу и Краљево код станице Драгачево коштати око 3,5 милиона динара.

"Ти радови ће трајати десетак дана, што ће омогућити повећање брзине са 50 на 100 километара на сат, а биће урађена и санација крова станичне зграде, где ћемо уложити још око 1,5 милиона динара", додао је Јевтић.
 
Pozdrav i tebi sa sunčanog Keletija gde je Avala stigla dva minuta ranije od reda vožnje :) Mnogo potcenjujemo voz kao prevozno sredstvo

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
 
u Mađarskoj na prugama ka većim gradovima vozovi lete. Flirt 2 ide 140 kmh na lokalnoj liniji. Mnogo je bolje opremljen od našeg, koliko sedišta toliko štekera, odličan wifi, ekran sa obaveštenjima. Sedišta su ipak neudobna slično kao u našem Flirtu. Ovaj voz se koristi u lokalu, dok ka najvećim gradovima idu Push-pull garniture.
Pruga za Beograd je spora jer je od potpisivanja Trijanonskog sporazuma ostala ćorsokak. Naši vozovi ka Zapadu su išli preko Zagreba a mađarski glavni južni pravac je postao segedinski. Zato i Avala ima status lokalnog ili ubrzanog voza a u Budimpešti je čak u sistemu gradskog prevoza.

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532620#p532620:xdwocxtq je napisao(la):
tragac » 17 Apr 2018 05:09 pm[/url]":xdwocxtq]u Mađarskoj na prugama ka većim gradovima vozovi lete. Flirt 2 ide 140 kmh na lokalnoj liniji.

Koliko ja znam jedina pruga u Madjarskoj koja ide preko 120 je pruga Beograd Bec (160km/h) tako da me cudi tvoja izjava da lokalni vozovi idu 140.
 
U pitanju je kraća deonica ka Debrecinu, ostatak pruge je skoro u potpunosti 120 kmh toliko upravo ide sad

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
 
Vrh